Club Brugge speelt niet in een vol Jan Breydelstadion tegen Dortmund

    Club Brugge speelt niet in een vol Jan Breydelstadion tegen Dortmund

    dinsdag 18 september 2018 om 09:32

    Landskampioen Club Brugge staat voor een nieuwe Champions League-campagne. Blauw-Zwart hoopt hoge ogen te gooien, maar zit in een stevige poule.

    Club Brugge zit in een groep met Borussia Dortmund, Atlético Madrid en AS Monaco. De Duitsers komen dinsdagavond eerst op bezoek bij Blauw-Zwart. Het Jan Breydelstadion zal echter niet uitverkocht, weet Het Laatste Nieuws.

    Er werden in totaal al zo’n 24.500 kaarten verkocht. Tot gisteren middernacht konden supporters nog een ticket bemachtigen. Toch wordt er verwacht dat de sfeer uitstekend zal zijn, ondanks dat er nog ongeveer 2.000 plaatsen leeg zullen blijven.

    Plaats een reactie

    dinsdag 18 september 2018 om 09:48
    Wat een belachelijke reacties, en dat een mens moet zich daarvoor moet verontschuldigen. Gewoonweg zielig. Dank u wel Anti-Boeren.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6145
    dinsdag 18 september 2018 om 10:24
    Ik vermoed dat dit in een ander artikel moet staan over Taspinar?
    Vind ik leuk
    freeman +10967
    dinsdag 18 september 2018 om 09:51
    24.500 toeschouwers . Wie in België doet vooralsnog beter ???
    Vind ik leuk
    SD +8667
    dinsdag 18 september 2018 om 09:59
    Er moet ook morgen gewerkt worden !
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:46
    Is niet moeilijk als de UEFA DE BESTE plaatsen van de supporters opeist ik vertik het om achter de goal of om in de hoeken te zitten met dank aan de UEFA
    Vind ik leuk
    Hhti +1454
    dinsdag 18 september 2018 om 10:59
    Deze anti reporter moet het terug eens doen si!! Proficiat ook aan de redacteur die dergelijke artikels altijd maar toelaat!! Schrijf eens iets over voetbal, ipv randanimatie neer te pennen!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:28
    Plaats in tribunes, live op tv, late aanvangsuur...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Club Brugge speelt niet in een vol Jan Breydelstadion tegen Dortmund