Supporters schreeuwen om ontslag: Anatool buiten

    Supporters schreeuwen om ontslag: "Anatool buiten"

    maandag 17 september 2018 om 10:32

    KAA Gent verloor zondagavond met 1-2 van STVV. Al bij al is er geen man overboord bij de Buffalo’s, al zijn de fans niet te spreken over Yves Vanderhaeghe. Zij vinden dat zijn krediet zo stilaan is opgebruikt.

    Op Twitter uitten een pak fans hun ongenoegen. Ondanks de degelijke resultaten zijn niet tevreden over het spelniveau van het team. De supporters richten hun pijlen daarom op de trainer.

    Poll

    Moet Gent hem ontslaan?

    (1206 stemmen)

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +14321
    maandag 17 september 2018 om 10:40
    Zij spelen echt wel k*tvoetbal, ja. Een topclub onwaardig eigenlijk.
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    maandag 17 september 2018 om 11:04
    Is overdreven. Mooi voetbal tot aan de 16 en dan ontbreken de spelers die ze niet meer moesten hebben of konden houden.
    Vanderhaeghe zit op de bank en kan ze er zelf niet intrappen.
    Misschien Tijd dat would-be RD als vallend Brechtje het eens toont op het veld.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 10:58
    Azijnpissers
    Vind ik leuk
    Wim1966 +987
    maandag 17 september 2018 om 12:51
    Dat woordje is ondertussen al heel uitgemergeld en al heel lang uit de mode...
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 13:22
    Jij bent ook al uitgemergeld en toch ben je er nog...
    Nu begin je al de woordkeuze van mensen te bekritiseren. Zielig!
    Vind ik leuk
    Wim1966 +987
    maandag 17 september 2018 om 20:13
    Trol, gelieve je tot je gelijkaardige marginalen te richten.
    Jouw niveau is te laag voor dit forum.
    Door "mensen" zoals jij kreeg Brugge de geuzennaam die ze nu dragen en dat is de enige bijdrage die jij in je leven gedaan hebt.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:56
    Dit forum is te laag voor mijn niveau als ik jou zo bezig hoor. Idd daar heb je gelijk in, jouw marginaliteit gaat mijn pet te boven! En ver ook!
    Daar moet je dan zo oud voor zijn... kan je niet tegen de waarheid Wim. Of wil je de grootste Trol van VP worden? Dan ben je aardig opweg hoor.

    Ik HOOP het, en daar ben ik ook nog eens TROTS op Wim. Daarbij, ik heb tenminste dingen om trots op te zijn. Zoals in jouw geval de ziellepoot uithangen en op iedereen commentaar hebben of andere meningen niet respecteren, daar kun je moeilijk trots op zijn. Waarschijnlijk ben je zulk een nietsnut zonder vrienden of familie. Eenzaam en klaar om andere mensen het leven ook zuur te maken. Och medelijden heb ik met je.
    Geniet ervan, een onbenul te zijn.

    En daarbij, in vergelijking met jouw moet mijn leven nog beginnen, Wim. Tijd genoeg om meerdere positieve bijdragen te verrichten. Wat in jouw geval niet is, niet zal zijn, en nooit zal komen. Leer er mee leven, jij AZIJNPISSER EN -ZUIPER!


    Mvg
    BOEREEEH!!
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 21:04]
    Vind ik leuk
    Wim1966 +987
    dinsdag 18 september 2018 om 00:42
    Hoe vaak je ook je reactie probeert te verbeteren, foutloos kun jij ze nooit schrijven.
    Dat zegt alles over je niveau... en daar ben je trots op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 01:27
    Je denkbeeldige plaat blijft hangen, Wim! Wat nog meer zegt over jouw beperkte niveau.
    Als we zo beginnen...Heb je jouw lening ondertussen al afbetaald? Nee? Tja dan had je maar moetten studeren....
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1485
    dinsdag 18 september 2018 om 09:27
    Hahaha iemand is hier blijkbaar op zijn teentjes getrapt 😂😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:00
    Neen ik had even wat tijd.😅
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 14:00]
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1485
    woensdag 19 september 2018 om 11:17
    Haha, oke da's ook een goeie reden 😆
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:25
    Doe jij nu niet net hetzelfde? 🤔
    Net als ik nu ...? 😳
    Oh nee, supporters met een eigen mening! 😱

    😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:00
    Die man heeft enkel meningen als hij anderen onderuit kan halen. En daarbij een mening hebben of een reactie posten om commtentaar te hebben dat helemaal niets heeft te maken met het topic, hoeft niet. En zeker niet na 100x, zoals Wim altijd.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 11:52
    Het bestuur heeft z'n keuzes gemaakt ivm aankopen en verkopen.
    Een schoolvoorbeeld noem ik Derijck : goed voor top zes maar niet voor top 3. Misschien moet het bestuur de doelstelling duidelijker maken tov de supporters.
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    maandag 17 september 2018 om 12:22
    Het is overal hetzelfde. Van zodra het minder gaat is de trainer de pispaal. Vorig jaar Hein, nu Yves.
    Bij een volgende zal dat ook zo zijn.
    Ik zie dat ook bij mijn ploeg. Dury moet nu ook buiten. Er zijn er zelfs die hun geheugen kwijt zijn want het is plots al seizoenen slecht.
    Ik wil die supporters (?) er dan even aan herinneren dat in 2017 Dury PO1 haalde en de beker won en vorig seizoen na de winterstop op 20 matchen er slechts 3 verloor. Ik wil ieder jaar tekenen voor zulke seizoenen.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:37
    Ze kunnen nu eenmaal niet...
    a) zelf opstappen als bestuur
    b) de halve kern op straat zetten die ze zelf haalden

    dus is het de trainer...

    Hoewel ik dat in het geval van Zulte-Waregem nu niet direct zie gebeuren...
    Vind ik leuk
    GILOT +34
    maandag 17 september 2018 om 19:21
    Welcome to the game...
    Vind ik leuk
    Luvabo +224
    maandag 17 september 2018 om 13:26
    De helft van je ploeg verkopen doe je niet ongestraft! Kwaliteit is volledig weg. De schuldigen : neen niet Yves, maar De Witte en Louwagie!
    Vind ik leuk
    Frefke +419
    maandag 17 september 2018 om 15:17
    Willen jullie Hein terug ? Met plezier zulle !
    Vind ik leuk
    azerty +1378
    maandag 17 september 2018 om 15:20
    en als ze volgende week winnen dragen ze Yves op hun schouders rond in Gent
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    maandag 17 september 2018 om 16:17
    Supporters zijn dan ook kort van geheugen hé.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:53
    zal voor de week erop zijn, volgend weekend, verliezen ze tegen club! :-p
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1485
    dinsdag 18 september 2018 om 09:31
    Dat is nu eens zo nen zever als er nu ene ploeg is waar zo een dingen ni gebeuren ist wel Gent ze, het is gwn niet goed genoeg met Yves en daar werd op het einde van vorig seizoen ook al over gepraat of we mss niet moesten kijken voor een ander type trainer.
    Vind ik leuk
    valere +304
    maandag 17 september 2018 om 18:23
    Den Yves pap staat al langer op,eind dees week verwacht ik een nieuw trainer in Gent...
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 22:03
    Kan hij dan ook meteen ferrera gaan ophalen in beveren a.u.b.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:16
    hij zet de juiste spelers niet op veld en daardoor verlezen we ,ps waar is het goud haantje waar ze het over hadden op de bank daar moet hij nie zitten he en de laaste 10 min mogen spelen is geen opsie ze heel de match moet hij spelen heb het op devid he
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Supporters schreeuwen om ontslag: "Anatool buiten"