Ferrera in het oog van de storm: Normaal dat het hier onrustig is

    Ferrera in het oog van de storm: "Normaal dat het hier onrustig is"

    zondag 16 september 2018 om 09:00

    Waasland-Beveren heeft er een teleurstellende avond opzitten. Thuis tegen Eupen bleef het steken op 0-0. Het blijft zo op een voorlaatste plaats staan, maar coach Yannick Ferrera schiet niet in paniek.

    Na de match was hij wel bijzonder teleurgesteld. "We hebben er alles aan gedaan om te winnen. We hebben gevochten voor de zege en ik kan mijn jongens niet verwijten. Jammer genoeg hebben we niet kunnen scoren. Ik heb tegen mijn spelers gezegd dat ze hard moeten werken. Nu moeten we de juiste beslissingen nemen op het veld", klinkt het bij Sporza.

    Het klassement ziet er hoe dan ook niet rooskleurig uit. "Met een punt schieten we niet veel op. We moeten het positieve proberen te onthouden. We hebben de nul gehouden en waren de betere ploeg. We zijn op de goede weg. Dat het hier onrustig is, dat is normaal. Dat is overal zo."

    Plaats een reactie

    kouros +52
    zondag 16 september 2018 om 09:29
    Ik heb er toch geen goed gevoel bij...
    Vind ik leuk
    SD +9383
    zondag 16 september 2018 om 10:14
    Die Ferrera heeft zeker kwaliteiten maar hij mist toch ts om een goede trainer te zijn. Assistent zoals zijn oom lijkt mij meer geschikt voor hem.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 20:23
    Jezusmina wat was dit slecht, 2 zwakste teams uit de reeks
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:53
    Gene zever vertellen meneer; het was zeker geen slechte match maar weinig kansen
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:25
    Haha heb je de volledige match gezien of de samenvatting?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 03:02
    Had meneer Ferrara een grote toekomst voorspelt. Zeker bij zijn debuutjaar destijds bij Charleroi mooie dingen gepresteerd. Ook toen die videoanalist was bij Preud’homme bleken zijn evaluaties altijd heel uitgebreid te zijn geweest dus geloofde ik wel in zijn tacktische capaciteiten. Maar de laatste jaren is hij zowat in al zijn clubs de laan uitgestuurd geweest..
    Vind ik leuk
    Verne +433
    maandag 17 september 2018 om 07:37
    Zijn spitsen Velios en Forte maakten maar zeer flauwe indruk.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:27
    Forte heeft 5min gekregen en vellios heeft 1 max 2 ballen geraakt
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws