Markovic in slechte papieren bij Liverpool: “Complete schaamte”

    Markovic in slechte papieren bij Liverpool: “Complete schaamte”

    Gepubliceerd: zondag 23 september 2018 om 09:32zo 23-09-2018 om 09:32

    Lazar Markovic stond afgelopen transferperiode dicht bij een overgang naar Anderlecht. Uiteindelijk bleef de Serviër bij Liverpool.

    En daar is de middenvelder zich onmogelijk aan het maken. Vrijdag moest Markovic spelen bij de U23 tegen Arsenal, maar de middenvelder speelde een barslechte partij. Op sociale media vragen ze zich af of Markovic met tegenzin speelt.

    “Complete schaamte”, zo valt onder meer te lezen. Lonkt een transfer in januari voor Markovic? Het is nog maar de vraag of RSC Anderlecht een nieuwe poging wilt maken om de middenvelder in te lijven.

    Plaats een reactie

    Toca +40222
    zondag 23 september 2018 om 09:42
    Topmentaliteit.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2691
    zondag 23 september 2018 om 09:58
    En dan wordt Devroe door de "kenners" verweten dat hij hem niet heeft gehaald.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 10:03
    de supporters zien alleen de Markovic van vorig seizoen op het veld en die Markovic was een klasse apart. Dat onthouden de supporters. Dus nogal logisch dat heel veel supporters ontgoocheld waren toen dat allemaal afsprong. Het is net die klasse die we missen en we hebben zo meer dan 1 speler nodig. Plus een echte patron op het middenveld à la Biglia. In tussentijd zou Sambi daar nog eens een kans moeten krijgen.
    Vind ik leuk
    Frefke +909
    zondag 23 september 2018 om 10:07
    Men kan het ook anders bekijken... Waarom heeft Devoe zo lang genegocieerd om Markovic alsnogbinnen te halen ?
    Vind ik leuk
    Dirk H +3116
    zondag 23 september 2018 om 10:04
    Heeft Sanneh ook zijn kat niet gestuurd bij Midtjylland?
    Vind ik leuk
    Toca +40222
    zondag 23 september 2018 om 10:29
    Ook waar. Maar hij is al geen jaren op de sukkel he.
    Vind ik leuk
    freeman +11978
    zondag 23 september 2018 om 10:25
    Ja, zo zijn er veel voorbeelden van " één (dags/ jaars ) vliegen !
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 10:29
    Inderdaad er zijn zo af en toe éénjaarsvliegen van de Boeren hier!
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 10:44
    Er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal en nu hebben jullie 1 kant gelezen.
    Nogal oogkleppenreacties hier.
    Mss ook es vermelden dat diezelfde Markovic in de voorbereiding bij Miverpool wel goed speelde , Mss is hij om andere reden misnoegd.
    Ik blijf er bij, we kunnen hem nog steeds gebruiken en binnen 1 of 2 jaar met flinke meerwaarde verkopen.
    Als hij gespaard blijft van blessures , I know...
    Vind ik leuk
    THOR4ever +2079
    zondag 23 september 2018 om 11:03
    De redder van Anderlecht. Zo zie je maar dat je niet te snel mag oordelen. Anderlecht kan nog 1 of 2 spelers gebruiken, maar ik denk niet dat Markovic daar bij hoort.
    Vind ik leuk
    valere +372
    zondag 23 september 2018 om 13:47
    Anderlecht moet Vanaeken en Vormer kopen....O ja,en Groenewegen zou daar ook best aardig uit de voeten kunnen :)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws