Moet Vanhaezebrouck vrezen? Ik zie nog Coucke met Vanderhaeghe afkomen

    Moet Vanhaezebrouck vrezen? "Ik zie nog Coucke met Vanderhaeghe afkomen"

    vrijdag 21 september 2018 om 14:45

    Hein Vanhaezebrouck staat onder druk bij RSC Anderlecht, net als Yves Vanderhaeghe bij KAA Gent. Beide coaches zaten vorig jaar in hetzelfde schuitje. Toen werden ze beiden aan de kant geschoven.

    Op Twitter vrezen verschillende voetballiefhebbers voor een gelijkaardig scenario. Enkele Anderlecht-fans vermoeden zelfs dat Vanderhaeghe snel in beeld zou komen bij Marc Coucke. Vanhaezebrouck zou namelijk niet in de bovenste schuif liggen van zijn voorzitter.

    Ongeveer een jaar geleden werden beide trainers nog aan de deur gezet bij respectievelijk Gent en KV Oostende. Vanderhaeghe volgde Vanhaezebrouck toen op bij de Buffalo's. Herhaalt de geschiedenis zich? De speculaties komen alvast op gang.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +14429
    vrijdag 21 september 2018 om 14:50
    Dat zou wel de grap van't jaar zijn. Alhoewel het niveau Vanderhaeghe dichter zal aanleunen bij dat van de spelersgroep, ondermaats dus.
    Vind ik leuk
    Toca +33261
    vrijdag 21 september 2018 om 15:05
    Dan gooi ik mijn abonnement in de vuilbak.
    Vind ik leuk
    JanB +5821
    vrijdag 21 september 2018 om 15:18
    Is dit niet digitaal bij RSCA ?
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6145
    vrijdag 21 september 2018 om 15:22
    Zijne pc dan ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:22
    Eerst Joma, nu Vanderhaeghe. Het gaat van kwaad naar erg met voorzitter Couckebak, binnenkort nog de Couckebakstadion ipv Vandenstockstadion.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6145
    vrijdag 21 september 2018 om 15:23
    Dit is nog geen zekerheid hé, gewoon doemdenken van supporters
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6145
    vrijdag 21 september 2018 om 15:23
    Kunt ge da ni doorverkopen voor €20 ofzo? Dan heb je er nog iéts aan gehad...
    Vind ik leuk
    Peed +153
    vrijdag 21 september 2018 om 16:06
    Veel succes met het vinden van een slachtoffer ...
    Vind ik leuk
    tom1981 +311
    vrijdag 21 september 2018 om 18:11
    Proberen te ruilen voor een bak bier. Als er iemand zat genoeg is zal ie het miss doen... maar denk niet dat zo ver ga komen
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:56
    Ik verschiet van niets meer
    Vind ik leuk
    Ku Ma +342
    vrijdag 21 september 2018 om 15:08
    Laat dat maar gauw zo... mag eens een deftige trainer zijn
    Vind ik leuk
    ROBSON +2570
    vrijdag 21 september 2018 om 15:15
    Een ruiltje...........vindt ik leuk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:15
    😂😂😂😂😂 dominiek , net zoals volgend jaar . Goed bezig jongen 🖒🖒🖒
    Vind ik leuk
    jacowako +78
    vrijdag 21 september 2018 om 15:16
    Hein staat hier niet ter discussie, waarom ook wel..? Kan Hein eraan doen dat we geen deftige nr. 10 hebben of dat Kums nog naar zijn beste niveau aan het zoeken is, Trebel die zijn geld niet geteld krijgt en dat Dimata een open kans verkwanselt, en van de rest nog maar te zwijgen.
    Hier zijn andere mensen voor verantwoordelijk, of niet soms..?
    Vind ik leuk
    Peed +153
    vrijdag 21 september 2018 om 16:08
    In de gewone mensenwereld wel, maar niet in het voetbal.
    Vind ik leuk
    blondel +2434
    vrijdag 21 september 2018 om 16:40
    En als ze het goed doen is het dankzij Hein,maar slecht spelen is het de schuld van de spelers.En toch zijn er nog die Hein onkreukbaar vinden.
    Vind ik leuk
    Patfey +5080
    vrijdag 21 september 2018 om 18:35
    Zou hij met een deftige 10 spelen? Ik constateer dat er 8 spelers op het terrein staan die ofwel verdedigers of werkers zijn. Dat is geen Anderlecht voetbal, als je dergelijke voetbal wil, had Weiler kunnen blijven.
    Ik ga cynisch en sarcastisch worden, maar wat is het verschil tussen Hein en Weiler? De een verliest met rotvoetbal, de andere won ermee.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 18:36]
    Vind ik leuk
    jacowako +78
    maandag 24 september 2018 om 13:03
    OK patfey, maar Weiler wou de bal niet hebben en speelde reactie-voetbal en Hein probeert steeds vanuit eigen sterkte in balbezit mooi en verzorgt voetbal te brengen, met natuurlijk de spelers die je ter beschikking hebt of krijgt van die mensen die verantwoordelijk zijn van met welke spelers je moet werken.
    ieder zijn mening hé ☺️



    Vind ik leuk
    Patfey +5080
    maandag 24 september 2018 om 15:37
    Ik kan je volgens hoor, maar het komt er niet uit. En volgens mij is dat niet enkel afhankelijk van het spelerspotentieel maar ook van een zekere halsstarrigheid van Hein die te veel zweert bij tactiek en geprogrammeerd voetbal en niet houdt van spelers “vrij” te laten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:20
    Wat een stomme opmerking.
    Is dit om te lachen of houdt VP alle lezers voor imbicielen ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:21
    Ze zullen heintje niet snel buiten gooien. Ze weten ook dat geen enkel zichzelf respecterende trainer die rotzooi wil komen opruimen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:28
    In plaats Hein in vraag te stellen zouden ze beter(Coucke en Devroe) zichzelf in vraag stellen. En. Vanderhaege.... God behoede ons....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 15:29]
    Vind ik leuk
    SD +8667
    vrijdag 21 september 2018 om 15:36
    Domme speculatie. Als Vanhaezebroek naar de uitgang geduwd wordt, zal hij door een buitenlander vervangen worden.
    Vind ik leuk
    DieterW +266
    vrijdag 21 september 2018 om 15:47
    Dan is het stadion helemaal leeg... Erik ten hag? Van Bommel? Van den brom? Sarri? Was het maar waar 😂 Ik zou eerder dat niveau gaan halen. En geef eens geld uit aan een deftige coach.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:17
    Peter bosz, Frank De Boer, Laurent Blanc, Bilic, Stöger, Pardew, Sam Allardyce, Moyes en Montella zijn nog vrij. En als je nog een week wacht kan je eventueel Cocu halen.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2570
    vrijdag 21 september 2018 om 15:55
    Heintje buitenwippen zal geld kosten........veeeeeeel geld.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14071
    vrijdag 21 september 2018 om 16:14
    Clickbait.
    Vind ik leuk
    Marcus_A +1400
    vrijdag 21 september 2018 om 17:49
    ...en het werkt ....
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:31
    Hein heeft totaal geen voeling met zijn spelersgroep. Vind zichzelf top (althans in de media), maar kan geen spelers beter maken. Bij Gent is het gelukt omdat het toen nog (quasi) nobele onbekenden waren. En die luisteren nog naar hun trainer. Op dat elan nog (schitterend) gepresteerd in Europa en het vat was af. En in Anderlecht moet hij werken met (pseudo) vedetten en dat kan hij niet. People management is aan hem niet besteed.
    Vind ik leuk
    vanhimst +916
    vrijdag 21 september 2018 om 18:50
    dat is dan de grap van het jaar geen van beide bakt er iets van
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Moet Vanhaezebrouck vrezen? "Ik zie nog Coucke met Vanderhaeghe afkomen"