Anderlecht onderneemt opvallende actie na Trnava: ‘Geen riscio nemen’

    Anderlecht onderneemt opvallende actie na Trnava: ‘Geen riscio nemen’

    zaterdag 22 september 2018 om 08:00

    Anderlecht ging pijnlijk onderuit op het veld van het Slowaakse Trnava. Het Nieuwsblad meldt nu dat paars-wit iets zeer opvallends doet na het Europese duel.

    ‘Voor de thuismatch tegen Standard zal Anderlecht de voetbalschoenen van zijn spelers ontsmetten met ammoniak. Reden: na de match in Trnava wil Sporting geen enkel risico nemen om het eigen veld te verzieken’, aldus HNB.

    ‘De grasmat in Slowakije was immers aangetast door een bacterie. Het begon met een klein plekje rond het penaltypunt en niet veel later was de hele grasmat kapot. Die bacterie mag absoluut niet mee verhuizen naar het Vanden Stockstadion.’

    Plaats een reactie

    zaterdag 22 september 2018 om 08:12
    De bacterie kanhetspelniemaakkokolos hadden ze al... daar gaat ammoniak nie helpen
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:13
    Misschien van de gelegenheid gebruik maken om de spelers en staff ook te ontsmetten van de bacterie die 'onkunde' heet..

    Ge weet nooit dat het werkt...
    Vind ik leuk
    firedwarf +3043
    zaterdag 22 september 2018 om 11:38
    Daar gaat ammoniak niet tegen helpen hoor :p
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2574
    zaterdag 22 september 2018 om 08:24
    Zeer goed idee ,maar eigenlijk veel te laat.
    Het boeltje is er al langer verziekt.
    De enige oplossing is het kot volledig afbranden.
    En dat zullen ze dan ook zelf niet moeten doen.
    Daarvoor zullen die van Luik zondag wel voor zorgen
    Pronostiek voor morgen ?
    De nekken op hun zak met 0-2
    Fijn week-end Mauve nekjes
    Vind ik leuk
    Timme +40
    zaterdag 22 september 2018 om 08:55
    Wankertje
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2574
    zaterdag 22 september 2018 om 09:00
    ????
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1254
    zaterdag 22 september 2018 om 10:31
    Ik versta dat u clubliefde heeft maar is het echt noodzakelijk dat u op ieder artikel omtrent RSCA gal spuwt
    Vind ik leuk
    E.V +2475
    zaterdag 22 september 2018 om 22:48
    Fcb, simpel zieltje......
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2574
    zondag 23 september 2018 om 08:50
    En de boer hij ploegde verder
    Vind ik leuk
    Mike1208 +226
    zaterdag 22 september 2018 om 08:39
    Coucke moet zijnen brol toch ergens kwijt kunnen
    Vind ik leuk
    Wim1966 +992
    zaterdag 22 september 2018 om 09:27
    Als er dit weekend verloren wordt, lag het aan de ammoniak.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4452
    zaterdag 22 september 2018 om 09:51
    Zelfs een artikel over het veld van RSCA kan niet ongemoeid gelaten worden door de supporters van de tegenstanders!?
    Leedvermaak: Is er veelal op gericht om, door te lachen met tegenslagen van anderen zichzelf minder bedreigd en dus beter te voelen... Vaak ligt afgunst ten gronde van leedvermaak.
    Vind ik leuk
    Dirk H +3080
    zaterdag 22 september 2018 om 10:00
    En op het eind lacht den Duitser :)
    Vind ik leuk
    blondel +2434
    zaterdag 22 september 2018 om 11:41
    Nee Daydreamer,leedvermaak is een kinderlijk IQ hebben.Ik zeg :supporter voor uw ploeg en laat andere ploegen met rust.ipv leedvermaak daarover te hebben.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 16:37
    Liever benijd dan beklaagd
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14429
    zaterdag 22 september 2018 om 10:37
    En nu wat peper in hun gat!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Anderlecht onderneemt opvallende actie na Trnava: ‘Geen riscio nemen’