Vormer weet hoe je Dortmund moet aanpakken: 'Gewoon schijt aan alles hebben'

    Vormer weet hoe je Dortmund moet aanpakken: 'Gewoon schijt aan alles hebben'

    maandag 17 september 2018 om 14:53

    Club Brugge speelt dinsdagavond zijn eerste wedstrijd in de Champions League tegen Borussia Dortmund. Ruud Vormer is alvast optimistisch over de kansen van zijn ploeg.

    "Natuurlijk heb ik er zin in. Het is de Champions League. We denken niet meer aan wat er twee jaar geleden is gebeurd. Het draait om de wedstrijd van dinsdag tegen Dortmund", vertelde de Nederlandse middenvelder tijdens een persconferentie. "We moeten gewoon proberen te winnen, drie punten pakken. Dortmund is natuurlijk een goed team. Als wij ons eigen spel spelen, maken we thuis tegen iedereen kans."

    Vormer liep er ook bij tijdens de laatste Champions League-campagne van Club. "We zijn sterker dan twee jaar geleden. We gaan meer van onszelf uit en we kunnen dat. We laten dat al een heel seizoen zien. We maken kans als we ons ding blijven doen. Je moet gewoon bluf hebben, durven voetballen. Schijt hebben aan alles en proberen te scoren. Maar we zijn sterker dan twee jaar geleden. Het gevoel is beter."

    "We speelden toen te afwachtend. Michel Preud'homme vertelde ook dat we meer moesten durven. We moeten gewoon van onze eigen kracht uitgaan, want voetballen kunnen we", besloot Vormer.

    Lees ook: Cossey bevestigt blessure bij nieuwkomer: "De enige die niet beschikbaar is"

    Plaats een reactie

    Kingambo +1336
    maandag 17 september 2018 om 14:56
    Ja dat hebben we vorig jaar ook gezien...toen had ge ook het schijt aan alles met nen dikke zero als resultaat
    Vind ik leuk
    freeman +10965
    maandag 17 september 2018 om 15:55
    Hoop dat jullie het schijt niet hebben deze week !
    Vind ik leuk
    K1908 +583
    maandag 17 september 2018 om 16:28
    Wij hebben het schijt nu ook al, no stress...
    Europees heb je iig mijn support. Maar ik hoop ook dat Rudy hier niet een beetje te hoog van de toren blaast...
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 16:36
    Stom commentaar fcb
    Vind ik leuk
    Vlad +1945
    maandag 17 september 2018 om 17:42
    A daar is onze vriend met de formidabele woordenschat weer, proficiat trouwens met het goede resultaat en fantastische voetbal dit weekend 😂
    Vind ik leuk
    ROBSON +2569
    maandag 17 september 2018 om 19:08
    Hij had idd het schijt.........titel,supercup en gouden schoen als resultaat.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 14:59
    Juist Ruud. Hoop doet leven. En als Club morgen een hoop doelpunten maakt en Dortmund maar een hoopje, dan zullen we een spektakelrijke wedstrijd gezien hebben en drie punten.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 15:41
    Dat is peptalk, schijt hebben aan al die sterren en er VOL voor gaan, comm"on bleutjes en zoals onze henkie vroeger zei, er 1 méér maken dan de tegenstander, dan ben je goed op weg ,::@::@::
    Vind ik leuk
    freeman +10965
    maandag 17 september 2018 om 15:54
    Waarom niet gewoon " kapot maken " , Ruud ! Zou toch " lekker " zijn ! :-)
    Vind ik leuk
    SD +8667
    maandag 17 september 2018 om 16:19
    Zo spreekt een Hollander ... en hij kreeg op zijn doos dat het niet mooi was
    Vind ik leuk
    Vlad +1945
    maandag 17 september 2018 om 17:44
    Zoals Standard op Ajax bedoel je?
    Vind ik leuk
    Kingambo +1336
    dinsdag 18 september 2018 om 10:51
    Standard is een jonge ploeg in opbouw en deed het alles behalve slecht tegen Ajax , behalve dan in Amsterdam waar ze van het kastje naar de muur werden gespeeld mede door day off van enkele vedetten, maar soit doet er eigenlijk niet toe, het ging over de ploeg die toevallig dankzij de arbitrage kampioen geworden is en denkt iets te rapen in de poules voor de grote jongens...jullie komen nog niet tot aan de enkels van Dortmund, en al de rest is gezever
    Vind ik leuk
    Vlad +1945
    dinsdag 18 september 2018 om 13:35
    Koop u nog wat zakdoekskes, zoek een donker hoekje en ga nog wat zitten verder bleiten... moet frustrerend zijn, eerst Europees pak voor de broek en nu ook in de competitie al niet meer mee kunnen.. Als uw eigen ploeg niets presteert kun je natuurlijk niets anders dan je frustratie op andere ploegen ventileren zeker. Want over Standard valt momenteel niet veel nieuws te rapen.
    Vind ik leuk
    Kingambo +1336
    dinsdag 18 september 2018 om 16:02
    Jawadde dadde...we zullen zien om kwart over tien ...nog een prettige dag verder
    Vind ik leuk
    Vaneigens +863
    maandag 17 september 2018 om 16:40
    Go Brugge Go!!! Succes!
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:57
    Rust zacht Eddy x x
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vormer weet hoe je Dortmund moet aanpakken: 'Gewoon schijt aan alles hebben'