Vadis laat blessureleed (opnieuw) achter zich en is net op tijd klaar voor kraker

    Vadis laat blessureleed (opnieuw) achter zich en is net op tijd klaar voor kraker

    vrijdag 21 september 2018 om 20:20

    Zondag is het weer zover: de Strijd om Vlaanderen. KAA Gent ontvangt Club Brugge en kan maar best punten overhouden aan dat geladen duel. Vadis Odjidja zou daarbij kunnen helpen.

    De voorbije weken lag de middenvelder in de lappenmand, maar via de eigen website maken de Buffalo's bekend dat hij opnieuw wedstrijdfit is. Dat zal Yves Vanderhaeghe graag horen. Na de onverwachte thuisnederlaag tegen Sint-Truiden (1-2) van afgelopen weekend is de druk op de trainer weer toegenomen.

    Vanderhaeghe kan alle hulp dan ook gebruiken. "Vadis heeft alles meegetraind en is klaar. Of we hem gemist hebben de voorbije matchen? Vadis brengt natuurlijk altijd wel ideeën en creativiteit", geeft de coach toe. "Tegen STVV voetbalden we bij momenten iets te stereotiep. Dat is iets dat hij mee kan oplossen."

    Plaats een reactie

    Dondie +124
    vrijdag 21 september 2018 om 21:42
    Haalt de tweede helft niet eens.... zal opgepeuzeld worden door het Brugse middenveld en uitgeteld vervangen worden na 35 min.
    Vind ik leuk
    Pis Tolee +820
    vrijdag 21 september 2018 om 22:05
    Het vel van de beer niet verkopen voordat hij geschoten is.
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1584
    vrijdag 21 september 2018 om 21:54
    En Vadis? Wat heb jij nu al eigenlijk bereikt in jouw carrière? 🤔
    Vind ik leuk
    Genome +319
    vrijdag 21 september 2018 om 23:08
    Bij de jeugd speelde hij bij Gent en RSCA. Zijn eerste profcontract tekende hij bij Anderlecht om daarna naar Duitsland te gaan bij Hamburg. Dan heeft hij vijf jaar bij Club Brugge gespeeld. Daarna is hij vertrokken naar de PL om dan nog een jaar in Polen te spelen en in Griekenland om dan zijn eerste profcontract te tekenen bij Gent.

    Heeft van een aantal grotere competities mogen proeven en heeft CL mogen spelen en speelde/ speelt aan de top van onze competitie. Een carrière waar vele jongere spelers alleen maar van kunnen dromen.
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1584
    vrijdag 21 september 2018 om 23:19
    Amai, ist echt?
    Vind ik leuk
    Genome +319
    vrijdag 21 september 2018 om 23:45
    Ja. Ik hoop hiermee je vraag te hebben beantwoord.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 23:47]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:54
    @ElPimpi, ik snap uw kritiek niet omtrent Vadis, hij heeft nochtans vijf jaar zijn dienst bewezen bij jullie.
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1584
    zaterdag 22 september 2018 om 15:02
    Is geen kritiek... gewoon cynisch of ironisch of whatever 😉
    Als ik Vadis zie moet ik gewoon denken aan wat hij vroeger zei over Verheyen... En mijn vraag is dus gewoon of hij echt al zoveel meer gepresteerd heeft dan Gert 😉
    Vind ik leuk
    Pis Tolee +820