Pijnlijke timing: 'Nieuwe coach van Gent krijgt meteen Belgisch parket te zien'

    Pijnlijke timing: 'Nieuwe coach van Gent krijgt meteen Belgisch parket te zien'

    woensdag 10 oktober 2018 om 11:43

    Bij KAA Gent is men tegenwoordig bijzonder druk bezig. Niet alleen met de zaak Bayat, maar ook met het halen van een nieuwe coach. Dat zorgt weleens voor problemen.

    Zo raakte al bekend dat Gent momenteel onderzocht wordt naar het verband met Mogi Bayat en diens transfers. Het Laatste Nieuws weet dat er momenteel ook een huiszoeking aan de gang is bij de club. Maar die huiszoeking komt op een wel heel ongelegen moment.

    Zo viel het parket in het kantoor van Michel Louwagie binnen, net op het moment dat de sterke man van Gent aan het onderhandelen was met een trainer. Die trainer zou Jess Thorup zijn, die binnenkort wordt voorgesteld. Een speciale verwelkoming voor de Deense coach.

    Plaats een reactie

    woensdag 10 oktober 2018 om 11:47
    ocharme die vent, nog maar pas getekend en al spijt hebben???? :-p
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:47
    Welkom in het Belgisch voetbal.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2537
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:50
    Blijkbaar mocht hij vandaag zowat eender waar gaan onderhandelen; het was altijd prijs geweest😎
    Vind ik leuk
    JanB +5825
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:51
    Vermoedelijk was Louwagie net een contract aan het tekenen voor de huur van een sociale woning in de Sint-Bernadettewijk voor zijn nieuwe coach
    Vind ik leuk
    Blue-Blanc +313
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:58
    Den blok voor de vrienden :)
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14447
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:52
    Stel je voor dat die deal daardoor wordt opgeblazen.. Wat een huzarenstukje zeg.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:48
    Dan met hangende pootjes terug naar Yves VDH gaan
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:53
    Het Belgisch parket is inderdaad van uitmuntende kwaliteit. Laminaat daarentegen...
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2537
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:55
    Die zitten in de koers...
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6162
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:57
    Als je dat goed uitlegt aan die man zal hij dat wel begrijpen zeker? Tenzij je natuurlijk in het bezit blijkt te zijn van malafiede documenten of het bewijs ernaar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Pijnlijke timing: 'Nieuwe coach van Gent krijgt meteen Belgisch parket te zien'