Club Brugge moet sterkhouder op de tribune laten in Beker Van België

    Club Brugge moet sterkhouder op de tribune laten in Beker Van België

    Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 12:05ma 24-09-2018 om 12:05

    Club Brugge gaat woensdag in de beker aantreden tegen KMSK Deinze uit Eerste Amateurklasse. De vraag is of coach Ivan Leko spelers zal laten rusten tegen de bescheiden tegenstander. Ruud Vormer mag in ieder geval niet meedoen.

    Vormer is namelijk geschorst voor die partij. De kaarten van vorig seizoen lopen gewoon door. Toen pakte Vormer zijn tweede gele kaart van het toernooi tegen Standard, de uiteindelijke bekerwinnaar. De Gouden Schoen moet dus een avondje brommen, maar kan de rust misschien wel gebruiken.

    Net nu is de Zimbabwaan Marvelous Nakamba eindelijk fit om te spelen na een slepende knieblessure. Mogelijk kan hij tegen Deinze zijn seizoensdebuut maken, zodat Mats Rits op de plaats van Vormer kan gaan spelen. Ook zomeraanwinst Nordin Amrabat is echter een mogelijkheid voor die positie, net als jeugdproduct Brandon Baiye.

    Plaats een reactie

    ROBSON +3139
    maandag 24 september 2018 om 12:14
    Ga dan maar voor Brandon. Die jongen heeft alles om het te maken.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:24
    Met Nakamba heb je een volwaardige vervanger!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:50
    Volwaardig, is gewoon beter op zijn gewone plaats
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 12:51]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:43
    Amrabat mag ook eens het start gevoel krijgen.
    Vind ik leuk
    ROBSON +3139
    dinsdag 25 september 2018 om 18:03
    Moet nog veel boterhammetjes eten. Is blijkbaar geen gemakkelijke.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:00
    O neen!! Geen vormer of wat? :o
    Daar gaat de droom van onze treble...

    met alle respect voor Deinze, maar 't is niet omdat we Rudi een avondje moeten missen dat we nu ineens in de piepzak gaan kruipen hoor.
    We hebben zo'n beetje de meest uitgebalanceerde kern van België...
    Vind ik leuk
    blondel +2730
    maandag 24 september 2018 om 15:41
    Hoe is het toch altijd mogelijk om zo hoog van de toren te blazen.Wat ga je zeggen dat ze moesten verliezen?Vroeg of laat krijg je de boemerang teruggekaatst.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:53
    Hoe is het toch mogelijk dat van zodra je zegt dat je géén schrik hebt van de tegenstander, je meteen het verwijt krijgt dat je 'hoog van de toren blaast'?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:30
    Als je tegen Deinze niet kan winnen zonder Vormer is Club de naam topclub niet waardig.
    Vind ik leuk
    DDT +3438
    maandag 24 september 2018 om 18:01
    Verliezen kan altijd maar het mag nooit aan de afwezigheid van 1 speler liggen.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:08
    Ja verliezen kan door arrogantie of met een volledig B-elftal spelen maar toch niet tegen een ploeg uit de amateurklasse
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws