Anderlecht onderneemt opvallende actie na Trnava: ‘Geen riscio nemen’

Anderlecht onderneemt opvallende actie na Trnava: ‘Geen riscio nemen’

Gepubliceerd: zaterdag 22 september 2018 om 08:00za 22-09-2018 om 08:00

Anderlecht ging pijnlijk onderuit op het veld van het Slowaakse Trnava. Het Nieuwsblad meldt nu dat paars-wit iets zeer opvallends doet na het Europese duel.

‘Voor de thuismatch tegen Standard zal Anderlecht de voetbalschoenen van zijn spelers ontsmetten met ammoniak. Reden: na de match in Trnava wil Sporting geen enkel risico nemen om het eigen veld te verzieken’, aldus HNB.

‘De grasmat in Slowakije was immers aangetast door een bacterie. Het begon met een klein plekje rond het penaltypunt en niet veel later was de hele grasmat kapot. Die bacterie mag absoluut niet mee verhuizen naar het Vanden Stockstadion.’

Plaats een reactie

zaterdag 22 september 2018 om 08:12
De bacterie kanhetspelniemaakkokolos hadden ze al... daar gaat ammoniak nie helpen
Vind ik leuk
zaterdag 22 september 2018 om 08:13
Misschien van de gelegenheid gebruik maken om de spelers en staff ook te ontsmetten van de bacterie die 'onkunde' heet..

Ge weet nooit dat het werkt...
Vind ik leuk
firedwarf +3642
zaterdag 22 september 2018 om 11:38
Daar gaat ammoniak niet tegen helpen hoor :p
Vind ik leuk
Fcb for ever +3821
zaterdag 22 september 2018 om 08:24
Zeer goed idee ,maar eigenlijk veel te laat.
Het boeltje is er al langer verziekt.
De enige oplossing is het kot volledig afbranden.
En dat zullen ze dan ook zelf niet moeten doen.
Daarvoor zullen die van Luik zondag wel voor zorgen
Pronostiek voor morgen ?
De nekken op hun zak met 0-2
Fijn week-end Mauve nekjes
Vind ik leuk
Timme +47
zaterdag 22 september 2018 om 08:55
Wankertje
Vind ik leuk
Fcb for ever +3821
zaterdag 22 september 2018 om 09:00
????
Vind ik leuk
Wankstar123 +2082
zaterdag 22 september 2018 om 10:31
Ik versta dat u clubliefde heeft maar is het echt noodzakelijk dat u op ieder artikel omtrent RSCA gal spuwt
Vind ik leuk
E.V +2734
zaterdag 22 september 2018 om 22:48
Fcb, simpel zieltje......
Vind ik leuk
Fcb for ever +3821
zondag 23 september 2018 om 08:50
En de boer hij ploegde verder
Vind ik leuk
Mike1208 +406
zaterdag 22 september 2018 om 08:39
Coucke moet zijnen brol toch ergens kwijt kunnen
Vind ik leuk
Wim1966 +1699
zaterdag 22 september 2018 om 09:27
Als er dit weekend verloren wordt, lag het aan de ammoniak.
Vind ik leuk
Daydreamer +5710
zaterdag 22 september 2018 om 09:51
Zelfs een artikel over het veld van RSCA kan niet ongemoeid gelaten worden door de supporters van de tegenstanders!?
Leedvermaak: Is er veelal op gericht om, door te lachen met tegenslagen van anderen zichzelf minder bedreigd en dus beter te voelen... Vaak ligt afgunst ten gronde van leedvermaak.
Vind ik leuk
Dirk H +3396
zaterdag 22 september 2018 om 10:00
En op het eind lacht den Duitser :)
Vind ik leuk
blondel +3278
zaterdag 22 september 2018 om 11:41
Nee Daydreamer,leedvermaak is een kinderlijk IQ hebben.Ik zeg :supporter voor uw ploeg en laat andere ploegen met rust.ipv leedvermaak daarover te hebben.
Vind ik leuk
zaterdag 22 september 2018 om 16:37
Liever benijd dan beklaagd
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18487
zaterdag 22 september 2018 om 10:37
En nu wat peper in hun gat!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws