OPSTELLING: Heel wat wijzigingen bij RSCA, drie(!) grote afwezigen in de selectie

OPSTELLING: Heel wat wijzigingen bij RSCA, drie(!) grote afwezigen in de selectie

Gepubliceerd: zondag 7 oktober 2018 om 13:30zo 07-10-2018 om 13:30

Met RSC Anderlecht en Zulte Waregem staan twee ploegen in volle crisis tegenover elkaar. Beide ploegen moeten dus ook absoluut punten pakken. Dit zijn de opstellingen voor deze wedstrijd.

Na de nederlaag tegen Dinamo Zagreb heeft Vanhaezebrouck opnieuw beslist om zijn elftal flink te wijzigen. Zo zijn Andy Najar, Ognjen Vranjes, Antonio Milic, Francis Amuzu, Yevhen Makarenko en Ivan Santini er niet bij. Zij worden vervangen door Kenny Saief, Alexis Saelemaekers, James Lawrence, Sebastiaan Bornauw, Sven Kums en Pieter Gerkens.

Nog opvallender aan de ploeg zijn de drie grote afwezigen. Zo zitten Vranjes, Santini en Makarenko (drie nieuwelingen dit seizoen) zelfs niet in de selectie van Anderlecht. Bij het trio zou het gaan om een (lichte) blessure.

Ook bij Zulte Waregem zijn er een pak nieuwe namen. Dury wijzigt zijn ploeg op maar liefst vier plekken na de nederlaag tegen Genk. Damien Marcq, Hicham Faik, Mamadou Sylla en Johan Bjordal zijn er niet bij. Zij worden vervangen door Michael Heylen, Hamdi Harbaoui, Theo Bongonda en Florian Tardieu.

Plaats een reactie

Ku Ma +580
zondag 7 oktober 2018 om 13:37
Ziet er beter uit...
Vind ik leuk
freeman +14159
zondag 7 oktober 2018 om 13:38
Weinig belang tegen een degradatieploegske !
Vind ik leuk
Prpldynmt +7975
zondag 7 oktober 2018 om 13:46
Zijn wij dan momenteel zoveel beter? Het zal geen makkelijke match worden.
Vind ik leuk
Goaltje +1158
zondag 7 oktober 2018 om 13:53
Twee ploegen met een ei in hun broek geeft doorgaans saai voetbal.
Vind ik leuk
freeman +14159
zondag 7 oktober 2018 om 13:56
Toch een hele zak meer talent !!!!
Vind ik leuk
zondag 7 oktober 2018 om 13:52
Wat voor ploegen zijn Deinze en Union dan slimme freeman?
Vind ik leuk
zondag 7 oktober 2018 om 13:56
Ploegen die het geen 2de keer zullen doen...
Vind ik leuk
freeman +14159
zondag 7 oktober 2018 om 13:58
idd beter dan de B ploeg van Club ! Wat niet zou mogen !
Vind ik leuk
Poppop +26
zondag 7 oktober 2018 om 14:06
Slimme lucien l telenet.. een offday kan altijd .. in Brussel is het al 2 maanden offday kalf !
Vind ik leuk
zondag 7 oktober 2018 om 14:09
Lol zulte een degradatieploegske. 1e jaar dat je voetbal kijkt?
Vind ik leuk
freeman +14159
zondag 7 oktober 2018 om 14:14
Sorry , ga reeds 56 jaar naar Club ! Begrijp je dan het ironische niet , of nog te jong ?
Vind ik leuk
zondag 7 oktober 2018 om 15:09
Dit jaar wel. Zelfs Eupen speelt mooier en beter voetbal...
Vind ik leuk
Poppop +26
zondag 7 oktober 2018 om 13:39
Daar gaan de 3 punten..
[Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 13:39]
Vind ik leuk
freeman +14159
zondag 7 oktober 2018 om 13:59
naar wie ? of elk 1 punt ?
Vind ik leuk
Poppop +26
zondag 7 oktober 2018 om 14:04
ZW zal schitteren denk ik.. LOL
Vind ik leuk
zondag 7 oktober 2018 om 13:39
Weeral een snert opstelling hein wil zo te zien graag ontslagen worden

Coucke doe het nog voor de match aub en gooit u homovriendje devroe ook ineens buiten mssn krijgen we dan een beter spel te zien na de winterstop

Met deze opstelling kan ik als gehandicapte voetballer neter spelen als een paar klungels die er nu op staan
[Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 13:42]
Vind ik leuk
Poppop +26
zondag 7 oktober 2018 om 13:51
Neter of beter? Jemoet gewoon creatiever zijn toch ? Of is da het probleem al niet meer ?

Aaaah nee tis nu Devroe? Wie de volgende? Josè de lijntjestrekker ????
Tis elke week wel iemand (LOL)
Vind ik leuk
Ku Ma +580
zondag 7 oktober 2018 om 16:42
Zijt een man en beheers je...
Vind ik leuk
zondag 7 oktober 2018 om 13:41
Een trainer die terug gaat naar de basis en 4-4-2 speelt past volgens mij beter bij dit anderlecht
Vind ik leuk
zondag 7 oktober 2018 om 14:11
Yannick zeg eens jouw opstelling dan. En niet vergeten met een 4-4-2 spelen, wat ga je dan doen met de lange bal spelen? Uw middenveld gaat dan toch nooit kunnen winnen.
Vind ik leuk
zondag 7 oktober 2018 om 14:29
Najar bornauw sanneh obradovic
Kums
Saelemaekers. Trebel
Bakkali
Santini. Dimata
[Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 14:31]
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1537
zondag 7 oktober 2018 om 13:59
En weer Gerkens en nog altijd het heilig systeem van Heintje.... pfff
Vind ik leuk
Poppop +26
zondag 7 oktober 2018 om 14:11
GERKENS man man..
precies een
Eerste communiekantje.. ga daar mee na de oorlog !
Vind ik leuk
Frefke +1495
zondag 7 oktober 2018 om 14:23
Gezien wat er voorhanden is en niettegenstaande zijn onstuimigheid, moet Vranjes altijd spelen... Idem dito voor Santini, we hebben niets anders...
Oproep voor het bestuur : geef ons aub. kwaliteit i.p.v. quantiteit.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws