Zou een andere coach het met dit materiaal veel beter doen?

    "Zou een andere coach het met dit materiaal veel beter doen?"

    Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 12:00ma 24-09-2018 om 12:00

    AA Gent verloor zondag met een ruime 0-4 van Club Brugge. Opvallend genoeg was het stadion niet uitverkocht, ook al is Club de aartsrivaal. Peter Vandenbempt weet dat het bestuur in actie moet komen.

    Michel Louwagie en co moeten nu alles op alles zetten om het stadion vol te krijgen. "Een pandoering tegen Club Brugge is altijd even slikken. Ik lees dat het stadion ook niet helemaal uitverkocht was. Dat is alarmerend voor een club die wil groeien. Ze willen supporters winnen en niet verliezen", aldus Vandenbempt bij Sporza.

    In de komende weken mag er geen nieuwe blamage meer volgen. "Het programma van Gent oogt stevig. Er is die vervelende bekermatch tegen Virton en in de competitie wachten Antwerp en Genk. Moet je daarom de coach nu onder de loep leggen? Zou je niet wachten en misschien ook de kern een keer evalueren? Dat lijkt me aangewezen, want zou een andere coach het met dit materiaal veel beter doen?"

    Poll

    Moet Vanderhaeghe blijven?

    (762 stemmen)

    Plaats een reactie

    Rune1891 +3890
    maandag 24 september 2018 om 12:06
    Spelers speelden toch alleszins niet om hem buiten te krijgen, bestuur zou beter wat geduld hebben. En welke trainers kan je meestal tijdens een lopend seizoen vinden? Diegene die ergens anders aan de deur zijn gezet....
    Vind ik leuk
    ROBSON +3155
    maandag 24 september 2018 om 12:12
    SUCCESO'SSSSSSSS. Club had 10 magere jaren maar ging van 16 naar 24.000 abo's in de laatste 10 jaar. Dit in een rot stadion. Club heeft in een nieuw stadion meer dan 30.000 abo's en speelt iedere week voor plus 34.000.
    Vind ik leuk
    Reagens +2325
    maandag 24 september 2018 om 12:56
    Beter doen naar puntenaantal toe? Misschien, maar niet zeker.
    Beter voetbal brengen? Zeker van wel.

    En beste Robson, in Gent en omstreken is er nu eenmaal veel meer te doen naast voetbal kijken. Voor veel Gent supporters is naast de punten ook de kwaliteit van het voetbal zelf belangrijk. En dat is er voorlopig niet.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:10
    Daarom dat Brugge supporters heeft en AA Gent kijkers
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:20
    En zonder de gentenaars hebben ze in brugge ook geen vol huis
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:24
    Een coach moet ten eerste voorstellen tegen het bestuur welke speler voor welke positie hij er bij wil, het bestuur zelfde geprobeerd met Van Haezebroeck , herinner u Bousoufa , hij heeft eens een half uur mee gedaan en hij mocht vertrekken en op de bank !! Als je als coach geen karakter hebt , zullen uw spelers het zeker niet hebben !!
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 13:25]
    Vind ik leuk