Grote zorgen om matig presterend Standard: 'Het is verbazend'

    Grote zorgen om matig presterend Standard: 'Het is verbazend'

    zondag 16 september 2018 om 20:33

    Standard heeft geen al te best seizoensbegin achter de rug. Ook tegen Charleroi liep het fout af, met in eigen huis een gelijkspel in de Waalse derby. Er zijn nu toch wel wat serieuze vraagtekens bij de Rouches.

    Zo kon Standard amper kansen bij elkaar spelen. Dat zorgt voor twijfels. 'Carcela, Mpoku en Emond vormden gisteren het aanvalstrio, op de bank zaten ook nog Djenepo, Lestienne en Sa. En dan zit Oulare nog in de wachtkamer', somt Het Nieuwsblad op.

    'Dan is het verbazend dat de Rouches in de eerste helft nauwelijks een open kans konden afdwingen. Emond miste in de slotfase de enige echte kans', klinkt het.

    Ook qua doelpuntentotaal doen de Rouches het niet al te best dit seizoen. Na zeven speeldagen kon Standard amper tien keer scoren. Daarmee staat het pas op de gedeelde zesde plek in de ranglijst, samen met KV Oostende.

    Plaats een reactie

    zondag 16 september 2018 om 20:56
    Volgende week komt de grote ommekeer voor Standard met een klinkende overwinning op Anderlecht. Dan wil ik dikke Hein nog eens horen over "beste start in 20 jaar" en geen crisis. Grappig dat die beste start in 20 jaar samen valt met 1e overwinning in 20 jaar van Genk.
    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 20:58]
    Vind ik leuk
    ROBSON +2567
    zondag 16 september 2018 om 21:15
    Vindt ik leuk.
    Vind ik leuk
    Watcher +939
    zondag 16 september 2018 om 21:06
    Emond miste 2 100% kansen, Luyindama 1 met zijn slecht gerichte kopbal. Nog te weinig, maar kan je verwachten toen ze geen extra spits zijn gaan halen. Emond, goeie invaller, Sa nog paar maand nodig om op niveau te komen, en Oulare wss klaar begin volgend jaar.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 21:15
    En Santini en Dimata lopen meer in elkaars weg, dan dat ze scoren. Tegen Janneke en Mieke zoals begin vh seizoen, dat kan iedere matige spits.
    Vind ik leuk
    Kettos +2131
    zondag 16 september 2018 om 21:45
    12 goals samen, zolang niemand beter doet kan je beter zwijgen want ik zie de andere matige spitsen niet zoveel scoren...
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 06:18
    Dat is 6 goals per spelers en verdeelt over 6 speeldagen. Tja, dan hebt ge nog maar 1 goal per match. Dat is toch absolute minimum voor een spits.
    Vind ik leuk
    Kettos +2131
    maandag 17 september 2018 om 11:39
    1 goal per match absolute minimum, haha, enkel de messi's en ronaldo's raken aan zulke gemiddelden hoor. Dus normaal dat Dimata en Santini dit niet zullen volhouden. Vraag mij soms of in welke realiteit gij leeft...
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1327
    zondag 16 september 2018 om 22:02
    Maar van die 7 wedstrijden hebben we ook wel 4x de nul kunnen houden..

    Nu die kansen afwerken en we kunnen misschien wel vertrokken zijn!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Grote zorgen om matig presterend Standard: 'Het is verbazend'