Europa League-tweet van Coucke keert als boomerang terug: Schandalig!

    Europa League-tweet van Coucke keert als boomerang terug: "Schandalig!"

    vrijdag 21 september 2018 om 10:00

    Marc Coucke maakte zich donderdag klaar voor de Europese première van Anderlecht, maar op het veld van Spartak Trnava werd het een grote sof. Zijn tweet voor de match is nu aanleiding voor tientallen kwade berichten die zijn beleid in vraag te stellen. Een greep uit de 250 (!) reacties.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +14321
    vrijdag 21 september 2018 om 10:09
    Ik zou na zo'n wanvertoning toch écht niks op Twitter meer zetten. Je weet gewoon dat de reacties allesbehalve positief gaan zijn.
    Vind ik leuk
    BS90 +4553
    vrijdag 21 september 2018 om 10:18
    Het was ervoor
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14321
    vrijdag 21 september 2018 om 10:55
    Oh oké ;) Had ik niet naar gekeken, maar gezien de reacties, dacht ik dat het recenter was.
    Vind ik leuk
    Riddlin +2268
    vrijdag 21 september 2018 om 10:10
    Reacties hebben toch niks te maken met wat hij zei of mis ik hier iets?
    Vind ik leuk
    Goaltje +1029
    vrijdag 21 september 2018 om 10:15
    Constant zou half-time al in de kleedkamer gestaan hebben met een donderpreek en Coucke zijn twitterkes afpakken met een pets rond zijn oren.
    Vind ik leuk
    JanB +5821
    vrijdag 21 september 2018 om 10:15
    Dit is de ziekte van deze moderne maatschappij
    Op elk moment van de dag wil men zijn / haar mening uiten over iets waar men de ballen van kent
    Iemand die dit gedrag vertoont, wordt gekenmerkt als een narcist.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 10:15
    Den herman was precies zo slecht nog nie als ik de tweets lees en ja constant keer u nog maar eens om.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 10:17]
    Vind ik leuk
    Mike1208 +223
    vrijdag 21 september 2018 om 10:19
    Coucke vertrek terug en neem uwe brol terug mee
    Vind ik leuk
    Toca +33119
    vrijdag 21 september 2018 om 10:24
    Deze nederlaag heeft niet alleen met gebrek aan kwaliteit van de spelers te maken. Maar ook inzet en karakter. En dan komen we toch bij Hein en zijn gevolg aan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 10:42
    Inderdaad hij krijgt er geen geestdrift in. Basis gegeven is inzet, passie, streven. Niks van gemerkt. Sommige,jongens
    overgewaardeerd en overbetaald voor wat ze brengen. Ik neem het woord " kwaliteit " niet in de mond want ik zie er geen.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2508
    vrijdag 21 september 2018 om 11:26
    Hier heb je zeker een punt. Gebrek aan kwaliteit kost punten tegen Club, Genk en Antwerp, maar Trnava zou toch nog moeten lukken...
    Ook niet vergeten dat het verschil in de wedstrijden tegen de 3 Belgische teams die ik vernoemde al bij al niet zo groot was, dus zal vertrouwen er ook wel wat mee te maken hebben.
    Vind ik leuk
    Toca +33119
    vrijdag 21 september 2018 om 11:40
    Inderdaad, dit was voor mij één van de slechtste matchen van Anderlecht van de laatste jaren.
    Zelden zo diep weggezakt in mijn zetel.
    Zoveel spelers die het echt niet waard zijn om voor Anderlecht te spelen.
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    vrijdag 21 september 2018 om 12:13
    Als ze dit week-end winnen zullen het plots weer allemaal goede spelers zijn.
    De pest van de moderne maatschappij : na iedere match, zelfs een oefenmatch, wordt iedereen individueel beoordeeld.
    Supporters - ik niet voor alle duidelijkheid - gaan daar in mee. Je moest eens weten hoe dikwijls ik al een medesupporter heb gevraagd waarom hij na een goal staat te roepen en degene die scoort zijn naam scandeerde als hij eerst een hele match die speler met de grond gelijk heeft gemaakt.
    Vind ik leuk
    Frefke +419
    vrijdag 21 september 2018 om 10:48
    Ik vrees dat we dezelfde weg zijn ingeslagen van Standard onder Duchatelet.
    Veel gelijkenissen. Nu nog een paar keer verliezen en de heethoofden onder de RSCA-fans breken Couckes/Devroe bureaus af.
    Uiteindelijk is Duchatelet ook afgebold door het slechte transferbeleid en verworven resultaten.
    Krijgen we een dergelijk scenario of gaat de voorzitter zijn portemonee aanspreken in januari ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 10:54
    Inzet , acties maken, snelheid van uitvoering , technische en tactische acties ,... NIETS VAN DAT ALLES.
    Of zitten ze in zo'n keurslijf van Hein dat er niemand durft iets te ondernemen?
    Of zit hun kop vol tactische richtlijnen dat ze te veel moeten denken wat moet ik nu alweer doen in die positie?
    Ofwel zijn ze hem beu...
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:13
    Ik denk dat Hein zijne C4 mag gaan ophalen...
    Vind ik leuk
    Lorre68 +14
    vrijdag 21 september 2018 om 12:24
    Coucke zelverklaard FCB fan. Vanhaezebrouck, ondanks alle gekende feiten uit het verleden ,ontkennend FCB fan. Devroe zeer uitgebreid FCB verleden.
    Clubliefde is niet te koop, maar voor het leven!
    Till you die!
    Dat kan toch nooit veranderen?
    Altijd al gedacht dat het paard van Troje Anderlecht binnengekomen is.
    De gevolgen zijn steeds duidelijk merkbaar.
    Vind ik leuk
    Vlad +1930
    vrijdag 21 september 2018 om 12:36
    Je ziet hem zo denken op de foto : ‘Ich bin ein bear..’ 😅
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:15
    Als die domme anderslecht supps nog altijd denken dat couckiemonster de grote messenas is. Hij heeft het gekocht om de club op te doeken en er zoveel mogelijk geld nog uit te halen. Bye bye anderlecht.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4034
    zaterdag 22 september 2018 om 14:03
    zeg dat de slimme genk supporter het gezegd heeft :P
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 14:42
    Tja, mijn club haalt tenminste resultaten. In de JPL als in EL.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4034
    zaterdag 22 september 2018 om 14:48
    En hoe vaak gebeurt dat ? Sinds invoering van po, meer po 1 gemist dan deelgenomen. En op dit en vorig seizoen na, Europees niks. Blaas wa minder hoog van de toren. Tis nogal misplaats en kinderachtig :D
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 15:05
    Kunt er beter aan meedoen als ge ook iets te tonen hebt, dan er altijd bij zijn en niks voorstelt.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4034
    zaterdag 22 september 2018 om 15:08
    Weer zo een nikszeggend argument. Het feit dat Genk dus zelden meedoet, is dat ze wrs zelf niet vaak genoeg voldoende tonen om te kunnen en mogen meedoen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 15:27
    We bouwen meestal eerst aan de ploeg, zodat deze competitief is en resultaten kan behalen.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4034
    zaterdag 22 september 2018 om 15:47
    Allemaal goed en wel, maar wordt het niet eens tijd om al dat 'gebouw aan ploeg' te concretiseren'? Als ik u hoor praten in vele topics hier is Genk zo een grote club. Wanneer andere clubs met prijzen gaan lopen, kom je met 85 complottheorieën voor de dag.

    Kheb al vaker aangegeven, Genk speelt goed ja, maar als je dat mooi spel niet kan koppelen aan prijzen, ben je der an sich weinig mee.

    Jouw ploeg mag in uw oogpunt blijkbaar rustig bouwen. Maar wanneer een andere club eens meer tijd nodig heeft, wordt het op hoongelach onthaalt.

    In die gedachtegang van jouw, moet ik dus elk jaar met Genk lachen als ze te kort schieten , om uw houding consequent toe te passen????
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:21
    Dat heet dan gelukkig zijn, sorry, dat heet dan investeren maar voorlopig nog geen poen (punten) pakken. Aan alle Anderlechtfans: Coucke is niet de mecenas die zijne portemonnee opentrekt, tenzij hij er hoopt iets aan te verdienen. Indien geen nieuw stadion voor Anderlecht binnen vijf jaar, staat de club alweer te koop. Is geen A'lechtman. Wel zakenman. VD Stock en Verschueren die hadden het 'mauve et blanc' wel in hun genen. Net zoals onze duivenmelker bij FCB.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:41
    Ja coucke der is werk aan de winkel ze we hebbe markovic, deschacht en mbemba ni nodig keb er al veel van gezien. We zijn anderlecht eh ni een ploeg da elke week komt shotten he zoals adidas verandere naar joma ge zijt geen 4de prov ploeg aant sponseren eh
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Europa League-tweet van Coucke keert als boomerang terug: "Schandalig!"