Gerucht in het Astridpark: 'Coucke blokte transfer door negatieve fans op Twitter'

    Gerucht in het Astridpark: 'Coucke blokte transfer door negatieve fans op Twitter'

    Gepubliceerd: zaterdag 22 september 2018 om 10:15za 22-09-2018 om 10:15

    Anderlecht heeft al vier matchen op rij niet weten te winnen en dus is het onrustig rond de Brusselaars. De kritiek op de sterkte van de kern en de aankopen neemt toe. Vooral het gebrek aan creativiteit wordt als grootste pijnpunt genoemd. 

    Junior Edmilson en Lazar Markovic waren tijdens de zomermercato nadrukkelijk in beeld om dit probleem op te lossen. Anderlecht greep echter naast beide creatievelingen. Edmilson koos voor een avontuur in Qatar, terwijl er met Markovic geen akkoord kwam op Deadline Day. Over het mislopen van Edmilson zou echter een opvallend gerucht de ronde doen.

    Niet alle transfers zouden in samenspraak zijn gegaan. Het dossier Edmilson zou daar een voorbeeld van zijn. Het Laatste Nieuws schrijft dat voorzitter Marc Coucke de transfer van Edmilson vanwege de eigen fans persoonlijk heeft geblokkeerd. 'Zo waait rond dat de voorzitter de komst van een creatieve speler die Vanhaezebrouck en Devroe graag wilden, heeft afgeblokt omdat er op Twitter te veel tegenkanting kwam toen zijn naam opdook in de krant. Dat kan bijna alleen over Junior Edmilson gaan, die een Standard-verleden heeft. Twitter als leidmotief', klinkt het.

    Lees ook: ''Anderlecht heeft ingekocht op het niveau van Oostende''

    Plaats een reactie

    Wankstar123 +1491
    zaterdag 22 september 2018 om 10:23
    Trebel heeft ook een standard verleden... en kijk nu...
    Vind ik leuk
    Hierulf +1273
    zaterdag 22 september 2018 om 10:32
    Maar Trebel heeft nooit iets negatief over Sporting gezegd...
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1491
    zaterdag 22 september 2018 om 10:38
    Zal hij nooit eens in de kleedkamer iets gezegd hebben over Sporting? Zou me verbazen
    Vind ik leuk
    Toca +39895
    zaterdag 22 september 2018 om 10:29
    We hebben half standard naar Brussel gehaald Marc. Edmilson had er nog bij gekunnen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 10:34
    Keren wij maar terug naar de tijd van Michel Verschueren en de Vandenstocks
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 12:47
    HADDEN WE DIE MENSEN MAAR. DAT WAREN VOETBAL KENNERS.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15926
    zaterdag 22 september 2018 om 10:40
    Daar geloof ik noegabollen van.
    Vind ik leuk
    Dirk H +3114
    zaterdag 22 september 2018 om 10:40
    We zullen het houden op dat ene woord in de hele tekst nl "gerucht"
    Vind ik leuk
    Riddlin +2415
    zaterdag 22 september 2018 om 10:49
    Denk dat het dan eerder over markovic zal gaan, wat ik gelezen had was dat Edmilson daar meer dan welkom was
    Vind ik leuk
    Vlad +2661
    zaterdag 22 september 2018 om 11:06
    Of hoe de twittercultuur van Marc Coucke mee het Anderlechtbeleid bepaald..
    Vind ik leuk
    ekakia +362
    zaterdag 22 september 2018 om 11:12
    Ik weet niet wat dat is maar ik vind dat we beide heren niet nodig hebben.
    Edmilson heeft 10 goeie matchen gespeeld voor Standard. Daarvoor was hij verschrikkelijk wispelturig en vaak gewoon te licht. Hij heeft Standard meer niet laten swingen dan wel. Markovic heeft zelfs maar 2 goeie matchen gespeeld. Eén fantastische dribbel tegen Club en voor de rest quasi niets.

