Anderlecht-speler valt door de mand bij Extra Time: “Echt vreselijk”

    Anderlecht-speler valt door de mand bij Extra Time: “Echt vreselijk”

    Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 07:00di 18-09-2018 om 07:00

    RSC Anderlecht verloor afgelopen speeldag van KRC Genk. De ploeg van Hein Vanhaezebrouck wordt dan ook weer flink onder de loep genomen.

    En dat was tijdens het wekelijkse praatprogramma Extra Time niet anders. Vooral Anderlecht-spits Landry Dimata viel er door de mand. “Als je tijdens de wedstrijd zijn balbehandeling zag, dan weet ik echt niet wat te denken. Hij weet soms gewoon echt niet wat hij moet doen”, vindt Peter Vandenbempt.

    “De slordigheden bleven zich maar opstapelen. Hij gaf soms passes die echt vreselijk waren”, aldus Vandenbempt. Jan Mulder gaat akkoord met de mening van de analist. “Als ik Anderlecht was, dan had ik toch nog een extra spits gekocht. Eentje met net iets meer kwaliteit dan de huidige twee”, besluit Mulder.

    Poll

    Vind jij dit ook?

    (686 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +40222
    dinsdag 18 september 2018 om 07:08
    We hadden beter Teo achter de hand gehouden.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6571
    dinsdag 18 september 2018 om 07:14
    Ofwel dringend een spitsentrainer gaan halen?

    Of mss kunne we Troost terughalen... -_-
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 07:15]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:27
    Anderlecht is gewoon slecht dat licht niet alleen aan de spitsen maar ook aan de rest zoals trainers
    Vind ik leuk
    jericho666 +2691
    dinsdag 18 september 2018 om 07:45
    Groot ligt gij
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10638
    dinsdag 18 september 2018 om 07:48
    Lol

    Doe het ligt maar uit, hij heeft alles al gezien!
    Nog een laatste glas misschien...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 07:49]
    Vind ik leuk
    agdh +1609
    dinsdag 18 september 2018 om 10:05
    LiCHt
    Vind ik leuk
    GBAU +1729
    dinsdag 18 september 2018 om 12:23
    Kijk eens naar boven, misschien zie je het mopje nog vliegen over uw hoofd ;)
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10638
    dinsdag 18 september 2018 om 08:07
    Ik denk dat ze schrikken hadden om Teo enkele matchen op rij op de bank te zetten, misschien weegt hij dan op de sfeer...ik weet ook niet wat er in die kleedkamer gebeurt?

    Een andere reden kan ik niet bedenken want hem als optie achter de hand leek me zeker niet slecht...
    Vind ik leuk
    Toca +40222
    dinsdag 18 september 2018 om 08:45
    Zou kunnen en dat zou wellicht ook problemen gegeven hebben.
    Vind ik leuk
    Knightofh +603
    dinsdag 18 september 2018 om 09:00
    Gewoon te duur. Was 2m fzo dat die verdiende per jaar.
    Vind ik leuk
    JanB +6167
    dinsdag 18 september 2018 om 08:27
    Teo gewoon terug halen en hem een loon aanbieden zoals Trebel
    Probleem opgelost
    Vind ik leuk
    Toca +40222
    dinsdag 18 september 2018 om 08:44
    Die had bijna het loon van trebel.
    Vind ik leuk
    Knightofh +603
    dinsdag 18 september 2018 om 09:01
    Die had veel meer... Was onze duurste speler ooit.
    Vind ik leuk
    agdh +1609
    dinsdag 18 september 2018 om 10:07
    Teo kreeg 1,8m/jaar,
    Ze hebben speciaal voor Trebel het loonplafond verhoogt naar 2m, Teo was inderdaad duurste speler tot het nieuwe contract van Trebel
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10638
    dinsdag 18 september 2018 om 07:45
    Santini blijft voor mij een nog een meevaller, je moet nu eenmaal niet van hem verwachten dat hij flukse combinaties gaat opzetten! Maar zelfs toen Dimata scoorde en iedereen lyrisch over hem deed, was die mindere balbehandeling er al hoor! Met dat gegeven moet hij dringend aan de slag, het is moeilijk te oefenen als het er niet ingelepeld is vanaf de jeugd, maar het kan nog verbeteren!

    Hij duikt wel telkens goed de ruimte in en vraagt ook steeds de bal waar het moet! Dus laten we niet te dramatisch doen!
    Vind ik leuk
    jericho666 +2691
    dinsdag 18 september 2018 om 07:46
    Dimata wordt blijkbaar vr pers en analisten de nieuwe Lukaku
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6571
    dinsdag 18 september 2018 om 08:46
    Nu, op zich doet Lukaku het niet zo slecht hé ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:43
    Anderlecht verdient beter dan die twee boerepaarden vooraan..

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 12:06]
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1740
    dinsdag 18 september 2018 om 09:10
    Die jongen heeft het goed gedaan in Oostende. Daarna gebuisd in Wolfsburg. Dus, wat hebben ze binnen gehaald? Een goede spits voor middenmoot in de JPL.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:01
    Hadden net zo goed Harbaoui kunnen houden. Maakt ook altijd zijn goaltjes, en kost minder dan Theo.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws