OPSTELLING: Vanhaezebrouck met enorme verrassing tegen Standard

OPSTELLING: Vanhaezebrouck met enorme verrassing tegen Standard

Gepubliceerd: zondag 23 september 2018 om 17:02zo 23-09-2018 om 17:02

Na KAA Gent – Club Brugge (0-4) staat er zondag nog een topper op het programma. RSC Anderlecht en Standard kijken elkaar vanaf 18 uur recht in de ogen.

Anderlecht en Standard speelden donderdag nog Europees. In de Europa League ging Anderlecht af. Het verloor met 1-0 van Spartak Trnava. Ook Standard leed ook een pijnlijke nederlaag, maar dat deed het wel tegen een veel grotere tegenstander. Tegen Sevilla gingen de Rouches met 5-1 de boot in.

Bij Anderlecht valt vooral de basisplaats van Morioka op. Ook Gerkens en Saelemaekers (geschorst in Europa) komen in de ploeg. Dimata speelt niet. Kums verhuist terug naar de bank. 

Poll

Wat verwacht je van de wedstrijd?

(364 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 23 september 2018 om 17:08
tis te hopen dat anderlecht niet twee keer kan winnen op 1 wedstrijd:)
@poll
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 17:21
Zo kunnen we club een beetje inhalen haha
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 17:10
winst voor standard
Vind ik leuk
12a34b +1262
zondag 23 september 2018 om 17:12
Beetje rare poll, vinden jullie ook niet?

Maar in elk geval: volgens mij wordt het 0-0.
[Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 17:13]
Vind ik leuk
Brick +1030
zondag 23 september 2018 om 17:13
Dimata toonde toch meer dan santini laatste weken?
Vind ik leuk
Gheintje +241
zondag 23 september 2018 om 17:14
Santini is technisch sterker, dat is ook belangrijk.
Vind ik leuk
Brick +1030
zondag 23 september 2018 om 17:21
Dimata heeft moeite met balcontroles, santini controleert niks
Vind ik leuk
Gheintje +241
zondag 23 september 2018 om 17:13
Hopelijk eens een aangename wedstrijd ipv het gevoel te hebben naar twee derdeprovinvialers te kijken. No offence naar de derdeprovincialers toe, maar ze zouden wel beter moeten spelen als jullie...
[Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 17:15]
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 17:20
De jeugd ging een kans krijgen. Bornauw zit al op de bank.
Vind ik leuk
Jasper55 +395
zondag 23 september 2018 om 17:21
Niet terugforceren na blessure?
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1380
zondag 23 september 2018 om 17:59
Dan moet ge hem niet op de bank zetten ... of ge zijt fit en speelklaar of ge zijt niet volledig fit en dan moet ge nog even wachten
Vind ik leuk
Jasper55 +395
zondag 23 september 2018 om 17:20
Lol ik hoop ook da RSCA wint maar ge moet de Standard fans een betere stem optie geven dan gelijkspel he
Vind ik leuk
rhn34408 +14
zondag 23 september 2018 om 17:26
die poll hier, standaard kan niet winnen OMDAT ANDERLSECHT DE ARBITER BETAALD HEEFT!
Vind ik leuk
Joepjoep +37
zondag 23 september 2018 om 17:41
Wow. Intelligente reactie. 5 jaar? 6 jaar?
Vind ik leuk
Jasper55 +395
zondag 23 september 2018 om 20:40
Hij kan Arbiter schrijven dus pak 8+
Vind ik leuk
Zelfkweek +1304
zondag 23 september 2018 om 17:28
Ze zitten weer te slapen op VP.......man man man

PS : nadat je iets neer pent ......HERLEZEN (best iemand anders) 😂😂😂
Vind ik leuk
vampire81 +1322
zondag 23 september 2018 om 17:32
de match zal zeker niet gewonnen worden door de beste ploeg maar waarschijnlijk door de ploeg die het minst zeer extreem verschrikkelijk slecht zal zijn, hopelijk standard, niet dat ik standard echt iets gun maar anderlecht al helemaal niet, die wens ik alleen maar de ergst mogelijke miserie toe, het kan nooit erg genoeg zijn
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 17:35
Loser.
Vind ik leuk
Bonanza +1006
zondag 23 september 2018 om 17:34
Pfff, waarom Gerkens?? En Najar in 3mansdefensie ??? Waarom? Kan 'm te goed aanvallen?
Vind ik leuk
CZNK +302
zondag 23 september 2018 om 17:56
Andy Najar als CV? Nu heb ik alles gezien haha
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1380
zondag 23 september 2018 om 18:07
Hij speelt er vaker onder Heintje.
Vind ik leuk
CZNK +302
zondag 23 september 2018 om 18:09
Ben je serieus? Ongelofelijk, een speler van 1m71 die een rechte middenvelder is eigenlijk opstellen als CV.
[Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 18:10]
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1380
zondag 23 september 2018 om 19:39
Zo denk ik er ook over. Maar gelukkig heb ik niks te zeggen 😂
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1380
zondag 23 september 2018 om 18:07
Milic krijgt alweer de zoveelste kans om te tonen dat hij niet in de basis hoort... alweer Gerkens terwijl hij ook al vaak genoeg getoond heeft niet over de kwaliteiten te beschikken. Hopen dat Santini iets meer inzet en kwaliteit toont dan in Genk anders snap ik de keuze niet voor hem ipv Dimata. Dimata was ongelukkig maar toonde tenminste nog inzet. Ben benieuwd... hopen op winst anders wordt het gat al heel groot ... keerzijde van die medaille we blijven met Heintje opgescheept zitten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws