Leko kan tegen KAA Gent niet rekenen op zijn sterkste team

    Leko kan tegen KAA Gent niet rekenen op zijn sterkste team

    Gepubliceerd: zaterdag 22 september 2018 om 20:29za 22-09-2018 om 20:29

    Zondag staat KAA Gent - Club Brugge op het programma. Ivan Leko maakte zaterdag zijn selectie voor de Slag om Vlaanderen bekend. De trainer van Club Brugge kan niet rekenen op vier spelers. 

    Kaveh Rezaei en Krépin Diatta zijn niet fit geraakt voor de topper. Marvelous Nakamba en Clinton Mata zijn ook nog altijd geblesseerd. Voor de rest kan Leko een beroep doen op al zijn andere spelers. 

    De selectie van Club Brugge: Letica, Horvath, Hubert, Denswil, Decarli, Poulain, Mitrovic, Mechele, Peres, Vormer, Vanaken, Rits, Amrabat, Vlietinck, Cools, Schrijvers, Danjuma, Openda, Wesley, Vossen, Dennis.

    Poll

    Wat verwacht je van de wedstrijd?

    (624 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 22 september 2018 om 20:42
    Vlietinck zeker laten starten zou ik zeggen !!
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 20:44
    Gentse meppen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 20:56
    Het zal gone with the wind zijn voor FCB. En rain and tears voor kaag-je...
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 21:13
    Zelfde tears voor die Boere als vorige dinsdag --sukkels en schande van België
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 21:55
    471949 is dat het aantal keren dat jullie gaan blijven stoefen met die enige titel ? Maar courage , misschien halen jullie ooit nog het reeds failliete Lierse in met 4 titels. Uitgeschakeld worden voor het begint daar mag je echt fier op zijn.
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1115
    zaterdag 22 september 2018 om 22:24
    Gent-Dortmund zou 0-6 geworden zijn.
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1607
    zondag 23 september 2018 om 02:40
    Twas nu ni dat dortmund zo goed was he..
    Vind ik leuk
    blondel +2748
    zondag 23 september 2018 om 12:51
    Kwam mischien omdat Club wel goed was.
    Vind ik leuk
    RD +807
    zondag 23 september 2018 om 00:44
    Ik denk dat iedereen gezien heeft dat Club meer verdiende dan die frommelgoal en 0 ptn. Bij deze, ik heb de EL niet zo goed gevolgd, hoeveel heeft Gent weeral gespeeld?
    Vind ik leuk
    Pajot1 +232
    zondag 23 september 2018 om 16:15
    Kwek kwek kwek,weer op uw domme bek!!
    😂😂😂
    Vind ik leuk
    Basil +685
    zondag 23 september 2018 om 16:35
    Als Club de sukkels en schande van België zijn, wat is Gent dan ? Best dat zij niet Europees hebben gespeeld de voorbije week , wat was het dan geweest ...
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 21:01
    Zijn die vuile boeren nu al excuses aan het zoeken
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3841
    zaterdag 22 september 2018 om 22:05
    Club geeft zijn selectie vrij, waar zoeken ze dan in godsnaam excuses? Het feit dat je in je eerste bericht al direct moet beginnen schelden toont al direct aan wat voor vlees we in de kuip hebben...
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1115
    zaterdag 22 september 2018 om 22:25
    Dat doet de media, onwetend kindje, leer eerst de basis van het leven op school en kom dan later terug als volwassene. Hopelijk bewaar je je berichten niet voor later anders zal je serieuze schaamte voelen met uw simpele inzicht.
    Vind ik leuk
    RD +807
    zondag 23 september 2018 om 00:46
    'Ne boer da ni vul es, wirkt te letter.'

    Dit zouden we in ons mooie West-Vlaanderen zeggen. 🙂
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3841
    zondag 23 september 2018 om 16:04
    😂😂😂😂😂, daarom dat ik nooit op voorhand een grote mond opzet....
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 21:34
    Fair play en een goede leiding graag voor deze wedstrijd. Ik blijf er gewoon kalm bij, gewoon deze wedstrijd aanvatten zoals een andere. Waarom ons zenuwachtig maken voetbal is maar een spel. Na de wedstrijd handshake en alles vergeten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws