“Met deze kern moet Genk de ambitie hebben kampioen te spelen”

    “Met deze kern moet Genk de ambitie hebben kampioen te spelen”

    maandag 24 september 2018 om 18:28

    KRC Genk blijft indruk maken. De manschappen van Philippe Clement zitten in een positieve flow.

    Dat vindt ook Kortrijk-trainer Glen De Boeck. “Ze hebben veel geweldige spelers die in een heel goeie flow zitten. De exponent van hun succes is Dewaest, die nu plots wel heel scherp staat en sterk speelt. Berge fietst met een ongelofelijk gemak door de competitie, Trossard is een lust voor het oog”, vertelt De Boeck aan VISTA!.

    “Een typisch voorbeeld van een speler die niet nadenkt, maar veel op instinct doet. Zelfs als hij wat minder speelt -gisteren was hij zeker geen top- kan hij nog het verschil maken. Met deze kern moet Genk de ambitie hebben om kampioen te spelen”, aldus De Boeck.

    Plaats een reactie

    Roach +1405
    maandag 24 september 2018 om 18:32
    Mooiste ploeg om naar te kijken! Als die geen ambitie mogen hebben om kampioen te spelen, kunnen we de competitie beter nu al afsluiten...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:36
    Als Genk met deze ploeg nog steeds niet de ambitie hebben om kampioen te spelen,zal het er volgens mij niet meer van komen.Volgend seizoen kunnen ze minstens 2 sterkhouders niet meer houden en moet er opnieuw gebouwd worden
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:45
    Wel duhhhh
    Vind ik leuk
    Marcus_A +1395
    maandag 24 september 2018 om 19:04
    De ambitie is er....nu het enkel nog laten gebeuren 😁....het seizoen, de Play-offs is nog lange rit hé....maar dat maakt het spannend
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 19:05]
    Vind ik leuk
    Wim1966 +987
    maandag 24 september 2018 om 19:30
    In tijden van play-offs en nog een transferperiode voor de boeg moet zelfs klein Monaco nog ambitie hebben om kampioen te spelen. Pas na nieuwjaar wordt het echt belangrijk.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 21:02
    Zei al voor het seizoen.dat dit sterkste genkse ploeg en kern ooit is. Nog sterker dan ploeg met debruyne en courtois of ploeg met skoko, sonck en.dagano. deze ploeg heeft techniek, loopvermogen, snelheid en scorend vermogen. De.sleutel ligt zoals ik nogal eerder zei un.de maand november. Dan speelt men 5 wedstrijden in 13 dagen met achtereenvolgens besiktas(uit), standard en antwerp(uit), besikta(thuis) en club brugge (thuis). komt men hier goed.door worden ze kampioen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 03:17
    Ja november wordt een maand om naar uit te kijken voor ons hè😀 Denk wel dat ongeacht de resultaten in november, de competitie en in mindere mate de Europa League poule dan nog niet beslist worden. Competitie is nog zo lang en er mag niet teveel gebeuren qua blessures/wintertransfers (zeker geen blessures voor onze backs want de vervangers vind ik persoonlijk minder). Maar hoe dan ook, op dit moment is het geweldig leuk om te zien hoe alles loopt!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    “Met deze kern moet Genk de ambitie hebben kampioen te spelen”