Vanderhaeghe hield sterkhouder met het oog op Club Brugge bewust aan de kant

    Vanderhaeghe hield sterkhouder met het oog op Club Brugge bewust aan de kant

    Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 11:00di 18-09-2018 om 11:00

    KAA Gent zag tegen STVV een reeks van vier overwinningen beëindigd. In de eigen Ghelamco Arena verloren de Buffalo's met 1-2. Yves Vanderhaeghe kon tegen de Limburgers wel niet op een voltallige selectie rekenen.

    Zo was Vadis Odjidja een opvallende afwezige. Verwacht werd dat de middenvelder opnieuw zijn opwachting zou maken na zijn spierblessure, maar niets was minder waar. Het Nieuwsblad weet dat de Vadis onvoldoende hersteld was.

    Vanderhaeghe wilde het risico niet nemen om één van sleutelfiguren voor langere tijd te moeten missen. Met de topper tegen Club Brugge in het vooruitzicht werd Odjidja door zijn trainer preventief aan de kant gehouden.

    Aan de rust werd Arnaud Souqet vervangen vanwege last aan de enkel. De Franse rechtsachter is onzeker voor de clash tegen Blauw-Zwart van komend weekend.

    Plaats een reactie

    dinsdag 18 september 2018 om 11:15
    Zever in pakskes! Elke wedstrijd moet met de beste 11 gespeeld worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:19
    Uw comment is ook zever!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:32
    dus 3 punten laten liggen tegen stvv is oke als we maar vol aan de bak gaan tegen fcb? En bedankt om zo beleefd te reageren!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:02
    Tuurlijk want tegen ons tellen 3 pntn meer dan tegen een andere ploeg. Volgens veel andere buffalo's.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15607
    dinsdag 18 september 2018 om 12:07
    Beide zijn even belangrijk in dit geval, want dat zou resulteren in een gelijk aantal punten in de stand.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:03
    Iedere trainer gaat toch voor 3punten iedere match
    Vadis aan de kant laten is zever in pakjes
    Vanderhaegen is echt niet goed bezig en supporters zijn er de dupe van,,😡😡😡😡😡moet dringend verandering in komen of seizoen wordt rampzalig
    Vind ik leuk
    tom1981 +608
    dinsdag 18 september 2018 om 12:55
    Moest het idd zijn dat het zuiver sparen was is da jammer voor supporters. Want tegen stvv moet je altijd winnen. En tegen ons (brugge) kan altijd iets meer e. Kon dan eventueel 6 op 6 zijn. Maar kan er ook 0 op 6 zijn. Hopelijk mooie partij zondag!
    Vind ik leuk
    Goaltje +1139
    dinsdag 18 september 2018 om 13:19
    Spaart hem voor de Europese campagne van Gent ?
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    dinsdag 18 september 2018 om 12:23
    Leren lezen was dat niet in het eerste leerjaar ?
    Er staat duidelijk dat hij onvoldoende hersteld was.

    Stelt Yves hem op en verergert de blessure dan zou het zijn : waarom stel je hem op ?

    Alsof Odjidja het verschil zou maken..
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:30
    Onvoldoende hersteld is bulschit
    Vanderhaegen zegt zelf dat hij hem gaat sparen en ja Vadis kan verschil maken zoals je komende speeldag zal ondervinden - als je binnen mag natuurlijk
    Vind ik leuk
    tom1981 +608
    dinsdag 18 september 2018 om 12:55
    En aan lege plaatsen te zien raakt iedereen daar binnen tegenwoordig..
    Vind ik leuk
    azerty +1409
    dinsdag 18 september 2018 om 12:12
    Yveske was er van overtuigd dat ze deze week nog europees moesten spelen.......Weeral verkeerd gedacht van Yves. Yves speelt te verdedigend .....het aanvallend spel onder Hein was aangenamer om nr te kijken. Tijd voor "Trond Sollied"
    Vind ik leuk
    JLo +641
    dinsdag 18 september 2018 om 12:15
    Dubbel gevoel hierbij... maar het is een keuze van de trainer.
    Stel je hem op, met risico voor blessure door te snel te starten... heb je misschien 3 extra punten. Probleem is dat er centraal niet direct iemand is om dit als aanjager over te nemen.
    Waar blijft Neto?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15607
    dinsdag 18 september 2018 om 13:20
    Ik vrees dat 't over en out is voor Neto. Er wordt met geen woord meer over gerept en hij traint ondertussen al terug mee sinds mei.
    Vind ik leuk
    JLo +641
    dinsdag 18 september 2018 om 17:51
    Ook slachtoffer van Yves?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15607
    dinsdag 18 september 2018 om 19:00
    Dat denk ik niet. Zijn contract loopt ook af, dus als hij echt fit was geweest dan zou het bestuur hem toch meteen een nieuw contract aanbieden, lijkt me.
    Vind ik leuk
    JLo +641
    woensdag 19 september 2018 om 01:32
    Ouch...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15607
    woensdag 19 september 2018 om 10:54
    Toch eindelijk wat nieuws:

    https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2018-09-18/renato-neto-knalde-raak-bij-de-beloften?ref=team_news
    Vind ik leuk
    tom1981 +608
    woensdag 19 september 2018 om 10:14
    Wel heel raar van Neto. Is een speler dat altijd iets meer kan. Had toch deel voorbereiding mee gemaakt dacht ik? Is bizar er niets meer van te horen nu.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15607
    woensdag 19 september 2018 om 10:57
    Trainde al mee sinds eind vorig seizoen. Maar na wedstrijden had zijn knie telkens een reactie, waardoor hij weer telkens een terugval kende. Maar trainen doet hij al praktisch die hele periode.

    Gisterenavond kwam ik dus wel nog (eindelijk) eens een artikel van hem tegen (de link staat hierboven). Hopelijk is dat een goed teken voor het vervolg van het seizoen.
    Vind ik leuk
    tom1981 +608
    donderdag 20 september 2018 om 05:23
    Als ie telkens reactie krijgt is da niet zo goed. Maar ie zal er wel komen. Extra troef die speler voor Gent.
    Vind ik leuk
    Dondie +153
    dinsdag 18 september 2018 om 13:27
    Ik geef die odidja een halve wedstrijd en hij kan onder den douche met 1 of andere kwaal....wat ben je daar in godsnaam nog mee???
    Vind ik leuk
    Vlad +2814
    dinsdag 18 september 2018 om 13:49
    Denk dat de match tegen Club voor Yves de match van de waarheid wordt, thuis verliezen van Brugge zou hard. aan komen bij de supporters en het bestuur en wordt zijn doodsteek vrees ik.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws