Lukaku over zijn afscheid bij de Rode Duivels: ''Zal wel zeggen waarom''

    Lukaku over zijn afscheid bij de Rode Duivels: ''Zal wel zeggen waarom''

    zaterdag 15 september 2018 om 09:40

    Romelu Lukaku zorgde na het WK voor de nodige opschudding door tegenover het Amerikaanse Business Insider aan te kondigen dat hij na het EK van 2020 stopt als international. Lukaku meende dat echt, zo bevestigt hij aan Het Nieuwsblad.

    Lukaku wil echter pas later met een toelichting op zijn opmerkelijke plannen komen. ''Ik heb altijd gezegd: als het gedaan is, zal ik wel zeggen waarom het gedaan is. Nu wil ik gewoon genieten bij de nationale ploeg. Ik ben heel blij met wat daar gebeurt. We hebben zoveel vorderingen gemaakt in de laatste jaren, dat ik er kan van genieten. Maar er zijn veel dingen waar ik niet van heb genoten. Wanneer het gedaan is, zal ik het wel zeggen'', klinkt het.

    De topschutter aller tijden doelt daarmee op het gebrek aan respect dat hij in eerdere jaren voelde bij pers en publiek. Overigens geloven zijn collega's bij de nationale ploeg niet dat 'Big Rom' daadwerkelijk de daad bij het woord voegt en al op zijn 27e stopt bij de Rode Duivels.

    Lees ook: Het Belang van Limburg waarschuwt Lukaku: ''Hij gaat daar spijt van krijgen''

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +15038
    zaterdag 15 september 2018 om 10:30
    Blijf vooral rond de pot draaien, Romelu.. Aandacht!
    Vind ik leuk
    Riddlin +2379
    zaterdag 15 september 2018 om 10:41
    De laatste 2 jaar krijgt hij toch veel respect van ongeveer iedereen lijkt mij. Daarvoor snapte ik wel dat hij zich niet gesteund voelde maar nu is het genoeg geklaagd.
    Vind ik leuk
    MrComment +1900
    zaterdag 15 september 2018 om 12:42
    Ik weet niet hoor. Je moet toch eens beter rondkijken online dan. Vanaf dat hij 2 matchen niet scoort of een grote kans mist is het weer een prutser die niet kan voetballen volgens sommigen.
    Vind ik leuk
    RD +797
    zaterdag 15 september 2018 om 13:49
    Hij krijgt er te weinig naar mijn inziens.
    Vind ik leuk
    9000 +340
    zaterdag 15 september 2018 om 10:43
    Het zijn net ook dit soort uitspraken die hij beter niet kan doen. Zeg oftewel wat je te zeggen hebt of zegt niks. Dat half mysterieus gedoe brengt niks op. Ikzelf kan het niet appreciëren op deze manier. En wellicht nog heel wat voetbalvolgers met mij. Zo creëer je dus zelf je imago van klager of aandachtstrekker.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14963
    zaterdag 15 september 2018 om 10:52
    Exact. Noem het probleem bij naam of zwijg in alle talen. Dit is maar wat interessantdoenerij à la Paul Pogba.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 11:05
    Tes dan ook goei vriendje van hem...
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 12:59
    Als topvoetballer moet je met kritiek kunnen omgaan , maar dat fluiten en boegeroep is er teveel aan
    Vind ik leuk
    Vaneigens +868
    zaterdag 15 september 2018 om 11:14
    Lukaku: "Maar er zijn veel dingen waar ik niet van heb genoten. Wanneer het gedaan is, zal ik het wel zeggen''.

    De krant: "De topschutter aller tijden doelt daarmee op het gebrek aan respect dat hij in eerdere jaren voelde bij pers en publiek."

    BULLSHIT! Dat is insinueren en het op de spits drijven! Lukaku heeft DAT niet gezegd.
    Vind ik leuk
    Kettos +2184
    zaterdag 15 september 2018 om 13:58
    Niet in dit interview maar in andere wel al dus niet zo gek van die conclusie te trekken. Hoge bomen vangen veel wind, als hij daar niet tegen kan moet ie bij fc t'pallieterke gaan spelen...
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 13:19
    nu dat hij heeft leren voetballen dacht ik hij is volwassen maar nee wat een allure heeft die gast
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 13:20]
    Vind ik leuk
    GILOT +36
    zaterdag 15 september 2018 om 14:55
    De momenten in de douches...
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 16:13
    Presteer eindelijk eens tegen grote ploegen dan zullen mensen niet klagen.
    Vind ik leuk
    Vaneigens +868
    zaterdag 15 september 2018 om 19:07
    Please, cut the crap!!!

    Lukaku is de BESTE en MEEST scorende spits die België ooit gehad heeft en zal hebben! Daarbij nog eens spelen bij een van de meest noemenswaardige clubs ter wereld maakt van hem een topper. Seizoen na seizoen zijn er massa's ballen in het mandje.

    Misschien dat je wel een kenner bent van golf of badminton, maar hier sla je de bal toch serieus mis. Als je nu over hem klaagt, zal je blijven klagen.

    Topschutters Rode Duivels:
    1 Romelu Lukaku: 43 doepunten
    2 Bernard Voorhoof: 30 doepunten
    2 Paul Van Himst: 30 doepunten
    4 Marc Wilmots: 29 doepunten
    5 Jef Mermans: 28 doepunten
    6 Eden Hazard: 27 doepunten
    7 Robert De Veen: 26 doepunten
    8 Wesley Sonck: 24 doepunten
    9 Raymond Braine: 23 doepunten
    9 Marc Degryse: 23 doepunten
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 22:27
    Maar waar blijven zijn goals tegen de top ploegen?
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 12:52
    vroeger speelden de Duivels 5 matchen per jaar dus dit kun je niet vergelijken . Bovendien speelden ze altijd derby,s tegen Nederland , Duitsland enz... Een score van 5 - 0 tegen Nederland kwam om de 20 jaar eens voor :) Miniemenuitslagen van 8-0 tegen landen waar een doordeweekse elektricien en advocaat meespelen was geen sprake van .We zouden Van Himst eens moeten kunnen klonen en opstellen bij de duivels van vandaag . Het zijn allemaal klasbakken natuurlijk , de ene al met wat meer eigendunk dan de andere De echte wereldtoppers zoals Pelé , Ronaldo of Messi scoorden meer dan 300 keer , toch wat efficiënter nog .
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 08:54
    Hij kan beter ineens afscheid nemen en die aandachttrekkerij stoppen. Belachelijk ventje.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws