Grote problemen bij Anderlecht: Zelfs met het geldige excuus van nieuw elftal

    Grote problemen bij Anderlecht: "Zelfs met het geldige excuus van nieuw elftal"

    Gepubliceerd: maandag 17 september 2018 om 13:38ma 17-09-2018 om 13:38

    RSC Anderlecht kreeg de voorbije drie speeldagen telkens een topper voorgeschoteld. De troepen van Hein Vanhaezebrouck pakten slechts één op negen tegen Club Brugge, Royal Antwerp FC en KRC Genk. 

    "De coach van paars-wit bleef positief, maar volgens Peter Vandenbempt zijn er een paar grote problemen. "Zelfs met het geldige excuus van een volledig nieuw elftal dat moet gebouwd worden en de vele afwezigen en wissels achterin. Daar worden elke keer opnieuw fouten gemaakt", vertelde de analist op de website van Sporza.

    "Het is waar dat Anderlecht soms heel erg vlot combineert, maar dat is wel ver van de goal. Voorin is er toch een gebrek aan vernuft en genie. Genk heeft dat met Pozuelo, Club heeft dat met Vanaken, Standard met - als hij in vorm is - Carcela. En de twee spitsen die furore maakten in het begin van het seizoen, Santini en Dimata, waren hoogst ongelukkig."

    "En dan gaat het niet alleen over het niet meer scoren van die twee. Er komt een belangrijke week aan: Trnava donderdag Europees, Standard volgende zondag. Blijkbaar begint het volk toch al te morren. En voor je het weet staat het huis in brand. Dat is nu eenmaal Anderlecht", besloot Vandenbempt.

    Plaats een reactie

    maandag 17 september 2018 om 13:45
    transferbeleid met veel onkunde afgewerkt en een coach die denkt dat hij de top is onder de coaches
    Vind ik leuk
    freeman +11943
    maandag 17 september 2018 om 13:48
    Moeten ze straks de brandweer opbellen ...... ?
    Vind ik leuk
    Mike1208 +311
    maandag 17 september 2018 om 13:55
    Wat wil je als er geen toppers gehaald worden
    Coucke en de vroe denken nog dat ze bij Oostende bezig zijn
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    maandag 17 september 2018 om 14:24
    Serieus blijven hé. Als je spelers als Kums en Morioka zelfs niet nodig hebt moet je niet klagen over toppers.
    Vind ik leuk
    Kettos +2247
    maandag 17 september 2018 om 14:36
    Kums is al 2 jaar geen topper meer. Dat Morioka geen kans krijgt vind ik wel ook zeer onterecht.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 14:37]
    Vind ik leuk
    Frefke +889
    maandag 17 september 2018 om 15:10
    Heb dit ook al een paar keer aangehaald... maar wat wil je als je zelfs geen 5 miljoen wil betalen voor een deftige speler ? Ik hoop dat ze gauw hun geweer van schouder gaan wisselen... anders gaat het van kwaad naar erger gaan.
    Vind ik leuk
    ROBSON +3155
    maandag 17 september 2018 om 19:25
    Sanneh 8 miljoen,.......trebel 4 miljoen en 2 miljoen per jaar,dimata 1.5 miljoen om te huren,vranjes 5 miljoen,..........
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:28
    Ik weet niet waar je die cijfers haalt maar Vranjes kostte 3.5 miljoen , zeker geen 5 miljoen
    Vind ik leuk
    ROBSON +3155
    dinsdag 18 september 2018 om 15:14
    Brandjes 3.5 miljoen? Yeah right.
    Vind ik leuk
    ROBSON +3155
    maandag 17 september 2018 om 19:19
    Toppers gaan niet naar anderlecht.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:29
    Aanvallend is het nogal pover. Dimata is niet het grote licht hoor en als je Musona al moet inbrengen...dan roep je het over uzelf af. Het beste wat Hein kan doen is Najar volgende wedstrijd een rij hoger zetten. Gerkens of Dimata of Santini moeten de rekening maar betalen. Als je Najar een rij hoger zet heb je dreiging vooraan en iemand die weet hoe hij voor gevaar moet zorgen en een goede voorzet kan afgeven. Een wingback is hij niet, laat hem vooral maar aanvallen. Doe dat en het niveau zal stijgen,
    Vind ik leuk
    rocco +6
    maandag 17 september 2018 om 17:55
    Coucke heeft de supporters van anderlecht goed bij hun ballen gehad,in plaats van vedetten heeft hij solden voetballers binnen gehaald om ze hopelijk tegen een hogere prijs te verkopen!!Coucke is een businessman,geen voetbalkenner!!!!
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:20
    Wat zijn jullie hier toch aan het zeveren jullie voetbal verstand is even goed als van een dode vogel....
    Vind ik leuk
    Boktor +696
    maandag 17 september 2018 om 18:44
    Wanneer gaan de ogen open gaan bij de pers. VHB is geen grote trainer. Heeft één seizoen geluk ghehad met Gent en dat is alles. Wat heeft die man anders al bereikt ? Van Gent een degradatiekandidaat gemaakt verleden seizoen . Nog wel dat ze hem zijn C4 gegeven hebben want ze hadden nooit met hem PO1 bereikt, iets wat VDH met dezelfde ploeg wel voor elkaar bracht.En dan het huidig transferbeleid van Anderlecht. Verschueren Jr. bracht deze namiddag iedereen aan het lachen toen hij zei dat Anderlecht momenteel op gelijke voet stond met Club. Clows zullen er altijd zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws