Monaco-fans linken 'zwakke' Tielemans aan terugkeer naar Belgische competitie

    Monaco-fans linken 'zwakke' Tielemans aan terugkeer naar Belgische competitie

    woensdag 26 september 2018 om 08:30

    AS Monaco zit in een vervelende crisis. De Monegasken verloren thuis met 0-1 van laagvlieger Angers. Heel wat Franse supporters richten hun pijlen ook op Youri Tielemans.

    De fans zijn niet te spreken over de Rode Duivel. Volgens hen verdient de centrale middenvelder het niet om voor de A-ploeg uit te komen. "13 ballen geraakt en 9 verloren. Bij een andere coach stond hij er niet meer in", klinkt het onder meer.

    Maar het kan nog altijd erger. "Een teleurstelling als Tielemans moet eruit gegooid worden", vindt een andere supporter. Daarnaast zouden zij Tielemans graag uitgeleend zien aan Cercle Brugge, de zusterclub van de Franse topclub.

    Plaats een reactie

    freeman +10991
    woensdag 26 september 2018 om 08:32
    Tielemans naar de Vereniging ? Spaar ons daar van !
    Vind ik leuk
    Ku Ma +342
    woensdag 26 september 2018 om 09:46
    Het feit dat jij meer dan 10000 likes hebt wil zeggen dat er hier veel marginalen vertoeven....
    Vind ik leuk
    freeman +10991
    woensdag 26 september 2018 om 10:15
    Zoals jij dan ?
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1494
    woensdag 26 september 2018 om 11:30
    De helft van dit forum is voor brugge dusja die mannen vinden elkaar allemaal zo leuk zelfs als het zever is liken ze elkaars bericht 😆
    Vind ik leuk
    Ku Ma +342
    woensdag 26 september 2018 om 11:52
    Idd
    Vind ik leuk
    Boerken +6841
    woensdag 26 september 2018 om 12:21
    Net de grootste zever gelikt
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1494
    woensdag 26 september 2018 om 14:47
    Heb je nu weer een bericht van Brugge geliked? Boerken zit er niet met in moat, er zijn er nog dat dit probleem hebben 😂
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:25
    Hoe ist kdb ? Al een beetje over die pandoering van zondag heen?
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1494
    woensdag 26 september 2018 om 14:44
    Ik had op vooorhand al gezegd dat Gent niet ging winnen. Het draait totaal niet bij ons.

    En jullie over die van Dortmund? 😊

    Mocht je er al over zijn geen nood er komen er nog wel in de CL 😜
    Vind ik leuk
    Ku Ma +342
    woensdag 26 september 2018 om 16:29
    Nee we geraken er niet overheen man! Je moest eens weten hoeveel zelfmoordpogingen we al achter de rug hebben :( Nu Brugge al een tijdje goed voetbal brengt (In JPL) is mijn levenskwaliteit er serieus op achteruit gegaan... We zien het echt echt niet meer zitten :o
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 16:30]
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 17:10
    Veel sterkte, misschien ooit komt het ok...
    Vind ik leuk
    Ku Ma +342
    woensdag 26 september 2018 om 17:40
    Idd... ook al moet je soms 15 jaar wachten
    Vind ik leuk
    freeman +10991
    woensdag 26 september 2018 om 18:38
    Gent .... toch een 100 tal jaren ? :-)
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14440
    woensdag 26 september 2018 om 08:37
    Wat een afgang zou dat zijn.. Maar eerlijk gezegd: zo gek klinkt het niet, als je hem bij Monaco ziet spelen. Die raakt echt geen bal.
    Vind ik leuk
    GBAU +1665
    woensdag 26 september 2018 om 08:40
    Stuur hem maar terug huis, we zullen hem met open armen en tranen van blijdschap ontvangen :)
    Vind ik leuk
    Toca +33350
    woensdag 26 september 2018 om 08:43
    Oei zo te zien heeft werkelijk elke monaco supporter een tweet gestuurd. Geen enkele speler van Monaco raakt momenteel een bal.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9279
    woensdag 26 september 2018 om 08:59
    Gisteren zat daar 9 man, dus iedereen die op Twitter zat heeft een bericht gestuurd!
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 11:06
    en dan nog! 9 man of 30000 man, als hij slecht speelt, ist ni omda er maar zo weinig supps zijn hé... toen ik vorige week quote zette, dat Yoeri slecht speelde, heb ik héél het rsca legioen op mijn kap gehad, nu hoort het eens van andere ASM supps!
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9279
    woensdag 26 september 2018 om 11:09
    Net als de twitteraars hierboven, acht ik jouw mening eveneens naar waarde!
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 11:27
    oké, vindt je zelf niet, dat Yoeri beetje (veel) overroepen speler is? hij heeft idd vista en goed schot, maar als je het wilt maken bij een topploeg, moet je meer facetten hebben dan dit!! oké, hij is nog jong, maar media heeft hem voreger te vlug omhoog geschoten en nu komt uit, wat ik al lang zei, niet goed genoeg, behalve mss in de jupkes league!
    Vind ik leuk
    Knightofh +337
    woensdag 26 september 2018 om 11:36
    Welke facetten ontbreekt hij dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 11:46
    het constante presteren! één boom, maakt geen bos hé...
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9279
    woensdag 26 september 2018 om 11:41
    Welk voetbal zie jij? Waarschijnlijk vind je Lukaku ook een overroepen spits? Vooral je laatste zin: MISScHIEN goed genoeg voor de jupkesleague!

