Blamage na Trnava-Anderlecht: Beelden van vechtende harde kernen duiken op

    Blamage na Trnava-Anderlecht: Beelden van vechtende harde kernen duiken op

    Gepubliceerd: vrijdag 21 september 2018 om 13:00vr 21-09-2018 om 13:00

    RSC Anderlecht ging donderdag op het veld van Spartak Trnava met de billen bloot. Alsof dat nog niet erg genoeg was, liet de harde kern van paars-wit zich in negatieve zin opmerken.

    BCS (Brussels Casual Service), de gekende harde kern van Anderlecht, trok massaal naar Bratislava voor de Europa League-wedstrijd tegen Trnava. Op Facebook dook een filmpje op van een confrontatie tussen beide supporterskernen.

    De beelden laten weinig aan de verbeelding over. Eerst worden de Anderlecht-hooligans aangevallen door de lokale relschoppers. Nadien worden de rollen omgedraaid en drijven de heethoofden van paars-wit de Slowaken in het nauw.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +15761
    vrijdag 21 september 2018 om 13:08
    Die Facebookpagina op zich zegt al alles. Hoeveel mensen die daden goedkeuren... Arme maatschappij.
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    vrijdag 21 september 2018 om 13:10
    Wij doen dat niet ......
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:43
    :-D
    Vind ik leuk
    Hierulf +1252
    vrijdag 21 september 2018 om 13:11
    Wie kan bewijzen dat het over paarse supporters gaat ?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15761
    vrijdag 21 september 2018 om 13:13
    Harde kernen van beide clubs. Die Slowaken gaan niet op zichzelf beginnen slagen hé. Dit is gewoon afgesproken tussen twee hooligankernen.
    Vind ik leuk
    Toca +39529
    vrijdag 21 september 2018 om 13:14
    Zolang er geen onschuldige getroffen worden doet het mij weinig.
    Vind ik leuk
    luckyluck +25
    vrijdag 21 september 2018 om 13:16
    wat een zware rellen zeg,een paar jongens die achter elkaar lopen. Precies zakdoekje leggen.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15761
    vrijdag 21 september 2018 om 13:39
    In een binnenstad waar jan en alleman het kan zien. Dat is not done, zo simpel is dat. En wetende dat een groot deel van die pipo's zelf kinderen heeft hé.. Marginaal gewoon.
    Vind ik leuk
    Julien +1187
    vrijdag 21 september 2018 om 13:31
    Eerst de transmigranten, nu dit. Pfff ....
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:33
    Not surprised. Komt er van als ge uw supporters wijs maakt dat ge een topclub zijt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:35
    Daar wordt niks van op Tv gezegt hé
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6476
    vrijdag 21 september 2018 om 13:52
    GezegD ;-)

    Logisch, over een match in provinciale wordt niet gesproken op tv...
    Vind ik leuk
    TageMeister +5285
    vrijdag 21 september 2018 om 14:16
    is der ook effectief gevochten?
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    vrijdag 21 september 2018 om 15:45
    Ja blijkbaar wel. Als het beide harde kernen zijn en ze laten de gewone supporters gerust dan vind ik het niet erg.
    Ja ze hadden misschien beter een iets afgelegen plek opgezocht maar als de BCS daar eerst aangevallen wordt dan verdedigen ze zich.
    Ik vind dit heel iets anders dan wat AJAX mee maakte in Kiev. Daar werden gewone supporters, die puur voor de voetbal gaan, aangevallen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:42
    Voetbal een feest? Of is het the beasts go.
    Vind ik leuk
    camargue +3283
    vrijdag 21 september 2018 om 16:06
    Volgens dat ik kan zien gaan deze mannen wel tot het uiterste ... Nu de spelers nog zeker ...
    Vind ik leuk