Anderlecht-fans zijn woedend, twee schuldigen worden aangeduid

    Anderlecht-fans zijn woedend, twee schuldigen worden aangeduid

    donderdag 20 september 2018 om 23:41

    RSC Anderlecht heeft schande gemaakt in Europa. Bij het op papier nietige Spartak Trnava verloor het met 1-0. Na de match waren de fans van paars-wit boos. Manager Luc Devroe en trainer Hein Vanhaezebrouck moesten het ontgelden. 

    Poll

    Gaat Anderlecht dit seizoen overwinteren?

    (928 stemmen)

    Plaats een reactie

    Geofpurple +4055
    vrijdag 21 september 2018 om 00:02
    De roepers op twitter ja, daar zit echt veel voetbalkennis tussen kuh kuh :P Wat een hoopje zever samengebundeld
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    vrijdag 21 september 2018 om 00:09
    Inderdaad.
    Maar ik zie dat op alle voetbalsites de Anderlechtsupporters weer in vorm zijn.
    Het is maar voetbal hé, er zijn belangrijker dingen in het leven.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4055
    vrijdag 21 september 2018 om 00:12
    De grootste en luidste roepers zijn doorgaans die die er ook het minst van weten en of kennen. Mooi vb van schaapgedrag. Voor de rest overschot van gelijk. Het is en blijft 'maar' voetbal
    Vind ik leuk
    freeman +10967
    vrijdag 21 september 2018 om 00:03
    Beknopte constatatie : " Vandaag een grijs anderlecht ! "
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10863
    vrijdag 21 september 2018 om 00:13
    Grijs? Gitzwart! Het was niet om aan te zien. Er was haast niets positiefs aan dit Anderlecht vandaag... Maar we moeten weer verder. Zondag een heel belangrijke wedstrijd...
    Vind ik leuk
    freeman +10967
    vrijdag 21 september 2018 om 00:31
    Doelde ook nog even op hun uitrusting ! :-) Vind het wel heel jammer voor ons Belgisch voetbal dat een ploeg als Anderlecht het niet kan halen van een Europees " middenmotorke " .... Zou graag alle Belgische ploegen zien verder gaan !
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10863
    vrijdag 21 september 2018 om 07:42
    Nog erger, een Slowaakse middenmoot. Verschrikkelijk.
    Vind ik leuk
    Boerken +6840
    vrijdag 21 september 2018 om 07:46
    Tleven gaat verder fredje, volgende keer beter.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10863
    vrijdag 21 september 2018 om 08:59
    Voor zover ik weet verloor Anderlecht nog nooit tegen zulke k*tploeg! Bate was onbekend, maar deze ploeg was gewoon om te lachen!
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9275
    vrijdag 21 september 2018 om 11:45
    Klopt, teleurstelling is groot. Hoe onwaarschijnlijk het vandaag ook lijkt, wegspoelen met een thuiszege tegen standard!
    Vind ik leuk
    Dirk H +3080
    vrijdag 21 september 2018 om 09:01
    Zondag match van de manke tegen de kreupele
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 00:20
    Zou het dan toch niet aan den Herman liggen
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 00:35
    Ja, watte! De halleluja sfeer tot en met 30 augustus is ook steil bergaf gegaan sinds 31 augustus rond een uur of elf 's Avonds ... 🤔
    Eerst maanden aan een stuk Van Holsbeek afbranden en Devroe ontvangen als een soort nieuwe Messias. Seffens krijgen ze nog heimwee naar Herman!

    Dat Devroe niet die top manager was om de juiste transfers te regelen, dat weet iedereen toch al vele jaren?
    In Brugge werd hij bedankt voor (niet) bewezen diensten. 😒
    In Oostende was het niet moeilijk om een betere ploeg op de been te brengen met de centen van Coucke. 🙄
    Maar in Anderlecht is het wel andere Couck(e)! (Sorry voor de woordspeling! 😔)
    Ik denk dat Coucke niet naar een andere trainer moet uitzien, maar naar een andere manager, om zijn centen beter te laten renderen ...
    Vind ik leuk
    Bertjen +71
    vrijdag 21 september 2018 om 01:02
    Musona die Morioka uit de ploeg houdt ????????????
    Vind ik leuk
    Krummie +3
    vrijdag 21 september 2018 om 03:03
    Na meer dan een jaar alle reacties op de artikels te lezen omdat dat er nu éénmaal bij hoort vind ik, reageer ik eindelijk zelf eens... Ja er bestaan nog Club supporters zoals mezelf die objectief naar de andere ploegen kunnen kijken. En wie of wat er volgens velen buiten moeten vliegen doet er eigenlijk helemaal niet toe. Eigenlijk moeten ze gewoon kunnen slecht spelen en 1 van die weinige kansen in het mandje leggen... Kat in het bakkie en uitspelen... Slecht spelen kan altijd, maar als trainer of zelfs Devroe is niet verantwoordelijk voor die gemiste kop kans van Dimata. Maar er komen nog 5 matchen aan, Fenerbache en Anderlecht hebt onderling een rijke geschiedenis, Akin enzo plus onderlinge partijen voor kwalificatie. Alles nog mogelijk! (And here a patato)
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 03:57
    Allemaal walen dat zagen over de trainer.. wie speelde slecht? De trainer of de spelers???
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 07:12
    Anderlecht supporters moeten leren als één man achter hun team staan. Dit werd aanzien als een overgangs jaar. Jullie zijn rotverwaand en beschouwen jullie als vanzelfsprekend als de beste van het land. Akkoord de match van gisteren was niet goed, maar als trainer moet je roeien met de spanen die je hebt. Maar om dan meteen een ontslag te vragen..... Geef de mensen eens wat tijd. Fcb heeft ook die periode gehad, maar daar zijn de supporters tenminste achter hun ploeg blijven staan. Het overgrote deel van jullie supporters zijn echte verwende bleiters.
    Kan daar niet tegen met al die negativieit bereik je niks.
    Vind ik leuk
    Hierulf +917
    vrijdag 21 september 2018 om 07:18
    Geluklig zijn er ook normale fans bij paarswit hé ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 08:27
    Inderdaad, en ik wil ook niet iedereen over dezelfde kam scheren.
    Vind ik leuk
    Hierulf +917
    vrijdag 21 september 2018 om 07:17
    Geen creativiteit op het middenveld en zwakke spelers als Milic, Musona, Dimata en Santini. Gelukkig is er Amuzu om iets laten zien, de rest niet op niveau...
    Vind ik leuk
    mapolean +651
    vrijdag 21 september 2018 om 07:29
    Het was een hele slechte match. So what? Er zijn nog voldoende matchen om dit recht te zetten. Tot gisteren vond iedereen Didillion nog een top tranfer, en drie weken terug vond iedereen het normaal dat Trebel een salaris krijgt van 2 miljoen. Zo veel is er toch niet veranderd?
    Vind ik leuk
    SD +8667
    vrijdag 21 september 2018 om 07:52
    Over Didillon gesproken. Wie beweerde nog gisteren morgen dat hij de beste koop was van de transferperiode ? 😹
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 08:27
    Als ge spelers van Oostende haalt bent ge niet bezig met versterken !
    Vind ik leuk
    Jo +110
    vrijdag 21 september 2018 om 08:38
    2 ex Oostende spelers , 2 ex - Kortrijk spelers overgoten met enkele 2de rangs buitenlanders in een ploeg waar de eigen jeugd de enige lichtpunten zijn kan je concluderen : If you buy Monkeys, you'll get peanuts!
    Vind ik leuk
    sporting +182
    vrijdag 21 september 2018 om 08:55
    Je bent nog half KV Mechelen vergeten
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2574
    vrijdag 21 september 2018 om 08:50
    De grootste club van het land krijgt op zijn bakkes van een slovaakse middenmoter .
    Dus actie ipv reactie Coucky .
    Dit Anderlecht is zelfs voor een boer uit Brugge onherkenbaar.
    Dacht gisteren dat ik naar de film van Titanic aan het kijken was
    Vind ik leuk
    jacowako +78
    vrijdag 21 september 2018 om 10:04
    Hallo Marc & Luc,

    Hopelijk lezen jullie dit... heel in kort.

    Bij Kvo kan en mag men middelmatige spelers aantrekken om de kern te versterken of zoals ze zeggen "te verbreden" en als ze dan de play off 1 zouden kunnen behalen is het een geslaagd seizoen voor Kvo, uw "weireldploegske".

    Maar nu gaan we het eens hebben over Rsca, dat staat voor mooi, aanvallend en technisch verzorgd voetbal en dan kun je eigenlijk niks doen met "doorsnee middelmatige voetballers" want bij Rsca is men verplicht elk seizoen voor de titel te strijden.

    Dus, ben nu reeds meer dan 50jaar non-stop een Rsca supporter die ziet hoe een van de grootste club van het land stilaan word uitgelachen door andere Belgische clubs die aan het wachten zijn als aasgieren om de ondergang mee te maken van deze mooie club.

    1 gouden tip, kies voor KWALITEIT in plaats van KWANTITEIT, dank u...



    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Anderlecht-fans zijn woedend, twee schuldigen worden aangeduid