Bölöni laat zich niet tegenhouden, De Decker wordt gespot op parking

    Bölöni laat zich niet tegenhouden, De Decker wordt gespot op parking

    maandag 24 september 2018 om 12:15

    Laszlo Bölöni mocht op Stayen niet communiceren met zijn bank, de Roemeen was namelijk nog altijd geschorst. Het verbod geldt echter enkel in het stadion zelf... en niet op de parking.

    Bölöni nam op Stayen namelijk plaats in de spelersbus van Antwerp. Daar ontmoette hij tijdens de rust Wim De Decker, zo weet Het Nieuwsblad. De assistent-coach werd gespot in de dienstlift toen hij op weg was naar zijn overleg met Bölöni.

    De Pro League heeft geen regels tegen communicatie met een geschorse trainer die zich buiten het stadion bevindt. Bovendien is het niet verboden voor iemand die op het wedstrijdblad staat om het stadion te verlaten. Het is niet de eerste keer dat Bölöni dit plan uitvoert. Vorig seizoen deed hij het ook al op de laatste speeldag tegen Anderlecht.

    Plaats een reactie

    Udovic +22
    maandag 24 september 2018 om 12:37
    Ok, dus volgende keer zelfde handelswijze als stadionverbod. Trainer in kwestie moet zich melden tijdens de wedstrijd in bondsgebouw waar hij in een aparte ruimte de wedstrijd op tv mag volgen. Vooraf wordt hij gefouilleerd en moet hij mobiel en/of andere communicatiemiddelen afgeven. Trainer heeft wel recht op koffie/water en broodjes.

    Bij niet aanwezigheid wint de tegenstander met 3-0.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2113
    maandag 24 september 2018 om 12:42
    Sarcasme is zo sterk hier dat er effectief mensen gaan twijfelen of je dit meent...
    Vind ik leuk
    Udovic +22
    maandag 24 september 2018 om 12:52
    Het zou eigenlijk sarcastisch moeten zijn maar als er zo kinderachtig en deontologisch wordt gereageerd op regelgeving en sancties dan zijn zulke ingrepen misschien wel noodzakelijk.
    Vind ik leuk
    Lupo +440
    maandag 24 september 2018 om 12:56
    als het niet sarcastisch is dat ook wel kinderachtig. En denk je niet dat ook andere reeds zoiets al gedaan hebben
    Vind ik leuk
    Julien +1144
    maandag 24 september 2018 om 13:38
    Welk artikel je hier ook naleest, je botst altijd wel op een taalbarbaar die het Nederlands dermate verkracht dat je kop noch staart krijgt aan wat ze nu precies bedoelen. Kunnen die lui niet definitief worden verbannen van het VP-toneel ?
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 13:38]
    Vind ik leuk
    FL +152
    maandag 24 september 2018 om 16:51
    Julien niet overdrijven , je kan altijd in de bib de Nederlandse taal nog eens ontleden , dit gaat over v -o-e-t-b-a-l
    Vind ik leuk
    1880 +275
    maandag 24 september 2018 om 14:58
    K had t kunnen weten. Ze hadden m beter tegengehouden, van t spel van tegen Zulte W. was niks of weinig meer te zien en de opstelling liet ook al te wensen over.
    Beter een voorbeeld nemen aan t eigen stadion, daar lukt t wel!

    Gvd!
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 14:58]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Bölöni laat zich niet tegenhouden, De Decker wordt gespot op parking