Update: Verheyen zet Lombaerts uit selectie na confrontatie op training

    Update: Verheyen zet Lombaerts uit selectie na confrontatie op training

    Gepubliceerd: zaterdag 22 september 2018 om 14:12za 22-09-2018 om 14:12

    Nicolas Lombaerts staat al een tijdje op het punt te vertrekken bij KV Oostende, maar de centrale verdediger zit nog steeds bij de kustclub.

    Het Nieuwsblad meldt dat coach Gert Verheyen nu ook een aanvaring zou hebben gehad met Lombaerts. Oostende wil het contract van de verdediger ontbinden, maar dat ziet Lombaerts niet zitten.

    Oostende wil de voormalige Rode Duivel al een tijdje lozen om de loonlast te verlagen. Lombaerts wil echter pas vertrekken als hij een nieuwe goede club heeft gevonden. Wordt ongetwijfeld nog vervolgd.

    Update 14.12: Nicolas Lombaerts werd door Gert Verheyen uit de selectie gelaten voor het duel tegen KAS EUpen. De verdediger en zijn coach zouden volgens Het Nieuwsblad een confrontatie hebben gehad op training, waarna Verheyen besliste om Lombaerts thuis te laten.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +15818
    zaterdag 22 september 2018 om 10:49
    Hetzelfde verhaal als De Sutter. Een versleten paard die geen beetje eergevoel heeft en denkt nog mee te kunnen. Da zijn rotte mannen!
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3775
    zaterdag 22 september 2018 om 12:29
    Je kan het ook anders zien he, domme voorzitters die te lange contracten geven aan spelers die fin de carrière zijn!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 21:52]
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15818
    zaterdag 22 september 2018 om 13:03
    Als je de kans hebt om te vertrekken, ga dan gewoon. Als je toch denkt nog ergens aan de bak te kunnen, is ontbinding van het contract toch niet zo’n drama?
    Vind ik leuk
    Vlad +2613
    zaterdag 22 september 2018 om 11:15
    Ik denk dat als je Lombaerts in een beter ploeg zet, dat hij nog heel nuttig kan zijn. Is echter geen dragende speler, is dat ook nooit geweest. Is net dat wat van hem verwacht werd in Oostende. Maar laat hem mee draaien in een ploeg waar hij beter omringd staat en ik denk dat hij nog wel waardevol kan zijn. Hij had nooit voor Oostende mogen kiezen.
    Vind ik leuk
    firedwarf +3220
    zaterdag 22 september 2018 om 11:30
    Gewoon contract ontbinden door het contract uit te betalen en anders hadden ze hem niet moeten gehaald hebben
    Vind ik leuk
    CZNK +302
    zaterdag 22 september 2018 om 11:33
    Niet vergeten dat Coucke hem wou..
    Vind ik leuk
    firedwarf +3220
    zaterdag 22 september 2018 om 11:37
    Zou ook nie slecht zijn om bij anderlecht de bank warm te houden als hij geen astronomische bedragen zou vragen voor te spelen...
    Vind ik leuk
    Julien +1187
    zaterdag 22 september 2018 om 13:55
    VeeDeeVee,

    Hier sla je de bal toch grondig verkeerd hoor man.
    Je kan de situatie van Lombaerts absoluut niet vergelijken met die van
    De Sutter. Ik nodig je uit om de meest recente persartikels over beide heren naast elkaar te leggen en ze eens grondig te overlezen.
    Vind ik leuk
    Polikarpus +182
    zaterdag 22 september 2018 om 15:49
    Lombaerts zou bij elke ploeg sterkhouder zijn. Hij past volgens verheyen niet op de positie van lcv. Zet faes op die positie en lombaerts centraal en het zou ook lukken. Hij wou vooral in belgie blijven voor zijn familie.
    Stel dat hij zou spelen en hij speelt goed. Dan zou het raar zijn dat hij dan weg moet. Enigste rare verklaring waarom hij niet speelt.
    Mss moet verheyen terug gaan naar een 4-3-3. En lombaerts naast faes laten spelen.
    Vind ik leuk
    viperkebas +295
    zaterdag 22 september 2018 om 16:21
    De Zutter absoluut niet vergelijken met De Lombaerts. .. ook hij heeft bijgedragen tot het succes van Club .... dus respect aub en enkel loosers hebben commentaren over Tom ... dus mond houden ...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws