“Verlies zou Yves en Hein naar de galg kunnen leiden”

    “Verlies zou Yves en Hein naar de galg kunnen leiden”

    Gepubliceerd: zaterdag 22 september 2018 om 08:31za 22-09-2018 om 08:31

    KAA Gent en RSC Anderlecht zitten in een vormdip. Beide clubs hebben komende speeldag de drie punten dan ook nodig. De Buffalo’s nemen het op tegen landskampioen Club Brugge terwijl paars-wit de klassieker tegen Standard speelt.

    Volgens Hugo Camps is het vijf voor twaalf voor Yves Vanderhaeghe en Hein Vanhaezebrouck. ‘Er dreigt zwaar weer in het weekend van de krakers. Gent-Club en Anderlecht-Standard zijn explosieve wedstrijden. Niet alleen op het veld, ook in de bestuurskamers’, begint Camps tegenover Het Laatste Nieuws.

    ‘Verlies zou Yves Vanderhaeghe en Hein Vanhaezebrouck naar de galg kunnen leiden. Bungelen doen ze toch al. Vooral de trainer van AA Gent leeft met een wurgkoord om de nek. Ivan De Witte en kompanen zijn quasi in permanent crisisoverleg. Na de thuisnederlaag tegen STVV nam zelfs Trond Sollied deel aan het crisisberaad. Een slag in het gezicht van de dienstdoende coach.’

    Plaats een reactie

    FcRazor +1340
    zaterdag 22 september 2018 om 08:40
    De pers doet in ieder geval al zijn best om hun sensatie te krijgen
    Vind ik leuk
    freeman +11874
    zaterdag 22 september 2018 om 08:47
    Ze kunnen dan misschien " gewoonweg " van plaats verwisselen ?
    Zou misschien wellicht de goedkoopste oplossing kunnen zijn ?
    Vind ik leuk
    Goegebuer +1253
    zaterdag 22 september 2018 om 11:07
    Stel je voor! Dan is het voor de tweede keer op rij dat Vanderhaeghe ergens buitengebonjourd wordt maar toch promotie maakt! 😄
    Vind ik leuk
    Vlad +2573
    zaterdag 22 september 2018 om 11:21
    Yves naar Anderlecht...dan toch weer een stukje Oostendeverleden naar paars wit? We houden twitter in de gaten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:53
    Ik denk dat er twee Trainers met een dik Ei in hun broek zitten voor deze Wekend hahahaha groetjes Rene De Ref.
    Vind ik leuk
    Toca +39527
    zaterdag 22 september 2018 om 09:55
    Zowel Hein als Yves zijn het slachtoffer van het mislukte transferbeleid van hun clubs. Maar schieten op de trainer is het makkelijkst. Zeker in België.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15760
    zaterdag 22 september 2018 om 10:38
    Het is zo. Wie van hen dit weekend verliest, zal het bijna vlaggen hebben.
    Vind ik leuk
    freeman +11874
    zaterdag 22 september 2018 om 11:09
    De VAR zal dat al dan niet juist vlaggen moeten beoordelen ! :-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws