Anderlecht vindt geen oplossing: “Zelfs hij kan het niet brengen, triest”

    Anderlecht vindt geen oplossing: “Zelfs hij kan het niet brengen, triest”

    Gepubliceerd: vrijdag 21 september 2018 om 15:24vr 21-09-2018 om 15:24

    RSC Anderlecht heeft de laatste weken moeite met creativiteit en het creëren van kansen. Middenvelder Sven Kums leek de oplossing, maar dat vindt Het Nieuwsblad niet.

    "Zelfs Kums kan het niet brengen. Triest. Voor Anderlecht. Voor het Belgische voetbal. Wat een ontgoochelend begin van de Europese competitie voor onze clubs. Vier wedstrijden, drie nederlagen en één zege. Toch bedankt, Genk”, aldus HNB.

    Anderlecht verloor met 1-0 op Trnava. Paars-wit was vooraf de duidelijke favoriet maar kon die verwachtingen aldus niet inlossen. Vooral op creatief vlak lijkt er een groot probleem te zijn voor coach Hein Vanhaezebrouck.

    Plaats een reactie

    DieterW +487
    vrijdag 21 september 2018 om 15:42
    Hoezo zelfs kums kan het niet brengen? Wie is daardoor nu verrast... Iedereen ziet toch dat dit systeem niet werkt, dat je helemaal anders moet spelen met deze groep. En zeker ZONDER kums, zijn tijd is voorbij.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2917
    vrijdag 21 september 2018 om 15:48
    Eendags vliegen ze bestaan dus ook in het voetbal
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15760
    vrijdag 21 september 2018 om 16:58
    Kums is een controleur, geen spelmaker. Wie hem creatief vindt, kent er niks van.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:23
    Kums is een gouden schoen, iedereen weet dat de winnaars van de afgelopen 10 jaar niet kunnen voetballen. Sinds Suarez hem gewonnen heeft, is het alleen maar achteruit gegaan;
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 17:23]
    Vind ik leuk
    MrComment +1960
    zaterdag 22 september 2018 om 08:17
    Zolang het geen Genkenaar is kunnen ze niet voetballen volgens jou zeker?
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 10:57
    Als ge ziet welke Genkies geen gouden schoen hebben gewonnen en nu wereldvoetballers zijn, dan moogt ge u idd vragen stellen bij de waarde van de Belgische gouden schoen.
    Vind ik leuk
    valere +372
    vrijdag 21 september 2018 om 18:44
    Kums was 1 jaar goed,nu is hij een speler voor pakweg Eupen...
    Eendagsvliegen,ze bestaan ook in het voetbal
    Vind ik leuk
    vanhimst +1045
    vrijdag 21 september 2018 om 18:49
    dat Hein Kums nog in de ploeg zet begrijp ik niet ,gisteren waren alle truitjes van de Anderlechtspelers donker van het zweet allen bij Kums was dat niet het geval en dat grijs is alles behalve mooi ga terug naar de originele kleuren van de club !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4838
    vrijdag 21 september 2018 om 20:02
    Kums was in die wedstrijd nochtans zo slecht niet. Ale ja ik bedoel hij was bij de beteren. Op amuzu na waren ze allemaal zwak. Maar Kums was 1 van de minst zwakken. Vond Trebel bv zwakker.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10508
    vrijdag 21 september 2018 om 20:11
    Vond ik ook
    Vind ik leuk
    Franco83 +46
    zaterdag 22 september 2018 om 04:39
    Kums maakte deel uit van een geoliede ketting die aa gent was in hun kampioenenjaar. Hij stak er niet bovenuit maar was enkel en alleen er een onderdeel van. Een uitblinker zal hij nooit worden. Is veel te traag en toont zelden of nooit inzet. Gewone pure middelmaat.
    Net zoals vele anderlecht spelers op dit moment. Welliswaar "degelijke" spelers maar geen naar anderlecht waardige "goeie" spelers. Enkel saelemakers en bornauw dragen het paarswitte dna, gekneed door jean kindermans. Een vd weinige goeie zaken die zijn overgebleven
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws