“Een nieuwe bedreiging voor Anderlecht, Club Brugge en Standard”

    “Een nieuwe bedreiging voor Anderlecht, Club Brugge en Standard”

    Gepubliceerd: vrijdag 21 september 2018 om 09:28vr 21-09-2018 om 09:28

    Antwerp is sterk aan het seizoen begonnen. De ploeg van coach Laslo Boloni draait mee bovenin de Jupiler Pro League.

    Ook Guy Dufour is onder  de indruk van The Great Old. "Het Antwerp van nu is niet te vergelijken met het Antwerp uit mijn tijd. Er staat nu een fraai stadion en er schuilt veel kwaliteit in de spelerskern. Fysieke kracht en een vechtploeg vol beren hadden ze vorig seizoen al, nu is daar met Refaelov de perfecte pion bijgekomen om het voetballend vermogen op te krikken. Ook al is hij slechts gehuurd, hij is dé transfer voor Antwerp”, aldus Dufour tegenover Het Belang van Limburg.

    Dimitri Daeseleire denkt dat Antwerp zelfs een bedreiging is voor Anderlecht, Club Brugge en Standard. "Meedoen in de eerste kolom of bij de eerste zes geraken is een grote stap, daar blijven is de volgende opdracht. Maar als de investeerders, met Gheysens en D'Onofrio aan het bewind, hun ding blijven doen, zie ik Antwerp op termijn als een bedreiging voor Anderlecht, Club en Standard."

    Plaats een reactie

    TageMeister +5365
    vrijdag 21 september 2018 om 09:31
    laten we voorlopig houden dat ze de grote af en toe eens "pesten" er tussen staan is nog wat anders
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3356
    vrijdag 21 september 2018 om 09:40
    Bwah, pesten deden ze gisteren al. Vandaag staan ze er wel degelijk tussen. Morgen is evenwel een andere dag met een eigen waarheid...
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 09:54
    Precies de slogan van Tomorrowland , daar misschien is gaan kijken hoe modern management leeft ?
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3356
    vrijdag 21 september 2018 om 10:46
    Op drugs! 😎
    Vind ik leuk
    Goaltje +1139
    vrijdag 21 september 2018 om 09:57
    Het duo D'onofiro/Bolöni niet onderschatten. Als ze de ploeg verder kunnen samenhouden en progressief finetunen is Antwerp vertrokken.
    Vind ik leuk
    wesleyvb +967
    vrijdag 21 september 2018 om 09:56
    EEN GEVAAR VOOR ANDERLECHT BRUGGE EN STANDARD???? EN WIE SPREEK ER HIER OVER DE BEST VOETBALLENDE PLOEG VAN HET LAND?? GENK NOG NIET AAN GEDACHT?
    Vind ik leuk
    Goaltje +1139
    vrijdag 21 september 2018 om 09:59
    Er staat "op termijn" en hij heeft gelijk, criticasterke van den Aldi.
    Vind ik leuk
    wesleyvb +967
    vrijdag 21 september 2018 om 10:02
    Op termijn kan Anderlecht Standard en Brugge ook wegkwijnen ! Let maar op, Coucke is er wa van zijn centen aant inpompen, dat moet ooit allemaal terugkomen of opbrengen, doet het dat niet en hij vertrekt, hebben de Brusselaars schulden aan Coucke en gaan ze nog moeilijke jaren krijgen.Afhankelijk zijn van 1 sterke man, zeer gevaarlijk he, Muileman van de Action.
    Vind ik leuk
    Goaltje +1139
    vrijdag 21 september 2018 om 10:07
    Jaja, dit antwoord is zeer ter zake. Gefeliciteerd, ge zijt gepromoveerd naar de Zeeman.
    Vind ik leuk
    wesleyvb +967
    vrijdag 21 september 2018 om 10:12
    wie is beginnen schelden? tgaat hier over voetbal he, haatdragende mens. ge had al lang op u snuit gekregen moet het int echt zijn, zielige.
    Vind ik leuk
    Goaltje +1139
    vrijdag 21 september 2018 om 10:23
    Uw niet ter zake doende, verongelijkte reactie omdat ze niet iets over uw ploeg schrijven is bedroevend en goedkoop. Vandaar den Aldi. Maar oké : GE HEB GELIJK EN GE ZEIT DE KLEVERSTE VAN ONS ALEMAAL
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 10:23]
    Vind ik leuk
    wesleyvb +967
    zondag 30 september 2018 om 12:26
    Love you 2
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 10:14
    Daar heb je gelijk in. Genk is momenteel de best voetballende ploeg van België.
    Het zou mij niet verbazen dat zij heel hoog gaan eindigen (Kampioen of 2e plaats).
    Maar wij zijn OP TERMIJN wel een gevaar voor de G5.
    Vind ik leuk
    PeterF +50
    vrijdag 21 september 2018 om 10:27
    Vergeet echter de verhaegebond niet. Genk is op het moment ploeg in vorm en zowat de best voetballende ploeg maar.... voetbal kan gemanipuleerd worden met refs en VAR momenten als dat voor bepaalde clubs nodig is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 10:39
    Ik zie als Ref dat er vele mensen dromenland zitten he en we zijn nog maar pas bezich ok De Ref.
    Vind ik leuk
    Elise +462
    vrijdag 21 september 2018 om 10:47
    Wat een belachelijke verwijzing/opmerking Peter, objectief blijven ipv te zeiken. Iedere wedstrijd is het iets met de Var. Er kan nog veel veranderen en benieuwd wie in nieuwjaar in top 6 staat en welk niveau ze nog halen.
    Vind ik leuk
    PeterF +50
    vrijdag 21 september 2018 om 11:51
    Ze hadden overal moeten afblijven en het voetbal voetbal laten zijn! De VAR en al die toestanden zijn voor de G5 in het leven geroepen onder het motto " maak de ploegen met geld rijker en duw de kleintjes dieper "
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3356
    vrijdag 21 september 2018 om 10:51
    In de context van vandaag is de situatie anders Genk gelijkaardig aan die van Antwerp: op termijn een vaste plaats veroveren aan de top. Genk is al een paar keer aan het venster komen kloppen maar door omstandigheden moesten ze telkens weer de rol lossen. Nu doen ze het terug goed, maar ik vermoed dat de stelling van het artikel is dat Antwerp structureel, dus als club, verder wil gaan in haar ontwikkeling. Misschien ligt daar het verschil? (is maar een veronderstelling van mij hé ... ik ken de interne keuken van Genk niet)
    Vind ik leuk
    1880 +361
    vrijdag 21 september 2018 om 12:41
    Wesley, beste Genkie, Uw toets voor Uw hoofdletters op Uw toetsenbord staat blijkbaar geblokkeerd. T IS MAAR DAT GE T WEET! EN GE HEBT GELIJK: ANTWERP VORMT EEN BEDREIGING VOOR ANDERLECHT, BRUGGE, STANDARD EN GENK! 👊😉
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:41]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 10:37
    De prijzen worden pas in het Jaar 2019 uitgedeeld ok.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 11:06
    De west-vlaamse ontwikkelingshulp heeft hen blijkbaar goed gedaan..

    - eerst de stront laten opkuisen door Patrick De Cuypere
    - daarna financiële injectie door Gheysens/Ghelamco
    - nu kwaliteistinjectie op het veld met Lior Rafaelov

    Van de mannen van de parking...
    Vind ik leuk
    1880 +361
    vrijdag 21 september 2018 om 12:48
    Beste Gaby,

    U mag Uw boete eerstdaags in de bus verwachten voor het betreden met Uw commentaar binnen de Antwerpse lage voetbalemissiezone. U was gewaarschuwd. 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:11
    Hoe belachelijk. Neem elke Antwerpenaar weg die ooit van betekenis was voor Club. Belachelijke opmerking .
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:48
    Huh?

    Roger van Gool?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 11:24
    Nu is den antweirp de MAFFIA 😁
    Vind ik leuk
    Goaltje +1139
    vrijdag 21 september 2018 om 11:53
    MaFia : Luciano is een Italiaan 😎.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 11:58]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:08
    Ik zat 20 jr geleden met Michel V aan tafel. Hij zei me toen " Er is maar 1 club in Belgie dat de huudige top van zn troon kan stoten en dat is den Antwerp.
    Antwerp is volgens mij de Club die de grootste vooruitgang kan maken.
    Brugge en Anderlecht zitten met een uitbreidingsprobleem of vernieuwing van hun stadions. Indien morgen Antwerp een stadion heeft dat comfortabel is. Dan zitten er 30000 abonnees zonder probleem. Van intern weet ik dat de vraag naar abbo vorig en dit jaar 3 keer hoger was dan het aanbod. Ze spelen dan nog niet vr de titel. Honger heeft de slapende reus. Last ze maar zeggen en doen. Eindelijk na al die jaren wanbeheer zijn er nu eindelijk mensen die weten hoe ze met deze club naar de top moeten gaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:15
    Zeggen dat we arrogant zijn. Wacht maar. Het spelleke van de boeren is gedaan gedaan. Het spelleke van de boeren is gedaan.Wij zijn rood wij zijn wit krijgt na almal mor schrik want
    ANTWAEREP ANTWAEREP KOMT ERAAN.
    Het zal met ter tijd steeds luider klinken.
    Vind ik leuk
    blondel +2775
    vrijdag 21 september 2018 om 14:57
    Nen andere trainer en t liedje is uit van den Antweirp.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:53
    Antwerp kan.zeker een vaste klant worden voor de top 6. Maar.geen enkele ploeg is zo goed gestructureerd als genk. Beste jeugdbeleid van belgie, meeste geld in.kas door uitgaande transfers, eigen stadion, kunnen er morgen direct.een nieuw bouwen.zonder al die problemen zoals bij club, anderlecht . En genk.is.niet afhankelijk van 1 persoon zoals bij anderlecht.en.antwerp. als je wilt overleven en financieel sterk staan moet je gewoon jomg.talent kopen.in.het buitenland of wel talenten.zelf opleiden en dan.voor het 10 voudige verkopen zoals genk al 10 jaar doet. Dit heet profesioneel beleid. Kunnen mensen bij andere topploegen in belgie nog iets van.leren denk ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 22:23
    Respect voor Genk. Het is idd zo dat in tegenstelling tot Brugge en Anderlecht er bij Genk nog progressie is. Maar geloof me. Indien Antwerp een ploeg en een stadion heeft zoals Genk... dan zit het stadion overvol. Ik ga stoppen met Antwerp te verdedigen. Het zal een economische wetmatigheid zijn. Antwerp heeft zich destijds slecht laten besturen. Mensen die zich verijkten . Een kleine groep die RAFC hebben uitgenepen als een citroen. Indien Poll G ermee stopt. Dan zullen er anderen overnemen. Wees gerust. Het is een reus een merk een stad. Veel meer dan met alle respekt een provincieploeg. Besef dat wanneer Antwerp maar 1 keer de titel pakt ze nooit meer in te halen zijn. Dan zit het stadion voor 20 jaar met 40000 abonnees vol.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:09
    En met nieuwjaar is het over en out. Tenzij dat Boloni zijn creatieve spelers gebruikt. Rafa, Hairemans, Rodrigues... Maar vrees er voor dat hij ze tesamen opstelt.
    Vind ik leuk
    Chris1880 +173
    zaterdag 22 september 2018 om 01:42
    Zoals ik reeds eerder zei..geduld we komen er aan ;-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws