Het grote probleem van RSCA: Dramatische cijfers onder Vanhaezebrouck

    Het grote probleem van RSCA: Dramatische cijfers onder Vanhaezebrouck

    zaterdag 15 september 2018 om 23:18

    RSC Anderlecht wist zaterdag de topper tegen KRC Genk niet te winnen. Het kon niet scoren en slikte ook alweer een doelpunt. De cijfers beginnen stilaan dramatisch te worden.

    RSCA blijft na de nieuwe nederlaag achter met een 1 op 9. Er is van de eigen supporters kritiek op het aanvallende compartiment, maar ook verdedigend lijkt het toch niet helemaal perfect in elkaar te zitten. De cijfers zijn op z'n minst ondermaats te noemen.

    Zo wist paars-wit dit seizoen op zeven wedstrijden amper één keer de nul te houden. Als we de wedstrijden van vorig seizoen ook meenemen in de rekening, staat dat aantal op slechts twee wedstrijden op 25(!) zonder tegendoelpunt.

    Ook buitenshuis zijn de cijfers niet al te best. De Brusselaars slikten nu al dertien uitwedstrijden op rij een tegendoelpunt. Voor de aanvallers van paars-wit is het dan ook duidelijk. Als je wil winnen, moet je minstens twee doelpunten scoren.

    Plaats een reactie

    Goegebuer +1232
    zaterdag 15 september 2018 om 23:22
    Ach, Brugge is vorig jaar kampioen geworden met ook amper de 0 te houden. Maar zij scoorden wel wat makkelijker...
    Vind ik leuk
    vanhimst +992
    zaterdag 15 september 2018 om 23:23
    als het zo blijft denk ik dat Hein moet vrezen voor zijn job en zoals gewoonlijk zal hij wel weer een zondebok vinden
    Vind ik leuk
    Dirk H +3106
    zaterdag 15 september 2018 om 23:25
    Brugge en Genk hebben 7 goals tegen en Anderlecht 8 ... so what?
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1713
    zaterdag 15 september 2018 om 23:27
    Blij te zien dat uw gezond verstand niet helemaal verdwenen is.
    Vind ik leuk
    Dirk H +3106
    zaterdag 15 september 2018 om 23:37
    En we zijn al in Brugge, Genk, Charleroi en Antwerp gaan spelen
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1713
    zaterdag 15 september 2018 om 23:41
    Voilà.
    Vind ik leuk
    Jossie +107
    zondag 16 september 2018 om 08:59
    Was't niet thuis tegen Antwerp? 😀😀😀
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 23:41
    NAAR CHARLEROI .CLUB. GENK 3 ploegen uit PO1 en thuis nog geen PO1 ploeg ontvangen denk je echt dat je buitenshuis die ploegen gaat overklassen en waar staat Standard
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 23:42]
    Vind ik leuk
    Vlad +2217
    zaterdag 15 september 2018 om 23:28
    Het is niet de schuld van Hein, maar die van de tegenstanders...🤔
    Vind ik leuk
    Jasper55 +303
    zaterdag 15 september 2018 om 23:42
    Zalig
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 23:29
    Ja laten we Hein de schuld van alles geven en hem uiteindelijk ontslaan dat zal al onze problemen oplossen maar mensen toch waar zijn we mee bezig een beetje realiteitszin aub
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3068
    zaterdag 15 september 2018 om 23:50
    Bij KV Mechelen hebben ze een paar weken geleden ook zo een idee gehad...
    Vind ik leuk
    le swa +182
    zondag 16 september 2018 om 00:56
    Ben al 40 jaar fan van Anderlecht maar hoe ze nu spelen is een schande,hoog tijd om er een grote kuis te doen zo wel staff en spelers er zijn jonge spelers die heel goed zijn als ge ze kunt gebruiken op hun juiste plaats niet zoals Vanhaezebrouck ze gebruikt, Weller deed beter met minder middelen
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1713
    zondag 16 september 2018 om 09:04
    Die grote kuis heeft al plaats gevonden. Nu een nieuwe ploeg bouwen en dit seizoen is daarin stap 1. De spelers zullen als ploeg nog groeien. Probleem is dat jullie weinig geduld hebben. Anderlecht zou elke match elk seizoen de pannen van het dak moeten spelen, maar zo werkt het niet met een nieuwe kern. Ik volg u wel wat betreft de jeugd: de uitstekende RSCA jeugd moet meer kansen krijgen, maar ook dat heeft met jullie te maken. De illustere voorganger van Coucke sloeg nagels met koppen een pasr jaar geleden toen hij zei dat hij niet meer jeugd kan brengen omdat zijn supporters niet tevreden zijn met net PO1 halen zoals Genk 3 van de vijf jaar. Het moeten direct supermannen zijn zoals Kompany en nu Saelemakers voor het goed is voor de fans, maar dat kan niet. Dat tijden veranderen toont helaas ook dit Genk dat nu met een basisploeg vol buitenlanders speelt en haar beste jeugdspelers heeft verkocht of uitgeleend :-(
    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 09:08]
    Vind ik leuk
    ROBSON +2940
    zondag 16 september 2018 om 11:05
    Nog eens grote kuis.
    Vind ik leuk
    Kettos +2184
    zondag 16 september 2018 om 12:00
    Met dienstencheques kost hun da quasi niks, da komt ervan he...
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 02:22
    Hein is geen slechte trainer. Een goede ploeg heeft hij ook niet...Milic, Makarenko, Musona, Appiah, ..... soit. wel,meer gebalanceerd dan verleden seizoen. Ik snap niet dat er geen echte spelmaker is. Het systeem dat hij nu speelt klopt niet bij deze profielen.

    Ik verwacht van Hein dat hij toch wat meer durft verrassen en niets steeds hetzelfde systeem speelt. Waarom eens niet Teo en Santini in de spits? Daarom geen hele match, maar verdedig maar eens op die 2 torens het laatste halfuur als Anderlecht gaat pompen met hoge ballen.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 05:41
    Teo is weg. Man toch!
    Vind ik leuk
    Jossie +107
    zondag 16 september 2018 om 09:02
    Iedereen komt als je Teo roept! 😂😂
    Vind ik leuk
    Kettos +2184
    zondag 16 september 2018 om 12:02
    Ik zou ook Tielemans op het middenveld zetten, en Juhasz in de verdediging. Los kampioen! :D
    Vind ik leuk
    DieterW +301
    zondag 16 september 2018 om 07:08
    Als je altijd 1 meer maakt dan de tegenstander is er geen probleem. Maar er zit geen lijn in Anderlecht hun spel. Niks automatismen.
    Vind ik leuk
    Kettos +2184
    zondag 16 september 2018 om 12:04
    Geen lijn? Bij loophein vanhazebroeck? Das ni anders dan looplijnen. Onyekuru heeft er nog nachtmerries van... ;)
    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 12:04]
    Vind ik leuk
    DieterW +301
    zondag 16 september 2018 om 13:17
    Zie gij veel looplijnen? Zie gij combinatievoetbal? Ik zag alleen saelemakers met acties en voorzetten voor de rest niks voetbal. Hij zou beter zijn systeem afstellen op de spelers die hij heeft en niet omgekeerd. Ze verzuipen met 2 op da middenveld. Gerkens die loopt als kieken zonder kop rond.
    Vind ik leuk
    Kettos +2184
    zondag 16 september 2018 om 13:25
    Heb de match gisteren niet kunnen zien. Ben absoluut geen fan van Gerkens maar als hij iets goed doet is het wel slim lopen. In de vorige matchen zag ik idd looplijnen. Combinatievoetbal iets minder maar wel meestal dominant. En automatismen dat vergt tijd.
    Vind ik leuk
    Mike1208 +290
    zondag 16 september 2018 om 10:01
    Speelde Hein ook mee?
    Denk het niet
    Als Hein 3 de rangs spelers krijgt wat kan hij daar mee aanvangen?
    Van een ezel kan je geen koerspaard maken
    Vind ik leuk
    ROBSON +2940
    zondag 16 september 2018 om 11:06
    Heintje zijn koffers zijn gepakt.En wat met de polonaise die coucke beloofde?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws