Dolblije Clement: We kunnen dit seizoen nog mooie dingen realiseren

    Dolblije Clement: "We kunnen dit seizoen nog mooie dingen realiseren"

    Gepubliceerd: zaterdag 15 september 2018 om 23:33za 15-09-2018 om 23:33

    Philippe Clement kon niet anders dan tevreden zijn na de zege tegen RSC Anderlecht. Het werd 1-0 na een spektakelrijke tweede helft.

    "Ik denk dat we vandaag verdiend winnen", klonk het achteraf tegenover Play Sports. "We speelden heel wat kansen bij elkaar, vooral na de pauze. In onze goal zat alles in: overtuiging, voetbal en de wil om te winnen."

    KRC Genk wordt samen met Club Brugge al naar voren geschoven als de twee grote titelkandidaten. Clement durft ook al wat te dromen. "Als we nu de voetjes op de grond houden en we blijven hard werken, dan kunnen wij dit seizoen nog mooie dingen realiseren. Het was twintig jaar geleden dat Genk thuis nog eens kon winnen van Anderlecht in de reguliere competitie. Dat dit ons lukt, maakt me héél blij", besluit hij.

    Plaats een reactie

    THOR4ever +2042
    zaterdag 15 september 2018 om 23:39
    Gewoon blij zijn met de uitslag vandaag en voor de rest de voetjes op de grond houden. Het seizoen is nog lang.
    Vind ik leuk
    Brick +801
    zondag 16 september 2018 om 00:14
    Wat hebben al die coaches toch met ‘verdiende’ overwinning, ik ga me niet uitspreken of het al dan niet verdiend was, maar je kan ook iets nuchter reageren en zeggen dat je in de 2e helft het spel moest ondergaan zonder veel weg te geven bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    ROBSON +3139
    zondag 16 september 2018 om 10:14
    Een gelijk spel kon en was mss billijk maar als er een ploeg mocht winnen was het Genk.
    Vind ik leuk
    Brick +801
    zondag 16 september 2018 om 10:19
    Ja maar ik vraag me gwn af , halen trainers hun gram door te zeggen dat het verdiend was?
    Vind ik leuk
    ROBSON +3139
    zondag 16 september 2018 om 10:47
    Omdat het niet onverdiend was mss?
    Vind ik leuk
    Brick +801
    zondag 16 september 2018 om 12:08
    Weet ik, maar moet je dat nu precies zeggen in een matchanalyse, ik stond vorige Week 4 0 voor aan de rust en het werd nog 4 3 , wij moesten ook ni afkomen tegen onze trainer van ja het was verdiend
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 10:25
    mooie "verdiende" overwinning 🤗 na een ganse wedstrijd met een man minder te spelen, denk dat die scheids zen lievelingskleur paars is...
    Vind ik leuk
    ROBSON +3139
    zondag 16 september 2018 om 10:48
    Iedere scheidsrechter in de jpks league is paars.
    Vind ik leuk
    freejazz +1341
    zondag 16 september 2018 om 13:19
    Heb als Genk-supporter de match 'live' bijgewoond en kon niets merken van paarse invloeden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws