Vanhaezebrouck is verrassend positief na verlies: Beste match van het seizoen

    Vanhaezebrouck is verrassend positief na verlies: "Beste match van het seizoen"

    zaterdag 15 september 2018 om 23:50

    Anderlecht wist voor het eerst in twintig jaar geen punten te sprokkelen op het veld van KRC Genk in de reguliere competitie. Ondanks de nederlaag was Hein Vanhaezebrouck toch gematigd positief.

    "Eigenlijk verdiende geen enkele ploeg te verliezen vandaag", reageerde hij bij Play Sports. Het werd toch een nederlaag, na een doelpunt op een stilstaande fase. "Ik had tijdens de rust nog gezegd dat de stilstaande fases belangrijk gingen zijn. Enkele minuten later scoren zij dan na een stilstaande fase", zegt hij.

    "Iets later maken wij een doelpunt, ook op een stilstaande fase. Wij halen die bal er dan zelf uit (Makarenko kon de bal bijna in doel werken, maar zijn poging belandde op Landry Dimata, die op de doellijn stond). Dat is jammer. We hebben nochtans heel wat kansen gecreëerd met enkele fantastische voorzetten van Saelemaekers, maar die gaan dan niet binnen", aldus Vanhaezebrouck.

    "Ik denk zelfs dat we vandaag onze beste match van het seizoen spelen, want ik heb heel veel goede dingen gezien. Als we zo spelen tegen Antwerp dan winnen we die wedstrijd nooit. Ook vandaag weer hadden de punten anders verdeeld kunnen worden, maar voorlopig valt het geluk niet naar onze kant", besluit hij.

    Plaats een reactie

    zaterdag 15 september 2018 om 23:57
    prutser vznhaezebrouck
    Vind ik leuk
    blondel +2589
    zondag 16 september 2018 om 00:00
    Dit is u er proberen uit te praten.Was idd geen slechte match ,maar opnieuw bijna geen kansen kunnen creeren bij Anderlecht.Vooral in de topmatchen.
    Vind ik leuk
    le swa +182
    zondag 16 september 2018 om 00:42
    Marc is het geen om Vanhaezebrouck de bons te geven, want als Anderlecht verliest vind hij dat ze goed spelen, Anderlecht kan nog juist winnen tegen de kleine ploegen en dan nog,met Weller ging het nog beter als nu
    Vind ik leuk
    Regaal +1094
    zondag 16 september 2018 om 01:11
    1) Dringend terug naar 1 spits met Morioka en Bakkali er net achter.

    2) Markovic zal nog gemist worden.
    Vind ik leuk
    DieterW +301
    zondag 16 september 2018 om 07:15
    Hein stop met uw koppige visie en breng voetballende mensen, 2 voetballers achter dimata of Santini. Ipv een verloren lopende Gerkens. Dan kunt ge misschien wa tempo krijgen in uw omschakelingen. En anders de media helpt u wel naar een andere ploeg.
    Vind ik leuk
    freeman +11536
    zondag 16 september 2018 om 08:51
    " Beste match van het seizoen " ? Dat belooft ........
    Vind ik leuk
    Philip R. +69
    zondag 16 september 2018 om 09:01
    Okay... hier gaan we weer... geeuw geeuw..,
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1038
    zondag 16 september 2018 om 09:37
    Ik heb precies de verkeerde match gezien want ik heb geen goede wedstrijd gezien en al zeker geen fantastische kansen... nochtans was ik in het stadion... bij deze ga ik klacht indienen tegen racing Genk want zij hebben mij laten betalen voor Genk-RSCA en heb ik een andere wedstrijd gezien.
    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 09:38]
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 10:08
    Als dit de beste wedstrijd van anderlecht was. Hoe slecht waren die vorige dan niet. 2 Spitsen die totaal geen bal kunnen bijhouden, een middenveld waar alleen saelemakers klasse heeft en een verdediging met milic en appiah die net goed genoeg zijn om.bij tubize te spelen. Dan kan je niet winnen. En dan speelde genk nog niet eens goed. Dat is het resultaat als je een manager haalt die overal is buitengegooid en een voorzitter die niks van voetbal kent en alleen maar spelers haalde van ploegjes als kortrijk en oostende.
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1714
    zondag 16 september 2018 om 12:16
    Ze hadden toch enkele gekwetsten achteraan. Als die spelen zit het defensief wel stevig in elkaar bij RSCA, alleen voorin klopt het (nog) niet altijd.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2942
    zondag 16 september 2018 om 11:13
    Laat ons hopen dat dit hun hoogste niveau is dan wordt po 1 het hoogste doel. En Heintje heeft weer nachtmeries van club.🤣🤣
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 13:45
    hier zijn ze weer de successupporters die nooit iets goed over hun ploeg kunnen zeggen.. gasten, weet ge wa da ge doet, supporter voor real want das een wereldploeg.. bende konijnen.. altijd kritiek op rsca, en vo wa? voor een tegengoal op stilstaande fase terwijl we voor de rest een degelijke match spelen.. óp Genk, in mijn ogen de beste ploeg op dit moment, we hebben gewoon pech gehad.. ma nee, gijle moet alles direct opblaazen want wij zijn Anderlecht, bende zielige mensen, ben 30j supporter van rsca en zal da altijd blijven en heb respect voor de situatie en begrijp waar we nu inzitten.. ma door zo altijd op uw ploeg te vitten zal het ni beteren geloof mij, dan ben je geen supporter waardig!!! we are Anderlecht, come on you mauves!!!
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 14:10
    altijd positief blijven is niet realishe ze verdienen allemaal schop onder hun gat zoveel verdienen en dan niet kunnen winnen beschaamd
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws