'Twee Anderlecht-spelers stuurden hun kat na zure nederlaag'

    'Twee Anderlecht-spelers stuurden hun kat na zure nederlaag'

    zondag 16 september 2018 om 13:30

    Opvallend bericht bij La Dernière Heure: zaterdagavond waren Adrien Trebel en Thomas Didillon aangewezen om te spreken met de pers, maar zij stuurden hun kat.

    Gelukkig voor de aanwezige journalisten waren heel wat andere spelers wél bereikbaar voor commentaar. Landry Dimata, Zakaria Bakkali, Ivan Santini en Pieter Gerkens gaven hun kijk op de wedstrijd, maar Trebel en Didillon hadden daar duidelijk geen zin in en zeiden geen woord.

    Vooral voor Trebel zijn de laatste weken niet al te makkelijk. Hij speelde een uitstekend seizoensbegin, maar na zijn contractverlenging lijkt hij even het noorden kwijt. Ook tegen Racing Genk kwam hij te weinig in het stuk voor. Het Nieuwsblad gaf hem dan ook slechts vijf op tien voor zijn prestatie.

    Plaats een reactie

    skippie +325
    zondag 16 september 2018 om 13:40
    5 op 10!! Wat geven jullie de anderen dan, Trebel is tenminste iemand die zich voor de volle 100% inzet in elke match, moeilijk of niet. Wat dan te denken van een Gerkens en Appiah, beiden kunnen nog niet aan Trebel's schoenen ruiken.
    Vind ik leuk
    Kettos +1940
    zondag 16 september 2018 om 13:44
    Idd, het beste wat Gerkens kan is na de wedstrijd wat zitten lullen. Lopen en lullen, omschrijft zowat de voetballer Gerkens :D
    Vind ik leuk
    Brubru +3823
    zondag 16 september 2018 om 14:09
    En dat noemt zich supporter ?
    Geef kritiek aan zij die hem een contract gaven of hem opstellen maar niet op de speler.
    Vind ik leuk
    Kettos +1940
    zondag 16 september 2018 om 15:02
    En waarom zou ik geen kritiek mogen geven op een speler als supporter?
    Vind ik leuk
    Brubru +3823
    zondag 16 september 2018 om 15:50
    Je doet wat je wil. Ik heb nog nooit kritiek neergeschreven over een speler en zal dat ook nooit doen.
    Ik vind dat je als supporter de spelers van de ploeg waar je voor supportert (to support) moet steunen, niet bekritiseren. Dat is mijn mening al zolang ik supporter ben (50 jaar).
    Vind ik leuk
    Kettos +1940
    zondag 16 september 2018 om 16:10
    Ik supporter voor de ploeg. Ik zal Gerkens tijdens de match wel altijd aanmoedigen uiteraard maar als iemand niet voldoet mag dat achteraf worden gezegd. Ook blij om te horen dat je dus over het gedrag van bv Harbaoui je niet kritisch uitlaat, goede medeburger ben jij... :/ Mss in Rusland gaan wonen, daar kunnen ze kritiekloze mensen wel apprecieren...
    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 16:12]
    Vind ik leuk
    libidotti +317
    zondag 16 september 2018 om 16:13
    Jij bent dan ook een hypocriet...
    @brubru
    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 16:42]
    Vind ik leuk
    Brubru +3823
    zondag 16 september 2018 om 16:39
    Het is jij benT.
    Weet je wat een hypocriet is ? Ik wel. Dat zijn supporters die een speler afbreken maar wel staan te zingen als hij zoals vorige week een goal maakt.

    Je mag van mij denken wat je wil hoor maar mensen die mij echt kennen en die al jaren met mij naar het voetbal gaan weten dat ik nooit kritiek heb op spelers die voor mijn ploeg spelen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 16:40]
    Vind ik leuk
    libidotti +317
    zondag 16 september 2018 om 16:43
    Weet je wat jij kunt?
    Mijn kloten kussen idioot dat je bent....
    Vind ik leuk
    Brubru +3823
    zondag 16 september 2018 om 17:16
    Als de argumenten op zijn begint men te schelden.
    Ik geef er nog liever een trap in met mijn 45.
    Vind ik leuk
    libidotti +317
    zondag 16 september 2018 om 17:21
    Daar ben jij te plat voor boerke van fcb
    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 17:22]
    Vind ik leuk
    Brubru +3823
    zondag 16 september 2018 om 19:27
    Grappig. Mijn ploeg is zwaar aan het verliezen op Antwerp. Voor mijn part zakt Club naar tweede.
    Vind ik leuk
    libidotti +317
    zondag 16 september 2018 om 20:21
    u ploeg zoals het u uitkomt pipo
    Vind ik leuk
    Kettos +1940
    zondag 16 september 2018 om 18:00
    Het is gewoon niet juist te zeggen dat je een goede supporter bent omdat je geen kritiek uit. Zeker in het geval een speler bv een elleboog uitdeelt of ander onsportief gedrag stelt.
    Vind ik leuk
    Brubru +3823
    zondag 16 september 2018 om 19:28
    Ik heb het over afbreken van spelers.
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +801
    zondag 16 september 2018 om 15:13
    Het is moeilijk kritiek geven op HermanVH en Weiler.. die zijn weg. We mogen als supporters toch aangeven dat die speler niet voldoet.
    Vind ik leuk
    vanhimst +912
    zondag 16 september 2018 om 16:04
    skippie ik snap ook niet waarom Appiah nog altijd in de ploeg staat Gerkens die loopt tenminste nog Hein kiest teveel voor spelers die niets opbrengen
    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 16:04]
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +801
    zondag 16 september 2018 om 15:17
    3 van die 4 spelers hadden beter hun mond gehouden na de wedstrijd en hun eigen spel bestudeerd. Bakkali viel nog vinnig in. Dimata deed nog zijn best maar was ongelukkig. Gerkens heeft alweer getoond over te weinig kwaliteiten te beschikken voor rsca en voor Santini vrees ik dat we hetzelfde gaan moeten concluderen.
    Vind ik leuk
    Kettos +1940
    zondag 16 september 2018 om 16:17
    Zou Santini ni te vroeg afschrijven, is ntrlk niet de topspits die sommigen er na de seizoensstart van maakten maat die gaat zijn goals wel maken hoor. Maar hij heeft wel goede aanvoer nodig. Eig is hij een type Teo maar met een beter schot en iets minder gek ;)
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +801
    zondag 16 september 2018 om 21:30
    Dan moet ge zorgen dat er voorzetten komen... en dan moet ge zeker Appiah al niet op de flank zetten he 🤦‍♂️😂
    Vind ik leuk
    Kettos +1940
    zondag 16 september 2018 om 21:38
    Saelemackers kan dat toch. Appiah, mja dat die nog in de kern zit dat snap ik ook niet.
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +801
    zondag 16 september 2018 om 22:01
    Saelemaekers kan dat inderdaad.. daarom vond ik het niet zo slim om hem op links te zetten. Nieuwe rol en op die manier gaat hij telkens naar binnen moeten komen voor de voorzet te geven. Ge zag het al aan Genk dat ze hun maatregelen ervoor namen. Ik vraag me eigenlijk af waarom we niet met dubbele flanken spelen.. op rechts saelemaekers en Najar die zich aanvallend kunnen afwisselen en op links Bakkali met Saief/Milic achter zich of Elias als hij terug is.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 23:28
    Vanaken mag 1 , 2 zelfs 3 mindere matchen spelen . Wordt in 1 zin uitgelegd dat hij minder was en daar blijft het bij . Speelt Trebel een mindere helft en een mindere match is het een drama . En gans de week en halve extra time gaat het erover . Ik heb verleden seizoen Vanaken op 5 minuten tijd tegen Standard 2 keer zien balverlies lijden met de 2de keer bijna schitterende goal tot gevolg , spatte op de lat uiteen . Joos heeft er geen 2 zinnen aan vuil gemaakt .
    Vind ik leuk
    Johnmor +361
    maandag 17 september 2018 om 09:39
    Snap die kritiek op Trebel niet...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Twee Anderlecht-spelers stuurden hun kat na zure nederlaag'