Moeskroen pakt eerste punten van dit seizoen tegen KV Kortrijk

    Moeskroen pakt eerste punten van dit seizoen tegen KV Kortrijk

    zondag 16 september 2018 om 16:25

    Het noodlijdend Moeskroen heeft zijn eerste punten eindelijk gepakt. Nieuwbakken trainer Bernd Storck is zo goed begonnen bij Moeskroen en pakt meteen drie punten in zijn eerste wedstrijd.

    De wedstrijd begon wat later door technische problemen in het VAR-busje. Vlak voor rust kwam Moeskroen op voorsprong. Na een overtreding van Hines-Ike op Olinga ging de bal op de stip. Dimitri Mohamed faalde niet voor Moeskroen en zette de staartploeg op voorsprong.

    Uiteindelijk kwamen er nog enkele kansen in de tweede helft. De eindstand bleef zo steken op 1-0 voor de thuisploeg ondanks een kopbal van Kagelmacher op de lat in de slotminuten. Zo pakt coach Storck in zijn eerste wedstrijd meteen de eerste drie punten van het seizoen voor Moeskroen.

    Plaats een reactie

    THOR4ever +1227
    zondag 16 september 2018 om 16:36
    Ongelofelijk. De pannen van het dak spelen tegen Genk en nu verliezen op Moeskroen...
    Vind ik leuk
    Brubru +3823
    zondag 16 september 2018 om 17:13
    Wat nog maar eens bewijst dat iedere match anders is.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 16:54
    Sbi komen ze weer bij het ministerie van sport.
    Vind ik leuk
    mapolean +331
    maandag 17 september 2018 om 08:28
    Het stond in de sterren geschreven... Kortrijk en Moeskroen... Die twee ploegen hebben in een recent verleden veel invloed gehad op de degradatiestrijd. De éne als betrokken partij, de andere als toevallige tegenstander.... Als je zie hoeveel foute passes KVK heeft afgeleverd in deze wedstrijd, dan mag je gaan twijfelen of alles wel verlopen is, zoals het had moeten verlopen...
    Vind ik leuk
    Johnazz +60