Charleroi en ref frustreren Preud'homme: ''Stel ik mij vragen bij''

    Charleroi en ref frustreren Preud'homme: ''Stel ik mij vragen bij''

    Gepubliceerd: maandag 17 september 2018 om 08:07ma 17-09-2018 om 08:07

    Standard geraakte zaterdag in de Waalse derby niet voorbij Charleroi: 0-0. Charleroi deed er alles aan om de Rouches het spel te beletten. Tot ergerenis van Standard-coach Michel Preud'homme, die vond dat zijn ploeg ook niet werd geholpen door de arbitrage.

    Preud'homme hekelde het grote aantal overtredingen alsook het tijdrekken van de Carolo's. "Het was moeilijk om in ons ritme te geraken", zuchtte Preud'homme na de match. "Ofwel stopte het spel omdat ze een fout maakten, ofwel bleven hun spelers - nochtans gekend voor hun fysieke sterkte en kracht - op de grond liggen'', tekende Het Laatste Nieuws op.

    Zonder zijn naam te noemen, uitte Preud'homme ook kritiek op ref Lawrence Visser. "Op het einde van de wedstrijd krijgen wij een rode kaart (Fai, nvdr.). Maar als ik kijk naar de hoeveelheid fouten die de hele linkerflank van Charleroi maakte zonder één keer geel te pakken... Dan stel ik mij toch vragen'', besloot de teleurgestelde oefenmeester.

    Lees ook: Bitsige sfeer, ook ná Standard-Charleroi: "Ieder vecht toch met eigen wapens?"

    Plaats een reactie

    Vlad +2700
    maandag 17 september 2018 om 08:21
    Standard klaagt over tijd rekken bij de tegenstander 😂😂😂, de wereld op zijn kop...
    Vind ik leuk
    Toca +40225
    maandag 17 september 2018 om 09:50
    Idd. Meer tijdrekken dan standard vorig jaar lijkt mij onmogelijk.
    Vind ik leuk
    Lupo +513
    maandag 17 september 2018 om 08:21
    die loopt toch al langer gefrusteerd rond
    Vind ik leuk
    freejazz +1377
    maandag 17 september 2018 om 08:56
    Even de bekerfinale tegen Genk vergeten ? Nooit zoveel tijdrekken en theater meegemaakt als in die match. Oh sorry, dat is het alleenrecht voor Standard, even vergeten...
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6571
    maandag 17 september 2018 om 09:17
    Frankrijk kan is er nochtans ook goed in getraint ;-)
    Vind ik leuk
    Chroom +345
    maandag 17 september 2018 om 13:49
    Het duurde al een paar minuten alvorens de arrogante Carcela van het veld was bij zijn vervanging, hier kan Charleroi zelfs nog van leren.
    Als men toen de werkelijke tijd dat het spel stillag moest laten doorspelen was de bekerfinale een dag later geëindigd.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5365
    maandag 17 september 2018 om 09:17
    en de eigen spelers weer vergeten Michelleke?
    Vind ik leuk
    zoema +101
    maandag 17 september 2018 om 10:37
    En altijd maar dat gezeur dat standard tijdrekt en daar een patent op heeft , wat een gemelk toch. Standard tijdrekken , natuurlijk maar welke ploeg die voor staat of die niet bij machte is om te winnen en een verlies wil afwenden doet dat niet ? Heb dat al van Anderlecht-Brugge-Gent .... en ook van Standard gezien. Denk je nu echt dat een Brugge of Anderlecht of.... met 1-0 voorstaat met nog 15 minuten te spelen achter elke bal die over de zijlijn loopt alsof zijn leven er van afhangt of de doelwachter zich haast om uit te trappen of een speler die geraakt word onmiddellijk recht staat en wil verder spelen of de trainer nog snel 2 wissels doet omdat die spelers beter zijn ?
    Komaan zeg zijn hier ook mensen die al is naar het voetbal hebben gekeken of is diep in hun geheugen gaan en durven zeggen dat hun ploeg dat nooit doet ? Wat een onzin Morgen één van onze topploegen 0-1 voor op real wil wel is zien hoe we gaan spelen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws