Anderlecht-fans verliezen hun geduld: Is er ook voetbal op TV?

    Anderlecht-fans verliezen hun geduld: "Is er ook voetbal op TV?"

    Gepubliceerd: donderdag 20 september 2018 om 21:47do 20-09-2018 om 21:47

    Anderlecht staat aan de rust nog 0-0 op het veld van Spartak Trnava. Het tempo ligt laag, de kansen zijn schaars. De fans genieten dan ook niet bepaald van deze Europese avond.

    Plaats een reactie

    polle1 +280
    donderdag 20 september 2018 om 21:55
    dit trekt op gene zak, zet er nu toch eens creatieve spelers op en speel met dubbel bezette flanken en 1 spits
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10519
    donderdag 20 september 2018 om 22:00
    Veel slordige ballen! Enkel Amuzu is de moeite om te blijven kijken! Kom op, tweede helft een tandje bij graag! Ook de scheids! COYM!
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:05
    Wat een vuile kutploeg ook, dat Trnava.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10519
    donderdag 20 september 2018 om 22:13
    Trnava kan misschien Milic kopen, wat een dramatische partij van hem tot nog toe!
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:04
    Er zijn dus maar 2 debielen die vinden dat Anderlecht goed bezig is: mauve Jeannette Joos en boer Mulder.
    Vind ik leuk
    Kettos +2241
    donderdag 20 september 2018 om 22:04
    Mja pattatenveld en om de minuut wordt ge omhooggeschopt, moeilijk voetballen zo maar niettemin moet het beter...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:18
    Hopelijk lomen ze zonder gekwetsten naar huis !!
    Vind ik leuk
    Ku Ma +398
    donderdag 20 september 2018 om 22:19
    Wat een strondploeg hebben we toch weer man!!!! Verdomme toch!!!

    Edit: STRONDPLOEG
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 22:36]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:51
    Één strondploeg?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:20
    Trnava verdiende 2 rode kaarten
    RSCA moest strafschop krijgen duidelijke duwfout op Dimata !
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10519
    donderdag 20 september 2018 om 22:21
    Die op Santini misschien ook, geen herhaling krijgen we te zien
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1738
    donderdag 20 september 2018 om 22:32
    Dimata is zoooo zwak. Man die is niet om aan te zien
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:35
    Als klap op de vuurpijl nog es 1-0 achter. Word eens wakker jongens komaan!!!!! Verschrikkelijk slechte match
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:35
    Dit krijg je als je een halve zolenploeg van Oostende opkoopt, idioot van een Coucke
    Vind ik leuk
    Ku Ma +398
    donderdag 20 september 2018 om 22:37
    Is echt niet meer om aan te zien! Echt niet!

    Gerkens is dan toch op het veld eens...
    Vind ik leuk
    Jo +122
    donderdag 20 september 2018 om 22:37
    Ja jongens , wat een afgang. Dit Anderlecht speelt tegen 1 van de slechtste Europese tegenstanders van de laatste jaren en pakt hier waarschijnlijk...0 punten....Ongelooflijk zwakke kern . Een trainer die niet meer weet van welk hout pijlen maken...De supporters van Anderlecht hebben gelijk dat ze klagen! Een draak van een match en ze dan nog verliezen ook. Als je met een Musona en Milic , moet gaan europees spelen en nog roepen op Saelemaekers omdat dat als rechtback notabene je creatiefste speler is...De oplossing is misschien minder Belgen op het wedstrijdblad? Hmm liever Belgische jongeren die strijdend verliezen dan op deze buitenlandse bagger te moeten kijken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 22:46]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:37
    We gaan ons mogen gelukkig prijzen als we met deze kern play off 1 gaan halen. Pfff jawadde zeg
    Vind ik leuk
    Ku Ma +398
    donderdag 20 september 2018 om 22:39
    We hebben wel een speler van 8 miljoen lopen... daar zijn we vet mee...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:43
    Ja die gaat ons kampioen maken zelle
    Vind ik leuk
    Svh +173
    donderdag 20 september 2018 om 22:41
    Zoeken ze nog een creatieve speler anders bied ik mij aan 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:46
    Het kan alleen maar beter gaan denk ik? Wat zijn u loonsverwachtingen en aan welk rugnummer had je gedacht om mee te spelen ;)
    Vind ik leuk
    Svh +173
    donderdag 20 september 2018 om 22:55
    Loonsverwachtingen maakt niet zo veel uit 18 000€ per maand en rugnummer 60 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 22:46
    Boerepaarden op nen troostelozen akker.
    Vind ik leuk
    Jo +122
    donderdag 20 september 2018 om 22:47
    Stel je voor dat je met deze kern CL speelt ....
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 23:02
    Schande van Belgie, het is de schande van Belgie.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 23:57
    Missen persoonlijkheden met klasse. Te veel Jan Middelmaat die denken dat ze toppers zijn.
    Als je de vechtlust en drive bij Club zag deze week, dan moeten we constateren dat Anderlecht heel diep gevallen is.
    Dimata geeft al interviews dat hij wil behoren tot Rode Duivels die nog beter gaan doen dan 3de op een wereldbeker.
    Dit geeft aan hoe lichtzinnig deze jongen is. Zijn eigen inschatting na een seizoen Wolfsburg waar hij enkel de bank gevoeld heeft. Milic amper een goede inspeelpas. Kums moet veteranen voetbal gaan spelen. Santini met een vergrootglas moeten opsporen. Musona deed het vorig seizoen niet in Oostende en moet plots Anderlecht naar een hoger niveau tillen???
    Spelniveau om te wenen. Laat staan dat we kansen bij elkaar voetballen. Zelfs tegen een matig ploegje uit Slovakije slagen we er niet in. Moeten we stilaan trainer Van Haezebrouck niet in vraag stellen? Wat is zijn meerwaarde al geweest aan Anderlecht? Gejammer en gedoe. Voetbal heb ik nog niet gezien. Het is geleden van begin periode Van Den Brom dat ik nog,gecharmeerd was door manier van voetballen van Anderlecht. Het is heel pijnlijk om vast te stellen dat de grandeur van vroeger ver te zoeken is. Ik vrees dat een op en top gemotiveerd en zelfbewust Union ons volgende week ook in de problemen kan brengen. Arm Anderlecht.
    Vind ik leuk
    le swa +182
    vrijdag 21 september 2018 om 00:21
    klein klein kleuterke wat doe gij op het veld ge plukt er alle spanning af en ge maakt niks af Vanhaezebrouck mag gaan en neemt zijn mannen maar mee weiller komt terug