Racing Genk heeft goud in handen: Zo'n type heeft Anderlecht nodig

    Racing Genk heeft goud in handen: "Zo'n type heeft Anderlecht nodig"

    zondag 16 september 2018 om 14:30

    Anderlecht kon zaterdag niets meenemen uit de Luminus Arena. Het bleef achter met een 1-0 nederlaag. Anderlecht probeerde wel, maar heeft nood aan creativiteit.

    Dat laatste geldt absoluut niet voor Racing Genk: met Alejandro Pozuelo hebben ze een ouderwetse spelmaker in dienst. Volgens Manuel Jous, een reporter bij RTBF, is hij het type dat Anderlecht hard nodig heeft.

    Ook Het Nieuwsblad geeft Pozuelo een positieve evaluatie. 'Leverancier van het doelpunt van Dewaest. Enkele geniale baltoetsen. Heerlijke raket op Didillon, die een beter lot rechtvaardigde', klinkt het daar.

    Plaats een reactie

    Zetterberg +9229
    zondag 16 september 2018 om 14:42
    Poz was de veruit de beste op het veld, maar die zwarte jongen vanachter, waar de naam me even van ontgaat, deed ook zowat alles juist!

    Saelemaekers was naar mijn mening de beste bij Anderlecht...
    Vind ik leuk
    freejazz +617
    zondag 16 september 2018 om 14:53
    Toffe reactie. De jongen die jij bedoelt is Lucumi (Columbiaan). En wat Saelemaekers betreft, niet alleen klasse maar ook veel lef voor die leeftijd.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9229
    maandag 17 september 2018 om 12:56
    Dat was hem idd, thx
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +898
    zondag 16 september 2018 om 15:11
    Sanneh gaf ook wel een degelijke indruk voor zijn eerste basisplaats.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 19:08
    Geweldig hoe ze Pozo ophemelen, tussen de lijnen door lees ik dan toch dat hij beste middenvelder in JPL is. En toch zijn ze dat in januari vergeten, want er staat nu al een schoen gegraveerd op Vanaken zijn naam. Terwijl die nog niet in de buurt komt van de genialiteit van Pozo. Nu, gouden schoen gaat laatste jaren altijd naar 2e rangs spelers.
    Vind ik leuk
    marhil +1
    zondag 16 september 2018 om 20:14
    Anderlecht heeft zo'n type: Morioka. Maar Vanhaezebrouck moet niets van hem hebben ….
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 20:49
    Morioka is goed, maar zeker niet van het niveau Pozo
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 01:44
    Inderdaad. Je kan hem brengen en Gerkens uit de ploeg zetten. Maar Gerkens loopt meer... eigenlijk erg dat we op die positie een speler zetten omdat die veel loopt. Bij Anderlecht mag, nee moet, het wel iets meer zijn. Een dribbel, een geniale steekbal, een raketschot op doel, een versnelling en slalom tussen 2 man,... Dat missen wij, creativiteit achter de spitsen!
    Vind ik leuk
    marhil +1
    maandag 17 september 2018 om 10:23
    Gerkens, heeft zelden of nooit een geniale inval. Morioka loopt inderdaad minder maar van hem kan je die geniale invallen die Anderlecht juist nodig heeft wel verwachten, als je hem maar op de 10 uitspeelt ...
    Vind ik leuk
    Johnmor +382
    maandag 17 september 2018 om 11:29
    Ik denk dat Morioka het niet slechter zou doen dan Gerkens en die kan scoren en laten scoren. Dan heb je Trebel en diene stillen als werkende kracht er achter. Saief is mij toch ook wa licht ze want die kan precies geen man voorbij. Dan zou ik Najar een rij opschuiven en Saelemakers op links houden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Racing Genk heeft goud in handen: "Zo'n type heeft Anderlecht nodig"