Anderlecht afgemaakt: 'De paars-witte yuppen kwamen niet aan dansen toe'

    Anderlecht afgemaakt: 'De paars-witte yuppen kwamen niet aan dansen toe'

    Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 14:17ma 24-09-2018 om 14:17

    RSC Anderlecht haalde zondag opgelucht adem. In de blessuretijd won het met 2-1 van Standard. Bij paars-wit was iedereen blij, maar Hugo Camps snapt daar niks van. 

    'Ik had gehoopt dat Anderlecht de schwung van Club zou nabootsen in de kraker tegen Standard, maar de paars-witte yuppen kwamen niet aan dansen toe. Er zat geen spat glorie aan de nipte overwinning', aldus de schrijver in Het Laatste Nieuws.

    Vanhaezebrouck ontsnapte aan een nieuwe nederlaag en misschien nog erger. 'En dus: Hein buiten? Ik dacht het niet, alleen zijn delirium na de wedstrijd was misplaatst. Een coach van niveau juicht niet na zoveel kromme passes.'

    Plaats een reactie

    freeman +11887
    maandag 24 september 2018 om 14:24
    " Schwung bij Anderlecht verwachten ? "
    Vind ik leuk
    Rebel +1394
    maandag 24 september 2018 om 20:59
    Voor Schwung moet men een tegenstander hebben die wil voetballen,ik had de indruk dat Standard voor een puntje kwam en nog bijna een hold-up pleegde,Standard (tegenwoordig noemt men dat mooi goed georganiseerd voetbal )
    Speelde op de counter en vooral vuil,soms krijg je voor niks rood en 5 weken en soms verdien je rood en krijg je niks,
    Dit was zo een match,moeilijk om dan aan kansen te komen
    Vind ik leuk
    TageMeister +5285
    maandag 24 september 2018 om 14:25
    dus hij wou dat we niet voetbalden en enkel counterden.... het Standard plan hanteren ! ben blij dak wéér van mening verschil met Camps !
    Vind ik leuk
    DDT +3441
    maandag 24 september 2018 om 14:26
    Komt er ooit nog iets positief uit de pen van camps buiten de inkt ?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:18
    Zijn handtekening voor het ouderlingenhome
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 21:51
    Lol😂
    Vind ik leuk
    Blue army +35
    maandag 24 september 2018 om 14:27
    Is erg als je al zo moet rondspringen na de winninggoal als dikke Hein en dan nog in het astridpark zelf!
    Als ik hem zag springen en roepen dacht ik dat hij de CL finale gewonnen had!!
    Vind ik leuk
    VaSy +916
    maandag 24 september 2018 om 14:31
    Punten in de CL heeft hij in ieder geval wel al gewonnen :P (Niet met RSCA dit seizoen)

    Sorry, stout van mij!
    Ik hoop uit de grond van mijn hart dat die eerste punten voor Club in de CL snel mogen volgen :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 16:15]
    Vind ik leuk
    TageMeister +5285
    maandag 24 september 2018 om 14:47
    zelfs met RSCA heeft hij al punten gepakt in de CL !
    Vind ik leuk
    K1908 +1092
    maandag 24 september 2018 om 14:48
    WEL met RSCA...
    Vind ik leuk
    VaSy +916
    maandag 24 september 2018 om 16:10
    Oke Oke jongens, ik had er dit seizoen moeten bijzetten :D
    Vind ik leuk
    K1908 +1092
    maandag 24 september 2018 om 16:23
    Dan kunnen we met RSCA moeilijk punten halen spijtiggenoeg... ;-)
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6482
    maandag 24 september 2018 om 14:35
    Ik heb hem niet zien springen dus weet niet hoe het eruit zag maar...
    Het is toch logisch als je al vol adrenaline zit van de match, met de druk van er moet gewonnen worden en dan je hoofd dat op het kapblok ligt van bestuur, supporters en media dat je gelukkig bent als die goal dan toch nog valt in de allerlaatste seconden (op een moment dat je al denkt dat het gedaan is eigenlijk)?
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 14:35]
    Vind ik leuk
    Toca +39568
    maandag 24 september 2018 om 14:38
    Maar natuurlijk. Laat de azijnpissers toch zagen.
    Vind ik leuk
    BBBBB +139
    maandag 24 september 2018 om 15:44
    Leko bleef kalm tijdens de penalty in minuut 98 vorige week?? 🤔
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 15:45]
    Vind ik leuk
    Toca +39568
    maandag 24 september 2018 om 14:32
    Oke t was zeker niet goed. Maar hoe slecht was standard dan wel niet. Met hun topcoach. Die run away wel erg letterlijk nam.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3997
    maandag 24 september 2018 om 15:19
    En bij momenten vond ik het wél goed. Misschien, wellicht, ben ik te positief en optimistisch, maar ik heb er nog vertrouwen in. De laatste 20 minuten, zondag, waren hoopgevend.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:38
    HET WAS VERRE VAN GOED MAAR WEL VERDIEND GEWONNEN
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3997
    maandag 24 september 2018 om 15:20
    Camps is echt een vervelende azijnpisser.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:22
    Voetbal..een spelletje..

    Zonder die late goal was het kot te klein..en Hein ..op het matje..

    Als je vaandeldrager bent van het Belgisch voetbal moet je meer brengen dan dit..veel meer..

    Overwinning of niet..

    Voetbal is niet alleen punten pakken maar ook uitstraling, attitude, lef, bekoring, schwung, dash....zeker als je thuis speelt..

    Jammer maar niets daarvan gezien gisteren...



    Vind ik leuk
    blondel +2730
    maandag 24 september 2018 om 16:02
    Voetbal is punten pakken en geld pakken.Al de rest is voer voor de supporters.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:41
    Camping zou beter op pensioen gaan. Iedereen weet dat dit anderlecht tijd nodig heeft. En zeker met die mss mislukte transfers
    Vind ik leuk
    Panpeter +85
    maandag 24 september 2018 om 15:48
    Blue Army heb je Leko al bezig gezien?
    Vind ik leuk
    blondel +2730
    maandag 24 september 2018 om 16:03
    Heb je gelijk in.Maar denk toch dat Hein vooral heel blij was dat zn vel een beetje gered werd.
    Vind ik leuk
    K1908 +1092
    maandag 24 september 2018 om 16:24
    logisch
    Vind ik leuk
    Joepjoep +37
    maandag 24 september 2018 om 21:53
    Mag een trainer nog blij zijn na een overwinning??
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2193
    maandag 24 september 2018 om 22:47
    Ja zeker als je vel in de laatste min gered werd dan is eens zot doen zeker een grote genoegdoening
    Vind ik leuk