Racing Genk is niet te stoppen en vestigt zelfs een nieuw clubrecord

    Racing Genk is niet te stoppen en vestigt zelfs een nieuw clubrecord

    Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 08:17ma 24-09-2018 om 08:17

    Racing Genk boekte zondagavond een klinkende 2-5 zege op Cercle Brugge. Met de overwinning vestigden de Limburgers een nieuw clubrecord.

    Genk bleef namelijk voor de negentiende match op rij ongeslagen. Uitblinker Leandro Trossard, die goed was voor een hattrick, vindt dat het record veel zegt over de huidige supervorm. ''Dat record op zich houdt ons niet bezig, maar het toont wel aan dat we een schitterende periode doormaken. Het is onmogelijk om veertig wedstrijden ongeslagen te blijven, maar we willen dit goede gevoel zolang mogelijk vasthouden. Op dit moment is het heel moeilijk om ons te kloppen'', reageerde Trossard bij Het Laatste Nieuws.

    Dankzij de overwinning bleef Genk ook in het spoor van leider Club Brugge, dat twee punten meer telt. Trossard hoopt zo lang mogelijk de strijd aan te gaan. ''Er steken op dit moment twee ploegen bovenuit, wij en Club Brugge. Onze grote kwaliteit is dat we zo makkelijk tot kansen en tot doelpunten komen. We willen daar zolang mogelijk blijven staan.''

    Plaats een reactie

    maandag 24 september 2018 om 08:36
    In januari de gouden schoen voor Pozuelo of Trossard, seizoen afsluiten met landstitel en dan cashen en de besten verkopen voor een kleine 150 miljoen in de zomen. 2019 word een mooi jaar voor Racing.
    Vind ik leuk
    Garland +5359
    maandag 24 september 2018 om 09:04
    Ik gun elke fan zijn plezier. Maar hoe kom je aan die 150 miljoen?

    Berge zie ik echt voor de hoofdprijs vertrekken. Een bedrag van 25 miljoen. Maar de rest?
    Vind ik leuk
    TageMeister +5285
    maandag 24 september 2018 om 09:40
    het elftal, stadion en stad Genk :D
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:12
    Genk heeft al een bod van 25 miljoen geweigerd deze zomer. Dus zijn waarde zal alleen maar stijgen. Pozuelo, Malinovsky, Trossard zullen ook niet voor minder mogen vertrekken.
    Vind ik leuk
    Garland +5359
    maandag 24 september 2018 om 12:21
    Malinovsky is 25 jaar, Pozo is al 27 jaar. Het zou straf zijn, moesten ze daar echt 25 miljoen voor krijgen.

    Trossard is een leuke speler, maar ook geen supertalent en ook al 23. Lijkt me echt straf als ze voor iedereeen zoveel gaan krijgen.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:49
    Als ze al 80 miljoen bieden voor Frenkie De Jong van Ajax dan is alles mogelijk
    Vind ik leuk
    GT8 +542
    dinsdag 25 september 2018 om 14:13
    Jouw eigen calculatie is ten eerste niet reëel en klopt ten tweede niet eens. Jouw som komt op een 100 mln uit. Geen 150. Daarnaast gaat Pozuelo voor 8 miljoen weg, als dat in zijn contract staat, waarom zou iemand dan meer bieden.. Berge gaat voor 25-30 mln weg. Mali voor 15-20 mln en Trossard voor 20-25 mln. Zo komen we waarschijnlijk in het beste geval op een totaal van 82 miljoen
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:35
    De gouden schoen gaat niet alleen over het eerste gedeelte van dit seizoen , ook over het tweede gedeelte van vorig seizoen.Dus denk ik dat het gaat spannen tussen Vanaken en Pozuelo, Trossard zat vorig jaar nog niet op het niveau van nu
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:58
    Dan word het Vanaken, al heeft hij niet het genie en inzicht van een Pozuelo.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:23
    Dan raad ik u toch eens aan om wat meer wedstrijden van Club te bekijken, volgens mij zijn ze evenwaardig..
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:05
    Vanaken is om te beginnen al niet 2voetig, wat al een groot verschil maakt. En Pozuelo is de leider van de ploeg, terwijl Vanaken in steun speelt van Vormer.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:07
    als genk supporter gun ik de club enkel het beste vant beste..maar bedragen van 150miljoen..toch wa overdreven..als je spelers zoals berge pozo trossard en mali elk wil verkopen voor 25miljoen kom je nog maar aan 100miljoen persoonlijk moeilijk haalbaar maar we zullen zien einde seizoen...de marktwaarde van en speler hangt af van conditie en prestaties...kijk maar destijds mboyo...we staan weer onder de mensen..en waar we horen te staan...
    Vind ik leuk