Grijpt Vanhaezebrouck in bij Anderlecht? 'Het zal niet lang meer duren'

    Grijpt Vanhaezebrouck in bij Anderlecht? 'Het zal niet lang meer duren'

    Gepubliceerd: zondag 16 september 2018 om 21:19zo 16-09-2018 om 21:19

    RSC Anderlecht ging zaterdag pijnlijk onderuit in Limburg. Het werd 1-0 tegen KRC Genk. Daarmee blijven de Brusselaars achter met een 1 op 9. Er lijkt verandering aan te gaan komen, zo voorspelt Het Nieuwsblad.

    Zo denkt clubwatcher Jürgen Geril dat Hein Vanhaezebrouck weleens zou kunnen schuiven op het middenveld. 'De hoofdrol die Trebel in dit systeem krijgt is te zwaar', oordeelt hij.

    'Gisteren functioneerde hij wel weer uitstekend als kuitenbijter en als aanjager. Laat hem lopen en duelleren: dan is hij een topper. Maar plaats een spelverdeler voor hem aan wie hij de bal soms kwijt kan. Nu neemt Trebel te veel hooi op zijn vork, je voelt dat hij zich wil bewijzen na de kritiek', klinkt het.

    'Zou Sven Kums dat beter doen? Het zal wellicht niet lang meer duren voor Vanhaezebrouck dat eens gaat proberen. Kums heeft wellicht iets meer voetballend vermogen, maar zal dan wel snediger moeten zijn dan vorig seizoen. Het duo Trebel-Kums zien wij niet zo gauw terugkeren. Makarenko doet zijn job en zal niet snel uit de ploeg verdwijnen', besluit hij.

    Plaats een reactie

    zondag 16 september 2018 om 21:28
    Het zal niet lang meer duren... Of Heintje ligt op straat.
    Kunnen mss opnieuw naar Gent bellen voor trainerswissel.
    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 21:29]
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 21:29
    Voila zeer Juist en ook Morioka kan dat;
    en Stanciu zou nu goed van pas gekomen zijn
    Vind ik leuk
    ROBSON +3140
    zondag 16 september 2018 om 21:40
    De man van 10 miljoen had dit opgelost.
    Vind ik leuk
    Xytox +1154
    maandag 17 september 2018 om 07:17
    De man van 10 miljoen die er maar 8 kostte...
    Een beetje zoals Limbombe... de man van 15 miljoen die er maar 8 opbracht...
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    zondag 16 september 2018 om 21:37
    Pak Trebel uit de ploeg en er zit nog maar heel weinig gif in de ploeg... Makarenko en Kums zijn geen aanjagers he. Ik vind Makarenko geen slechte voetballer maar er komt niks extra van.. niet eens een splijtende pas of eens doorjagen zoals het hoort, alles wat te passief.
    Ik moet wel de reporter gelijk geven. Deze rol kan Trebel niet aan. Hij probeert een 6 een 8 en een 10 tegelijk te zijn en dat gaat niet.
    Vind ik leuk
    Goaltje +1135
    maandag 17 september 2018 om 11:01
    Zou dit niet aan de opdracht/aanpak van HVH kunnen liggen ? Spelers zitten in een keurslijf vind ik.
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    maandag 17 september 2018 om 11:47
    Dat ligt naar mijn mening aan het feit dat Makarenko te passief is en dat we geen nummer 10 hebben. Gerkens niet gezien, Musona is goed bij KVO maar gaat het niveau van RSCA niet omhoog tillen,..
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 21:46
    Als ik het goed begrijp zou hij Trebel, zo waar een van de betere spelers, eraf halen en zou hij een speler, Makarenko, waarvan ik nog altijd niet begrijp wat ie juist bij brengt aan de ploeg, laten staan.Dat is de wereld op zijn kop
    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 21:47]
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 01:47
    Trebel, Kums, Makarenko,..... allemaal nagenoeg hetzelfde, keuze genoeg. Maar een aanvallende middenvelder....ho maar. En nee Gerkens is geen volwaardig alternatief.
    Vind ik leuk
    mapolean +935
    maandag 17 september 2018 om 07:16
    Krijgt Hein de kans nog om dat te doen?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws