Leko trekt lessen na Atlético: ‘Dat moeten we zondag nastreven’

    Leko trekt lessen na Atlético: ‘Dat moeten we zondag nastreven’

    Gepubliceerd: vrijdag 5 oktober 2018 om 21:16vr 05-10-2018 om 21:16

    Club Brugge speelde afgelopen woensdag in de Champions League tegen Atlético Madrid. Zondag staat al de kraker tegen Standard Luik op het programma.

    Blauw-Zwart heeft een overvol schema en speelt veel wedstrijden op korte tijd. Coach Ivan Leko wil echter niet rouleren. “De besten moeten spelen. Dat betekent zij die 100% fit zijn en mentaal klaar zijn. We moeten op onze top zijn, scherp trainen en focus houden om resultaten te halen”, wordt de Kroaat geciteerd op de clubwebsite.

    Leko vindt dat de ervaring van in de Champions League moet worden meegenomen naar de topper tegen Standard. “We kunnen na Madrid besluiten dat we een goede ploeg zijn, maar dat we in alle details perfect moeten zijn om op het niveau van Atlético te kunnen strijden. Da’s een les om mee te nemen en te groeien, iets dat we zondag al moeten nastreven.”

    Plaats een reactie

    GILLEMANS +380
    vrijdag 5 oktober 2018 om 21:28
    Als ze met dezelfde mentaliteit spelen zoals tegen Atletico Madrid denk ik dat Preudhomme nog spijt zal hebben dat hij bij Standard zit
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 21:31]
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 21:37
    Ik denk juist dat hij met Club het maximum eruit gehaald heeft en dat het voor beide partijen het beste was dat hun wegen scheiden.Door die verandering is Club kunnen blijven groeien en heeft Michel na een sabbatjaar een nieuwe uitdaging
    Vind ik leuk
    GILLEMANS +380
    vrijdag 5 oktober 2018 om 21:52
    Als ik jouw reactie lees, denk ik dat ik de mijne moet aanpassen.
    Je hebt groot gelijk.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 21:55]
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 21:59
    Er was niets mis met jou bericht, misschien heeft hij wel spijt dat hij gestopt is maar was mentaal moe.
    Vind ik leuk
    GILLEMANS +380
    vrijdag 5 oktober 2018 om 22:01
    Klopt!!!
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +1029
    zaterdag 6 oktober 2018 om 08:31
    MPH heeft ons veel gegeven , en ver gebracht , wat Leko ons nu geeft kon MPH ons niet geven ....top gedaan van ons bestuur !
    Vind ik leuk
    Kingambo +2038
    vrijdag 5 oktober 2018 om 23:12
    Zondag krijgen die van Brugge op hun klitsen
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 01:06
    Misschien,maar ga niet blijten als Club Standard klopt!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws