Anderlecht-kleedkamer gaat uit de bol onder aanvoering van ... materiaalman Jeanke

Anderlecht-kleedkamer gaat uit de bol onder aanvoering van ... materiaalman Jeanke

Gepubliceerd: zondag 23 september 2018 om 20:23zo 23-09-2018 om 20:23

Het heeft bloed, zweet, tranen en vooral 92 minuten voetballen gekost, maar RSC Anderlecht wist Standard Luik wel over de knie te leggen (2-1). Het laattijdige delirium tegen de aartsrivaal werd in de Brusselse kleedkamer uiteraard stevig gevierd. Orkestmeester van dienst? Materiaalman Jeanke!

Plaats een reactie

Toca +47461
zondag 23 september 2018 om 20:36
Jeanke is top. Respect. 👏👏👏
Vind ik leuk
Toca +47461
zondag 23 september 2018 om 20:37
.
[Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 20:45]
Vind ik leuk
Diego A M +4234
zondag 23 september 2018 om 21:06
Nu winnen van St truiden, wat zeker niet gemakkelijk zal zijn, en dan zijn ze hopelijk gelanceerd.
Vind ik leuk
hoekschop +3637
zondag 23 september 2018 om 21:16
Denk het niet. Het vrees dat het krabben wordt tot de volgende transferperiode.
Vind ik leuk
K1908 +2002
zondag 23 september 2018 om 21:21
Vrees er ook voor! Jeanke was den beste vandaag!
3 punten, oef! Maar ‘t was ni aan te zien..
Vind ik leuk
FL +257
maandag 24 september 2018 om 09:20
Pardon? Standard scoort met een gelukje , eerste helft was idd niet zo goed maar heb je de tweede helft gezien ? Standard kwam bijna niet meer tot de middenlijn , constant balbezit , druk naarvoor , kansen en mooie goals !
Vind ik leuk
K1908 +2002
maandag 24 september 2018 om 09:43
Ik zat in het stadion, ik heb het wel degelijk gezien. Ik vond het neits om fier op te zijn.

Sanneh 8 miljoenb?

EDIT: Morioka was trouwens goed de eerste helft, de tweede niet..
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 09:45]
Vind ik leuk
FL +257
maandag 24 september 2018 om 13:30
Mja vind het toch zeer kritisch , je kan het ook anders bekijken : hij probeerde vooruit te voetballen , bal breed kan mijn zoontje van 6 jaar al ! Het middenveld mocht iets scherper reageren op die passen van sanneh ... Morioka heeft idd meer tijd nodig... Als hij de kans krijgt !
Vind ik leuk
K1908 +2002
maandag 24 september 2018 om 14:16
Ik schrijf hem niet af, ik hoop dat het een uitzonderlijke dag was, maar als je 8mio uitgeeft mag het wat meer zijn, niet?

Enfin, we wachten af. :-)
Vind ik leuk
Brick +1023
zondag 23 september 2018 om 21:24
Liever winnen van zagreb :s, die ploeg ziet er een machine uit, beter dan dortmund op dit moment denk ik
Vind ik leuk
Lodecol13 +3069