    Te belachelijk voor woorden, sorry!
    Vind ik leuk
    Ku Ma +342
    woensdag 26 september 2018 om 11:58
    Is moeilijk te zeggen aangezien de meesten hier de wedstrijden niet zien. Maar als de ploeg niet draait is dat meestal niet gelegen aan 1 speler. Tielemans speelde niet slecht bij de rode duivels naar mijn inziens. En Lukaku is een topspits! Elk jaar wordt hij beter. Die dat zeggen van niet zijn geen voetbalkenners.
    Vind ik leuk
    DDT +3241
    woensdag 26 september 2018 om 14:45
    Hij dweept met Vanaken die waarschijnlijk nu op zijn topniveau speelt, zet hem bij Monaco en hij haalt de bank niet
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 17:35
    Daarom speelt hij ook in de JPL
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3678
    woensdag 26 september 2018 om 11:43
    En VP selecteert de tweets om hier wat stemmingmakerij te lanceren.
    Vind ik leuk
    Toca +33350
    woensdag 26 september 2018 om 11:48
    Idd. Dan kunnen wij hem verdedigen en dz brugge fans zeggen dat hij te zwak is.
    Vind ik leuk
    freeman +10991
    woensdag 26 september 2018 om 20:09
    Leuke conclusie ! ha ha :-) Ook een like waard :-)
    Vind ik leuk
    hoekschop +2158
    woensdag 26 september 2018 om 08:47
    De mening van Russ M'Bala M'Bala, de tweetende hond, wordt doorgaans wel serieus genomen door het bestuur van Monaco
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9279
    woensdag 26 september 2018 om 09:01
    Het schijnt dat die hond daar onder vuur ligt rondom wat #metoo-schandalen! Hij zou op de trottoirs van Monaco enkele teefjes ongewenst hebben besnuffeld en besprongen hebben...dat zal je natuurlijk niet gauw lezen op zijn twitteraccount! Hypocriete hond!
    Vind ik leuk
    SD +8685
    woensdag 26 september 2018 om 09:41
    Daar gaan de paarse dromers weer !
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10894
    woensdag 26 september 2018 om 13:15
    Daar gaat frustro SD weer!
    Vind ik leuk
    Boktor +692
    woensdag 26 september 2018 om 10:09
    Alleen Martinez ziet dit blijkbaar niet.
    Vind ik leuk
    Kettos +2131
    woensdag 26 september 2018 om 11:07
    Voor de RD heeft ie wel al vooral goede wedstrijden gespeeld hoor, dus logisch dat Martinez hem blijft oproepen. Bij Monaco is er nu eenmaal ook veel minder kwaliteit rondom hem.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 11:07]
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9279
    woensdag 26 september 2018 om 11:43
    Bespaar je de moeite, hij zal enkel tevreden zijn als hans tussen de vedetten staat!
    Vind ik leuk
    Ku Ma +342
    woensdag 26 september 2018 om 16:35
    Idd, en niet om partijdig te zijn maar dan is Tielemans veel beter dan Hans...
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 11:06
    Heb gisteren die wedstrijd gezien tegen angers en monaco is verschrikkelijk. Al heel het seizoen niks. Nog slechter dan dortmund. Als club tegen dit.monaco geen punten.haalt kan men beter stoppen met voetballen.
    Vind ik leuk
    Davyrsca +111
    woensdag 26 september 2018 om 11:32
    let op prugge is het nieuwe bayern al gehoord tis daarmee dat ze van dortmund nog ni kunnen winnen hahahahaha laat de youri maar terug komen bij rsca met veel plezier
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:05
    En jullie gaan los winnen van Dortmund he. Ik denk dat we genoeg hebben gezien uw laatste wedstrijd in Europa....
    Vind ik leuk
    Davyrsca +111
    woensdag 26 september 2018 om 13:23
    ma ventje toch begin ni te janken ik weet da jullie slechte verliezers zijn altijd al geweest tis wachten op atletico dat wordt smullen als het nieuwe bayern een pandoering krijgt
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2171
    woensdag 26 september 2018 om 13:26
    Tja, liever een pandoering op woensdag krijgen van Atletico dan roemloos ten onder gaan op donderdag tegen het machtige Spartak Trnava
    Vind ik leuk
    Davyrsca +111
    woensdag 26 september 2018 om 13:34
    zo goed is het nieuwe bayern precies ook niet als je u er op voorhand al bij neerlegt rsca gaat door met 15 op 18 en jullie gaan bleitent naar huis met 0 op 18 zal blinken op jullie indrukwekkend palmares hahahaha
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2171
    woensdag 26 september 2018 om 15:53
    Als je net hebt verloren van trnava is het mss een beetje arrogant om te denken dat je nu 15 op 18 zal halen...
    Vind ik leuk
    Smuuw +670
    woensdag 26 september 2018 om 19:54
    Verloren ja maar we haalde sowieso meer dan 0/18 tegen met PSG en Bayern 🙄🙄🙄
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 13:28
    Ik had geen reden om te janken . Ik heb een degelijke prestatie gezien van mijn team dat zelfs de betere ploeg was . Maar het verklaart veel van uw niveau dat je al hoopt op puntenverlies van Club in Europa...
    Vind ik leuk
    Davyrsca +111
    woensdag 26 september 2018 om 13:38
    hoopt ik ben er zeker van en janken maar woehoe
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 14:01
    Uw matchen in de Belgische competitie zijn al om van te janken
    Vind ik leuk
    Davyrsca +111
    woensdag 26 september 2018 om 14:48
    ola prugge staat eerste en iedereen mag het weten competitie duurt nog lang dus op u hoede of zal janken en bleiten tegelijk zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 15:07
    Jonge ge zijt het zelfde liedje aan het zingen als vorig seizoen....
    Vind ik leuk
    Davyrsca +111
    woensdag 26 september 2018 om 19:14
    Yeah right boer
    Vind ik leuk
    Davyrsca +111
    donderdag 27 september 2018 om 12:27
    En man de recordmeister eruit tegen amateurs je zal zeker veel zakdoeken nodig had hebben
    Vind ik leuk
    DeSelle +119
    woensdag 26 september 2018 om 12:23
    Mbappe, Lemar, Mendy, Bernardo Silva, Fabinho, Bakayoko,... allemaal sterkhouders die de voorbije 2 jaar verkocht werden.Bovendien werd ook in de breedte nog eens stevig verkocht (Kongolo, Baldé, Ghezzal, Moutinho,Carrillo,...) Zet dat af tegen de inkopen (met alle respect voor Chadli bv. maar Lemar is gewoon een totaal ander niveau) en dan weet je dat je niet veel moet verwachten van Monaco. Tielemans is bovendien nog altijd maar net 21 en net een WK achter de kiezen. Die kan je middenveld nooit dragen.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:49
    beetje raar als je hem dan bezig zag bij de Rode Duivels...
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4075
    woensdag 26 september 2018 om 13:59
    Mijn excuses als ik het raar vind dat men hier nog niet doorheeft hoe VP te werk gaat. Men wil reactie losweken, want dat brengt hun als site ook iets op (klikverkeer). Het is hier algemeen geweten dat twitteraars omtrent voetbal zowat de grootse lullemansen zijn die er rondlopen. Dan gaat VP maar selectief wat tweets verzamelen om wat controverse te veroorzaken.

