Teodorczyk kan nog geen potten breken: ''Dit had niemand verwacht''

Teodorczyk kan nog geen potten breken: ''Dit had niemand verwacht''

Gepubliceerd: zondag 23 september 2018 om 12:19zo 23-09-2018 om 12:19

Lukasz Teodorczyk kwam deze zomer bij het Italiaanse Udinese terecht, nadat Anderlecht hem de liever kwijt dan rijk was. De start van Teodorczyk in de Serie A kan nog zeker geen succes worden genoemd. 

De Italiaanse media hadden tot op heden ook meer verwacht van de Poolse spits. "Een tandem Kevin Lasagna en Lukasz Teodorczyk is op papier geweldig, en zou een goed duo zijn. Maar niemand had 0 doelpunten in 4 wedstrijden verwacht van de Pool," schrijft Calcio d'Angolo.

Udinese legde 3,5 miljoen euro op tafel, maar voorlopig is Teodorczyk niet meer dan een bankzitter. In de eerste vier matchen moest hij het telkens doen met invalbeurten van een half uur, maar wist hij nog geen impact te maken. Concurrent Lasagna staat echter ook nog droog, waardoor Udinese moeizaam wint. Met 5 op 12 staat Udinese pas op een twaalfde plaats. 

Plaats een reactie

Njits Seum +141
zondag 23 september 2018 om 12:29
Looöool serieus????? 😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
Lord Wenger +16966
zondag 23 september 2018 om 12:36
Die truitjes van Lasagna zijn wel een commercieel succes.
[Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 12:38]
Vind ik leuk
Toca +47376
zondag 23 september 2018 om 12:41
Als zelfs Lasagna het niet kan in Italië
Vind ik leuk
skippie +415
zondag 23 september 2018 om 13:12
Een verrassing? LOL. Hoegenaamd niet.
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 13:24
De catanaticcio ligt hem blijkbaar niet.
Vind ik leuk
Vlad +3711
zondag 23 september 2018 om 13:29
Oei, nen droge lasagna en ne slappe spaghettisliert... wordt ginds alleen maar bevestigd wat we hier all wisten, ik wens de Italianen er alvast meer plezier mee.
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1379
zondag 23 september 2018 om 14:01
Jammer dat Herman zijn job niet kon uitvoeren zoals hij wou. Herman had er zeker 15 miljoen voor gekregen 🤦‍♂️
Vind ik leuk
rhn34408 +14
zondag 23 september 2018 om 14:33
wat verwacht je dan, jkomende van een subtopperke in Belgie
Vind ik leuk
Zetterberg +12251
zondag 23 september 2018 om 14:47
Van jou verwacht ik ook niet veel meer, maximum een subtopperke op dit forum, voorspel ik!

Maar alleszins wees welkom!
Vind ik leuk
rhn34408 +14
zondag 23 september 2018 om 14:58
zetterberg suikerklontje
Vind ik leuk
Rune1891 +5480
zondag 23 september 2018 om 16:16
Pfffff, grappig hoor... als het maar is om te komen schelden, op voetbal24 hebben ze ook een forum...
Vind ik leuk
tom1981 +647
zondag 23 september 2018 om 17:23
Alles toegelaten hier. Maar sommige toch liever niet....
Vind ik leuk
Patfey +6172
zondag 23 september 2018 om 18:07
Heb je zijn reactie bij het artikel over Courtois gelezen? Ik denk het niet, anders had je anders gereageerd. Dat soort is helemaal niet welkom, ik hoop dat VP hem heel snel blokkeert.
[Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 18:07]
Vind ik leuk
Zelfkweek +1299