Opvallend: Wesley en co zorgen voor triest dieptepunt in Ghelamco Arena

    Opvallend: Wesley en co zorgen voor triest dieptepunt in Ghelamco Arena

    zondag 23 september 2018 om 22:00

    Club Brugge maakte zondagmiddag een statement door KAA Gent met 0-4 te kloppen. Er staat momenteel geen maat op Blauw-Zwart, dat de rivaal zo een historische nederlaag toedient.

    De 0-4 van zondagmiddag is namelijk de zwaarste nederlaag die Gent ooit heeft geleden in de Ghelamco Arena. KAA Gent speelt sinds juli 2013 in dat stadion, maar verloor zelfs op Europees niveau nooit met vier doelpunten verschil in eigen huis. 

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +14447
    zondag 23 september 2018 om 22:16
    De vorige zwaarste nederlaag was ook tegen Club wellicht (die 1-4 met een geweldige Vanaken en Izquierdo). Verder herinner ik me ook de 2-5 nederlaag tegen Genk in de Europa League.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3357
    zondag 23 september 2018 om 22:21
    En dam te bedenken dat hij nog geschorst was.
    Vind ik leuk
    larédo +1460
    zondag 23 september 2018 om 22:39
    Loser
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:28
    Kleinzielige reactie van een supporter die verliest
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 17:31]
    Vind ik leuk
    Diego A M +3357
    maandag 24 september 2018 om 18:04
    Mijn ploeg heeft gewonnen. Maar als jij j voetballiefhebber bent, kan je het toch niet normaal vinden dat hij met zo'n schandalige overtreding weg komt.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 18:05]
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +898
    zondag 23 september 2018 om 22:43
    Ik zeg het niet graag maar wat speelt Club toch sterk. DE titelkandidaat voor mij.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 22:51
    Dank u rsca supporter 👌
    Vinden wij ook 💙🖤
    Maar ook Genk speelt heel goed !!!
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +898
    zondag 23 september 2018 om 23:09
    Genk zit in een geweldige flow maar ik heb hen tegen Anderlecht gezien en gebaseerd op die match vind ik hen minder. Maar moet toegeven dat ik te weinig gezien heb van Genk maar tegen Anderlecht waren ze minder
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 08:17
    We zijn kandidaat. Maar vergeet Genk niet.
    Eens de geblesseerde Nakamba terug is is zien we meer
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:50
    Nu horen wij Borger Verstraeten iet meer he. Hij zou beter voetballen i p v commentaar te geven op de tegenstander. Ik begrijp wel zijn frustraties. Hij was nu eenmaal te licht voor Club!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Opvallend: Wesley en co zorgen voor triest dieptepunt in Ghelamco Arena