    Iedereen hier weet dat toch al lang. Dat men er zich nog zo laat aan vangen ...
    Vind ik leuk
    Hhti +1454
    woensdag 26 september 2018 om 14:05
    Mijn inziens is Tielemans schitterend, als hij zoals bij de RD enkele leiders rond zich die de ploeg sturen. Hijzelf kan dit niet of nog niet, maar ik vermoed dat hij tekort komt om een werkelijke leider te worden ook in de toekomst. Zet hem bvb bij City naast Silva en Debruyne en dan nog de achterhoede achter hem en dan zal hij schitteren. Van zodra hijzelf aan de bak moet is het heel wat minder, en daarom is/werd hij te vlug overroepen. Hij kan en heeft nog zeker een progressiemarge, maar de jaren van de waarheid komen er aan. Hij zal dus aan de bak moeten om de twijfelaars aan zijn kant te krijgen!!
    Vind ik leuk
    JVR +147
    woensdag 26 september 2018 om 14:11
    Tielemans zwak? Dan moet hij echt wel in een heel zwak Monaco terechtgekomen zijn want hij is het grootste talent dat wij hier hebben rondlopen!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 14:11]
    Vind ik leuk
    Hierulf +921
    woensdag 26 september 2018 om 22:36
    Monaco fans... We spreken over tien mensen lol
    Vind ik leuk
    donderdag 27 september 2018 om 03:10
    Hoe is 't blauwzwart;je nekkenploegje heeft het gisteren super gedaan!
    Vind ik leuk
    donderdag 27 september 2018 om 03:12
    En die bende dikke nekken wil punten halen in de CL,laat ons niet lachen!
    Vind ik leuk
    Bart Joos +264
    vrijdag 28 september 2018 om 14:25
    Ze lusten hem rauw in Monaco. Brengt er niets van terecht. Het spijtige is dat Tielemans in onze competitie 1 van de besten was. Het zegt veel, zoniet alles over ons niveau
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Monaco-fans linken 'zwakke' Tielemans aan terugkeer naar Belgische competitie