    Edmilson was goed omdat de ploeg fantastisch draaide in de play-offs. Daarvoor ging hij mee ten onder met iedereen. Hij was flitsloos. Ik vind hem trouwens ook een onprofessionele speler. Een type-Legear. Die was ook soms de meest fantastische speler maar als we zijn carrière bekijken is het ook een sof.

    Hopen op de goeie ouwe Bakkali, gasten. Al is ook hij een risicogeval.

    Offtopic: Anderlecht moet 442 spelen met op rechts Saelemaekers-Najar en op links Cobbaut-Bakkali als iedereen fit is.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:14
    De kunst is om te weten hoe je moet spelen als je type 11 er niet zijn.
    Vind ik leuk
    Geert1980 +627
    zaterdag 22 september 2018 om 11:33
    Nu hoor je de supporters niet meer zingen het is koekenbak Ik durf wedden dat merendeels van de supporters als spijt hebben van het nieuwe bestuur en baas van het Anderlecht met name de heer Marc coucke.
    Vind ik leuk
    Geert1980 +627
    zaterdag 22 september 2018 om 11:41
    Ja ja wat was het slecht onder de vorige bazen , ik zei nog in het begin dat Marc Anderlecht kocht ---> alle die koopt Anderlecht terwijl hij supporter is voor Brugge met reden zijn Anderlecht stilletjes aan een middelmatige ploeg van te maken en móet zeggen het lukt wonderbaarlijk goed 👌 Het was toch niet zo slecht onder Herman & co buiten de risico's dat ze namen ivm. geld . Ik ben van mijn 12 jaar (1992) supporter van Club Brugge en in die tijd had men schrik naar Anderlecht te gaan en blij mocht zijn met een draw ,nu ga je spelen tegen hun en weet je dat de schrik al jaren weg is . Maar wat ze nu doen amai ze .
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 11:45]
    Vind ik leuk
    ekakia +362
    zaterdag 22 september 2018 om 12:13
    Behalve Club dan, die kunnen al tientallen jaren niet winnen in het Astridpark. Zijn ze dan slechter dan Spartak Trvana?
    Vind ik leuk
    Watcher +952
    zaterdag 22 september 2018 om 12:22
    Voetbalprimeur, de Dag Allemaal van de voetbalnieuwssites.
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    zaterdag 22 september 2018 om 13:29
    Heintje zou ze toch niet opstellen
    Vind ik leuk
    E.V +2544
    zaterdag 22 september 2018 om 13:55
    Zou er nu echt mensen zijn die zulks onnozele berichtgeving geloven?....Loopt de wereld vol van naïevelingen?....Wat ne zever seg
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 14:58
    Geloof dat niet dat is nepnieuws
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 15:27
    Waarschijnlijk hadden ze beter Ronaldo gehaald CR7 had gepast bij deze bende bleiters, Waar zagen jullie eigenlijk over ? Jullie hebben een nieuwe baas die waarschijnlijk eerst de schulden wil wegwerken en met een jonge ploeg een nieuwe weg wil inslaan
    Volgend jaar kunnen ze de beste proberen houden en de mindere vervangen door betere, Club heeft 11 jaar mogen bouwen aan een nieuw team met entourage en betere scouting. Geef het wat tijd !!! liefst 10 J :)
    Vind ik leuk
    JVR +160
    zaterdag 22 september 2018 om 16:15
    Dikke zever!
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:41
    Hoe kun je Anderlecht versterken door de helft van de ex-ploeg Oostende over te kopen ? Maar het is wel goedkoop, al diegene zoals ik die dachten mijnheer Coucke zal zijn portefeuille eens goed open trekken. Jammer maar helaas. Denkt zeker dat de ex-Oostende spelers nu met een Anderlecht label meer zullen opbrengen ? Trebel krijgt een dik contract en opeens heeft hij last van zijn buikspieren, dat wist men daarvoor ook al.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws