Vanhaezebrouck wil wijzigen, maar: 'Om te wisselen heb je ook namen nodig'

    Vanhaezebrouck wil wijzigen, maar: 'Om te wisselen heb je ook namen nodig'

    Gepubliceerd: vrijdag 21 september 2018 om 16:12vr 21-09-2018 om 16:12

    Hein Vanhaezebrouck trekt een beetje aan de alarmbel na het verlies van RSC Anderlecht op het veld van Spartak Trnava. De coach van paars-wit wil graag enkele wissels doorvoeren, maar verklaarde dat hij te weinig opties heeft.

    "Wissels? Om te wisselen heb je ook namen nodig om te wisselen en voorin hebben we nu eenmaal weinig opties. Ik ga wel nadenken over positiewissels", vertelde Vanhaezebrouck aan Het Nieuwsblad. "Anderzijds moet je ook niet weggooien wat goed is: ik vond ons goed achterin en op de flanken, enkel voor de drie offensieve posities moeten we zoeken naar een oplossing."

    "We weten waar we aan moeten werken en kennen het probleem: in de laatste vier matchen hebben we amper twee goals gemaakt. Defensief zit het goed, maar elk doelpunt dat we slikken is er één te veel momenteel en doet ons verliezen. We moeten gewoon terug offensief kansen creëren en doelpunten maken, zo simpel is het", besloot Vanhaezebrouck.

    Plaats een reactie

    vrijdag 21 september 2018 om 16:20
    Het koningskoppel wordt afgeserveerd...en maar goed ook.....Anderlecht onwaardig..

    Kunnen nog niet op een vort ei schoppen..

    Vind ik leuk
    blondel +2747
    vrijdag 21 september 2018 om 16:36
    Hij kent het probleem en toch vindt hij geen oplossing.En dat is dan de Grote Hein Van Haezebroeck.Al 2 sezoenen veel bla-bla ,maar weinig resultaat.Bij Mechelen is het de trainer,bij W-Beveren is het de trainer ,bij AA Gent is het de trainer.Bij Anderlecht zijn het de spelers.Als je het maar kunt uitleggen.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10544
    vrijdag 21 september 2018 om 17:37
    Nu heeft hij wel tijdens de transferperiode gezegd dat hij nog graag een spits bij wilde, dat werd genegeerd!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:10
    Met een 2 PK kan men geen formule 1 wedstrijd winnen welke ingenieurs of mecaniciens je ook aanwerft
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 18:30]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:45
    Jef Jurion...zie niemand anders voor het ogenblik...

    Of Mulder sr..?

    De beste linksbuiten ever is al land gestorven...Wilfried Puis...

    Ben FCB-supporter maar toen in één ploeg :

    Jean Trappeniers
    Georges Heylens - Jean Plaskie - Laurent Verbist- jean Thissen
    Jef jurion - Poep Hanon - ..
    Jackie,stockman - Jan Mulder - polle van himst - Wilfried Puis

    10 Belgen en nen hollander

    Daarna is het nooit meer goed gekomen..
    Vind ik leuk
    Patfey +5516
    vrijdag 21 september 2018 om 18:39
    Thyssen? Jij droomt hoor, dat was toen Cornelis.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 20:55
    Juist...
    Vind ik leuk
    freeman +11943
    vrijdag 21 september 2018 om 19:08
    Spijtig ! Die " champagnevoetbaltijd " is voor goed voorbij ! Als Club supporter konden we ook nog eens genieten van die glorierijke voetbalavonden van de mauves !
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15927
    vrijdag 21 september 2018 om 17:02
    Speel gewoon zo:

    Didillon
    Najar - Vranjes - Sanneh - Saelemaekers
    Kums-Trebel
    Amuzu-Morioka-Saief
    Santini
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10544
    vrijdag 21 september 2018 om 17:41
    Ben niet gek van Saief, bovendien zal saelemaekers in een verdedigend keurslijf gestoken worden, ofwel de heren omdraaien en Saief als back. Saelemaekers is echt te goed om er een zuivere back van te maken! En dan kan je nog kiezen voor Makarenko ipv Kums! En voor Amuzu hou je nog bakkali als doublure! Zie het wel zitten zo!
    Vind ik leuk
    Johnmor +476
    vrijdag 21 september 2018 om 17:56
    Toch iemand die Saief minder vindt. Die gaat gewoon geen mzn voorbij.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10544
    vrijdag 21 september 2018 om 18:24
    Altijd zelfde b3weging, kop in de grond dus geen overzicht, passen op verkeerde momenten en geen geweldige (wel een streep maar niet subtiel) voorzet!

    Aan de andere kant veel inzet, body/kracht en loopvermogen!

    Kiezen of delen zeker?
    Vind ik leuk
    Jasper55 +336
    vrijdag 21 september 2018 om 19:00
    Hij geraakt ze wel voorbij maar is dan te egoïstisch om een pas te zoeken en dan komen ze terug en verliest die de bal
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10544
    vrijdag 21 september 2018 om 19:52
    Dat is het probleem, dat is geen egoïsme, dat is een gebrek aan inzicht en timing
    Vind ik leuk
    Jasper55 +336
    zaterdag 22 september 2018 om 10:36
    Kan ook, zou hem soms toch liever zien passen soms dan zo die zwakke schoten op de keeper te geven
    Vind ik leuk
    TDu +24
    vrijdag 21 september 2018 om 18:25
    Cobout of Bornouw op de linksachter en Amuzu, Saelemaekers op de flanken vind ik beter
    Vind ik leuk
    Jasper55 +336
    vrijdag 21 september 2018 om 19:01
    Zijn beide geblesseerd dus da zit wel dik tegen
    Vind ik leuk
    TDu +24
    vrijdag 21 september 2018 om 18:28
    Didillion
    Najar Vranjes Sanneh Cobout of Bornouw
    Trebel Kums of Makarenko
    Saelemaekers Morioka Amuzu of Saief
    Santini
    Vind ik leuk
    RD +807
    vrijdag 21 september 2018 om 19:39
    Saief komt tekort hoor.
    Vind ik leuk
    Watcher +952
    vrijdag 21 september 2018 om 17:04
    kern van 30 spelers en dan lullen dat hij namen moet hebben.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3332
    vrijdag 21 september 2018 om 17:05
    Met namen ben je niks. Spelers die willen winnen moet je hebben.
    Vind ik leuk
    Toca +39899
    vrijdag 21 september 2018 om 18:09
    En vooral Anderlecht waardige spelers. Geen 2e rangs al nu. Zowel voetballend als mentaal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:40
    Toca, Anderlecht waardig?? dus, naar de 10 vorige seizoenen zou het dus teveel gevraagd zijn, om 1ste rang spelers te eisen op Neerpede!!!!
    Vind ik leuk
    Toca +39899
    vrijdag 21 september 2018 om 19:35
    Ik vind dat niet teveel gevraagd. Maar ik heb niet het gevoel dat Devroe die gehaald heeft.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3332
    maandag 24 september 2018 om 09:51
    Ik heb me altijd afgevraagd wat dat juist wil zeggen, 'Anderlecht-waardig'. En je mag dat eerste stuk gerust vervangen door elke topclub hoor. Soms heb je er nu eenmaal nood aan om een voetballend iets beperktere speler in je team te zetten omdat die de rest beter maakt. Een voorbeeld uit recente verleden van onze beider teams: Simons bij Club en Deschacht bij Sporting. Gasten die niet de beste waren met de bal aan de voet, maar door een vuur gingen voor het team en de anderen er mee door sleurde wanneer het nodig was. Ik heb meer bewondering voor die gasten dan voor pakweg een balgoochelaar zoals Bakkali, om maar iemand te noemen.
    Vind ik leuk
    Toca +39899
    maandag 24 september 2018 om 10:45
    Spelers met iets meer klasse en techniek. Die boven de gemiddelde met alle respect oostende spelers staan.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3332
    maandag 24 september 2018 om 11:51
    Akkoord, maar nooit vergeten dat een ploeg met 11 Messi's in 1b tegen de degradatie speelt hé ..
    Vind ik leuk
    Toca +39899
    maandag 24 september 2018 om 12:39
    Klopt maar met 1 messi ben ik al tevreden 😂
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2975
    vrijdag 21 september 2018 om 18:26
    Hoe het kan keren.
    Enkele weken terug was er een nieuw koningskoppel in de maak.
    Vandaag halen ze amper een voldoende
    Het zal altijd de fout van iemand zijn .
    Behalve die van geintje.
    Een ding is duidelijk het rommelt in het kiekenkot van coucky.
    En de boer hij stond erbij en keek ernaar
    Vind ik leuk
    sporting +193
    vrijdag 21 september 2018 om 18:37
    zeveraar
    in youth we trust
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 18:38]
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2975
    vrijdag 21 september 2018 om 20:07
    Naïef kieken
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 22:56
    Ga je barbie nemen halve zool
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2975
    zaterdag 22 september 2018 om 08:11
    Sorry nek maar ik ben meer voor de ken
    Big kiss
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:47
    Flikker.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2975
    zondag 23 september 2018 om 19:58
    En dan ?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 20:17
    Neem je Ken toch pubertje?
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2975
    zondag 23 september 2018 om 20:22
    Pff
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:38
    ongelooflijke Gein, als ze verliezen, ist altijd zijn bank of blessures, die hem de das omdoen, GVD wees ne vent en herken daj er zelf een grote schuld aan hebt!!!
    Vind ik leuk
    Jasper55 +336
    vrijdag 21 september 2018 om 19:03
    Stel u voor dat die Dimata er at afgehaald op het moment dat het nog niet te laat was
    Vind ik leuk
    freeman +11943
    vrijdag 21 september 2018 om 20:24
    Dat is het verschil met Leko . Die kijkt niet naar NAMEN , maar naar spelers met de Club Spirit " No Sweat No Glory " !
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 20:51
    Ge zijt ne slechte trainer, als ge de schuld bij uw spelers zoekt...
    Vind ik leuk
    pitroken +124
    vrijdag 21 september 2018 om 21:37
    donderdag lieten ze zich kinderlijk rollen bij het tegendoelpunt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws