Afgang blijft niet zonder gevolgen, Vanhaezebrouck roept spelers op het matje

    Afgang blijft niet zonder gevolgen, Vanhaezebrouck roept spelers op het matje

    Gepubliceerd: vrijdag 21 september 2018 om 13:45vr 21-09-2018 om 13:45

    RSC Anderlecht verloor na een wanprestatie met 1-0 van Spartak Trnava. Hein Vanhaezebrouck grijpt meteen in. Hij laat zijn spelersgroep extra zweten.

    Het Laatste Nieuws geeft namelijk mee dat Anderlecht op vraag van Vanhaezebrouck niet te vroeg terugreist naar België. De coach van paars-wit voorziet namelijk een extra trainingssessie in Bratislava.

    Vrijdagochtend werden de spelers verwacht voor een training. De training was voornamelijk bedoeld voor de niet-basisspelers. Diegenen die tegen Trnava wel aan de aftrap verschenen, kregen een hersteltraining voorgeschoteld.

    Met die extra oefenstonde hoopt Vanhaezebrouck zijn manschappen op scherp te zetten voor de topper van komende zondag tegen Standard. Deze middag stappen spelers en staf het vliegtuig op. Om 16 uur landen zij op Zaventem.

    Lees ookBlamage na Trnava-Anderlecht: Beelden van vechtende harde kernen duiken op

    Poll

    Moet Vanhaezebrouck vrezen voor zijn job?

    (550 stemmen)

    Plaats een reactie

    AzEz86 +6518
    vrijdag 21 september 2018 om 13:54
    Wat kunnen de bankzitters er nu aan doen dat de starters het verprutst hebben?
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10519
    vrijdag 21 september 2018 om 14:57
    Die training was gisteren voor de match al gepland, heeft volgens mij te maken met beter recupereren voor zondag! Dus een soort straftrain8ng is zever!
    Vind ik leuk
    Frefke +874
    vrijdag 21 september 2018 om 15:30
    Goed opgemerkt Zetterberg ! Was vooraf gepland !
    Tiens nu ik er aan denk, zo een type speler missen we zie : Per Zetterberg ! Dat was nu eens een creatieveling !
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10519
    vrijdag 21 september 2018 om 16:33
    Absoluut, maar is het Pär 😋😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:02
    laat ze maar trnava blijven en zet het b elftal maar op tegen standard het kan toch niet slechter en ook hein mag daar blijven
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2920
    vrijdag 21 september 2018 om 14:23
    En wie roept geintje op het matje ?
    Vind ik leuk
    ROBSON +3140
    vrijdag 21 september 2018 om 15:28
    De spelers zijn weer de schuldige. Hopelijk blijft Heintje nog een tijdje op het mauve treintje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:19
    Het gaat niet alleen over Hein(tje). Triestig hoe onze Belgische ploegen gepresteerd hebben. Genk was OK (enkel eerste helft gezien), Brugge net gebuisd, maar Anderlecht, geen dash, geen drive, zonde. En Standard, precies strandpalen op het (voetbal/strand) plein. Allé laat ons hopen dat we volgende keer vier overwinningen kunnen optekenen in Europa. 'Tous ensemble' - YNWA.
    Vind ik leuk
    vanhimst +1045
    vrijdag 21 september 2018 om 22:35
    weer typisch Hein de spelers hebben het verprutst maar dat hij eens naar zijn eigen kijkt , hij is trainer en moet de oplossing aanreiken en dat lukt niet ;begin te denken dat Anderlecht te hoog gegrepen is voor hem
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws