Ik denk niet dat de fans van Club Brugge zich tegen mij gaan keren

    "Ik denk niet dat de fans van Club Brugge zich tegen mij gaan keren"

    Gepubliceerd: zondag 16 september 2018 om 15:38zo 16-09-2018 om 15:38

    Lior Refaelov is na liefst zeven jaar vertrokken bij Club Brugge. Hij gaat dit seizoen voor Antwerp spelen. Hoewel hij in zijn laatste seizoen nauwelijks speelde, heeft hij geen problemen met het bestuur van Club.

    Er is niets gebroken tussen beide partijen, zo vertelt 'Rafa'. "Neen, dat niet. Ik heb Bart en Vincent nog gehoord na mijn eerste wedstrijd voor Antwerp. Ze hebben mij gefeliciteerd met mijn assist tegen Anderlecht. Al was dat misschien vooral omdat we punten hebben afgesnoept van hun grote concurrent. Mijn band met Mannaert en Verhaeghe is sterk. We hebben samen een mooi verhaal geschreven bij Club Brugge en dat vergeet ik nooit", vertelt hij bij Het Nieuwsblad.

    Antwerp moet wel nog naar het Jan Breydelstadion komen. "Dat wordt een interessante wedstrijd. De fans van beide clubs mogen elkaar niet, maar ik verwacht niet dat het Brugs publiek zich tegen mij zal keren. Ik denk niet dat ze zullen vergeten dat ik al die jaren het beste van mezelf heb gegeven voor Club Brugge. Zoals ik nu zal doen voor Antwerp."

    Plaats een reactie

    zondag 16 september 2018 om 16:00
    De echte fans gaan zich nooit keren tegen Rafa
    Ja sowhat hij speeld nu bij antwerp

    Zal altijd in hard en nieren een 💙🖤 zijn
    Maar Rafa is ook een professioneel en zal alles geven aan zijn nieuwe ploeg

    Respect Rafa respect

    💙🖤💙🖤💙🖤💙🖤
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 17:22
    Zo hoort dat
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 16:10
    Rafa heeft voor altyd een hoge plek in het hart van al wat blauw/zwart is,veel respect lior en dat het je goed gaat in antwerp.....👏👏👏👏
    Vind ik leuk
    Acc +2
    zondag 16 september 2018 om 16:15
    Zal zich eindelijk thuis voelen bij ons...Joden !!!!
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 16:26
    Denk je? ?
    Vind ik leuk
    ROBSON +3139
    zondag 16 september 2018 om 16:24
    Gaat thuis tegen Antwerp zijn verdient afscheid krijgen.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 16:37
    Rafa is een briljante voetballer en ook een wijs man. En met die steentjes kan hij (of zijn vrouwtje) in het dagelijkse leven ook goed overweg.
    Het ga je goed Rafa bij den Antwerp.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 16:37
    Hoe meer punten hij kan helpen afpakken van andere clubs, hoe beter voor Club Brugge.
    Vind ik leuk
    ROBSON +3139
    zondag 16 september 2018 om 21:26
    Deed dat met zijn assist tegen dikke Hein en co. Heeft me belooft het thuis ook te doen tegen de joden,maar met een doelpunt erbovenop.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 17:22
    Niemand die Bruges gezind is zal Rafa niet uitfluiten hij is nog zeer geliefd bij ons

    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 17:39]
    Vind ik leuk
    Kris1 +888
    zondag 16 september 2018 om 17:44
    Rafa, een speler die je niet vergeet. Nu niet en over 20 jaar weet je nog wie hij was. Hij hoort in het rijtje van Papin, Okon, Bosko en Ceulemans. Het was een eer om voor jou te mogen supporteren. Schitterende voetballer en vooral mens.
    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 17:45]
    Vind ik leuk
    blondel +2730
    maandag 17 september 2018 om 18:08
    Ni overdrijven.Ofwel heb je Papin en Ceulemans nooit weten spelen,om hem daarmee te vergelijken.
    Vind ik leuk
    Kris1 +888
    maandag 17 september 2018 om 19:06
    Zeker en vast wel. Papin speelde maar één seizoen bij ons en Ceulemans bijna zijn ganse carriere. De ene maakte indruk door zijn keiharde schoten en doelpunten en Ceulemans was een combinatie onverdroten inzet en doorzettingsvermogen. Onuitwisbaar in het geheugen net als Rafa zijn doelpunt in de bekerfinale of zijn Europese hattrick tegen Kopenhagen of zijn sublieme balcontroles. Bij Antwerp zag je gisteren terug vlagen van zijn genialiteit.
    Vind ik leuk
    freeman +11874
    zondag 16 september 2018 om 18:27
    Rafa blijft voor altijd een " Bruges Boy " ! Hebben er heuglijke momenten mee beleefd . Zijn innemend karakter is ons steeds bijgebleven . We wensen hem dan ook nog veel succes in zijn verdere loopbaan . En we zullen hem hoe dan ook steeds verwelkomen in Jan Breydel !
    Vind ik leuk
    Hhti +1496
    zondag 16 september 2018 om 20:50
    Top persoonlijkheid zoals er maar weinig meer rondlopen!!
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 21:49
    Nooit zal ik dit doen, heeft echt alles gegeven voor Club! Rafa for ever in my heart!!
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 11:01
    Maar Lior is. toch gehuurd voor een jaar met eventueel aankoop of ben ik verkeerd ?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws