Anderlecht-fans in de clinch met Mister Michel: Dat helpt niet, hoor!

    Anderlecht-fans in de clinch met Mister Michel: "Dat helpt niet, hoor!"

    zondag 16 september 2018 om 13:00

    Na een uitstekende start lijkt de motor van Anderlecht nu te sputteren. Uit de laatste drie wedstrijden puurde het één puntje. Michel Verschueren ziet geen reden tot paniek... maar enkele fans duidelijk wél.

    Verschueren spreekt sussende taal en vertelt op Twitter dat Anderlecht vier punten meer had kunnen hebben. Het zou dan gewoon naast Racing Genk staan. Die uitspraak is in de ogen van veel fans echter te optimistisch.

    Plaats een reactie

    Brubru +3823
    zondag 16 september 2018 om 13:13
    Ik zag de samenvatting van Genk-Anderlecht. Zo slecht was het nu ook niet.
    Nu ja de twitteraars zijn meestal niet de echte supporters.
    Vind ik leuk
    DieterW +192
    zondag 16 september 2018 om 13:29
    De samenvatting, Gelukkig! Had ge de hele match gezien zou ge anders reageren denk ik.
    Vind ik leuk
    Brubru +3823
    zondag 16 september 2018 om 13:36
    Ik hoor toch overal dat de tweede helft goed was van beide kanten.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13468
    zondag 16 september 2018 om 13:19
    Neuters gonna neut.
    Vind ik leuk
    Bob Marley +246
    zondag 16 september 2018 om 13:23
    Santini scoorde dan wel vlot tegen Janneke en Mieke, voetballend komt hij gewoon te kort voor Anderlecht. En Santini niet alleen, het middenveld mist creativiteit, de flanken geraken niet over hun man en de verdediging kan niet opbouwen.
    In de tijd van Mister Michel liepen er toch spelers van een ander kaliber rond in het Astridpark.
    Vind ik leuk
    Brubru +3823
    zondag 16 september 2018 om 13:35
    Dit is weer een fout die veel supporters maken. Spelers bekritiseren. Ik uit nooit - heb dat nog nooit gedaan - kritiek op individuele spelers. Santini heeft zijn eigen niet verkocht aan paarswit, stelt zijn eigen niet op.
    Ik ga uit van het feit dat geen enkele speler bewust slecht speelt. Sommigen kunnen het niveau niet aan maar dat is niet hun fout.

    Kritiek mag je hebben op de trainer als die verkeerde keuzes maakt (alhoewel ik na 50 jaar supporteren geleerd heb dat een trainer anders redeneert dan een supporter), op het bestuur als ze niet de juiste spelers aantrekken.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3211
    zondag 16 september 2018 om 15:26
    Heeft saelemaekers niet genoeg voorzetten gegeven?? Hij ging vrij vlot over zijn man. Ik vind dat sommigen overdrijven. Het is niet omdat ze verliezen dat alles slecht was. Een goeie spits en een spelmaker bij nieuwjaar en dan zullen we eens zien bij de playoffs
    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 15:27]
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3933
    maandag 17 september 2018 om 14:18
    De fout van veel supporters is dat ze denken dat het voetballandschap er nu nog hetzelfde uitziet.

    @Vp redactie, organiseer eens een poll : Vinden jullie twitter gerelateerde artikels interessant?? I dare you :P
    Vind ik leuk
    Davyrsca +90
    zondag 16 september 2018 om 13:57
    ondermaats amper kansen afgedwongen tis niet dat genk zo goed was rsca was gewoon collectief slecht
    Vind ik leuk
    Frefke +153
    zondag 16 september 2018 om 14:56
    Mister Michel zijt ge nu al zo laag gevallen dat je de huidige situatie moet goedkeuren om zoonlief in bescherming te nemen. Shame on you! We are Anderlecht, remember !
    Vind ik leuk
    vanhimst +912
    zondag 16 september 2018 om 16:12
    Coucke had meer geld moeten uitgeven aan spelers die het waard zijn en niet half Oostende moeten kopen, we zien nu het resultaat en als het zo voortgaat zal hij nog vaak de tegenstander mogen feliciteren
    Vind ik leuk
    libidotti +317
    zondag 16 september 2018 om 16:15
    Of nog 3 punten minder...
    Remember charleroi
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Anderlecht-fans in de clinch met Mister Michel: "Dat helpt niet, hoor!"