Geen Club Brugge in nachtmerries Vanhaezebrouck: Genk de grootste titelfavoriet'

Geen Club Brugge in nachtmerries Vanhaezebrouck: "Genk de grootste titelfavoriet'

Gepubliceerd: vrijdag 14 september 2018 om 14:38vr 14-09-2018 om 14:38

Na de 1 op 6 tegen Club Brugge en Antwerp moet RSC Anderlecht zaterdag punten zien te sprokkelen tegen KRC Genk. Een tegenstander die mee zal strijden om de titel. Dé grootste tegenstander, zegt Hein Vanhaezebrouck.

"Dat is voor mij één van de grootste, zo niet de grootste titelfavoriet dit seizoen", klinkt het op zijn persconferentie. Hij vindt dus niet landskampioen Club Brugge, maar wel de Limburgers de gevaarlijkste tegenstander.

"Ik zeg al drie jaar dat Genk gaat meedoen. Elk jaar kunnen ze spelers verkopen voor 15 miljoen, voor 12 miljoen, voor 10 miljoen…Maar ze mogen niet weg. Ze worden gehouden en aangevuld met versterkingen. Dat betekent dus dat ze voor de hoogste prijzen gaan."

"De titel, de beker, nog eens een mooi jaar in Europa. De voorbije jaren is dat niet altijd gelukt, maar ze bouwen wel voort met dezelfde ploeg", aldus de trainer van Anderlecht.

Plaats een reactie

Shredder +3171
vrijdag 14 september 2018 om 14:39
Naast zijn nek is Vanhaezebrouck dus ook zijn verstand kwijt.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 16:50
Ga maar weer papier shredderen...want meer carrière zit er niet in, als je niet inziet dat Genk een mogelijke titelkandidaat is.
Vind ik leuk
Shredder +3171
vrijdag 14 september 2018 om 16:52
Plopperdeplop, blijkbaar wat teveel melk gedronken in je melkherberg. Heb niet gezegd dat ze geen titelkandidaat zijn, ze zijn niet dé titelkandidaat ploppertjeplop
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 17:30
kruip weer in uw paddestoel
Vind ik leuk
Zelfkweek +1304
vrijdag 14 september 2018 om 18:17
Brugge en Genk zijn gewoon beide favoriet voor de titel , anderslecht een straatlengte er achter.....simpel toch......(en dit zonder schelden , verwijten ,etc....) 😉
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 18:17]
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 18:20
tuurlijk is GENK TITELKANDIDAAT heb gereageerd op hem omdat hij eerst eens het bericht van schredder duidelijk moet lezen voordat hij daar op reageert
Vind ik leuk
Marcus_A +1945
vrijdag 14 september 2018 om 19:57
Als Schredder in zijn eerste post zegt...Genk vorig seizoen nipt PO1, ploeg niet gewijzigd....dan suggereert hij toch duidelijk dat ze geen titelkandidaat zijn....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 19:59]
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 20:07
maar hij heeft ook niet expleciet gezegd dat ze geen titelkandidaat zijn. Maar ok ik ben meestal positief ingesteld maar ik kan het soms niet laten. PLOP zijn reactie was ook niet je dadde
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:42
Hein op z'n best,underdog spelen en grote rivaal met de mond tikje geven.
Elk z'n stijl. Maar bij de oude Constant zou het geen waar geweest zijn ,zo'n uitspraak.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 18:42
ge moogt als trainer van een topploeg nooit uzelf in een underdogsituatie zetten en duidelijk zeggen wij gaan voor de titel en voor niets minder. In feite zegt hij dat zijn spelers niet goed genoeg zijn, goede motivator ze
Vind ik leuk
K1908 +2031
vrijdag 14 september 2018 om 14:45
Kleine piemeltjes denk ik als ik die reacties zie. Hij zegt niets verwonderlijk, hij deelt ook geen tik uit, dat doen jullie zelf door overal te roepen dat jullie de grootste en de besten zijn. :-)

Genk speelt beter voetbal, live with it, moet ik ook doen... :-/
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:50
Tch slimmer dan ik dacht die hein. Logisch dat.genk titelkandidaat is. Als je met nagenoeg dezelfde ploeg 2 jaar geleden kwartfinale haalt in de europaleague, dan kan je ook kampioen.worden. de kern.is trouwens nog.groter en kwalitatiever geworden. Ze moeten ook de belangrijkste spelers zoals berge, pozzouelo,...niet verkopen omdat ze.het.geld.niet.nodig hebben. Ze staan financieel zo sterk en.dit zonder.rijke voorzitter maar door een top beleid te beginnen bij de jeugd tot.en.met de conde. Kunnen nog veel ploegen in.belgie en.daarbuiten iets van leren.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3133
vrijdag 14 september 2018 om 15:03
ok met uw uiteenzetting maar als die spelers graag blijven is het gemakkelijk om.ze te houden zie ook bij brgge van aken ,vormer,wesley zie andere andere zijde limbomi dyabi engels wilden perse weg dan kunt ge die toch ni houden
Vind ik leuk
GBAU +1766
vrijdag 14 september 2018 om 15:07
uwe spatiebalk is kapot of uw . staat verkeerd op uw toetsenbord
Vind ik leuk
Lodecol13 +3133
vrijdag 14 september 2018 om 15:24
zal mijn secretaresse een blaam geven
Vind ik leuk
Zetterberg +12303
vrijdag 14 september 2018 om 20:13
Ze is misschien van Aken?
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 15:20
Je moet zo niet zingen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:20]
Vind ik leuk
Fcb for ever +3885
vrijdag 14 september 2018 om 15:00
Goe geprobeerd geintje ,
Maar ik denk niet dat de fluppe en zijn manen daar in trappen
Wat ne mens al niet uit zijn bek lult als hij op voorhand al in zijn
Broek doet van de schrik.
Hij heeft wel een punt als hij zegt dat KRC Genk
De grootste concurrent is van club.
Vind ik leuk
Reagens +2870
vrijdag 14 september 2018 om 15:11
Classic Hein. Zichzelf verstoppen en ondertussen proberen onrust stoken bij de 2 grootste concurrenten.
Met als extra bonus dat als hij over 4 maand niet op titelkoers is hij het 'altijd' gezegd had.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 17:19
als bange hein dit jaar geen kampioen speelt ligt hij buiten daarom is hij zich aan het indekken om zijn concurenten beter doen lijken als zijn ploeg. In feite doet hij zijn ploeg door zijn uitlatingen tekort
Vind ik leuk
Toca +47690
vrijdag 14 september 2018 om 15:14
Elke week genieten hoe de niet Anderlecht supporters hier weer met hun 2 voeten intrappen.
Vind ik leuk
Hhti +1589
vrijdag 14 september 2018 om 15:21
Insgelijks Toca, je bent bezig!!
Vind ik leuk
Toca +47690
vrijdag 14 september 2018 om 15:23
Nee ik lach gewoon met jullie. Als ik al die stoefverhalen lees van jullie maar wij zijn de nekken 😂😂
Vind ik leuk
JanB +6609
vrijdag 14 september 2018 om 15:24
Misschien wel waar Toca
Echter, voor club met de meeste titels acht ik het toch vreemd dat de huidige trainer zich zó verstopt onder veel nietszeggende woorden
Ik dacht dat hij deze zomer toch mede aan de kar geduwd heeft voor deze en gene speler ?
Ik dacht toch dat hij steeds diegene was die dé ploeg van het land altijd op de voorgrond schoof als het erom ging de beste te zijn
Mocht Meneer Constant nog leven, ik denk dat Gein een mep rond de oren krijgt en per direct de "B" kern mag trainen
Vind ik leuk
Toca +47690
vrijdag 14 september 2018 om 15:27
Maar Hein zal nooit veranderen en zegt hij hier nu zoveel verkeerd? Elke week lees ik hier dezelfde posts meestal van dezelfde mensen. Ofwel is het een obsessie of dementie. De tijden van constant zijn voorbij en komen nooit meer terug.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3133
vrijdag 14 september 2018 om 15:27
dat is langs beide kanten he toca
Vind ik leuk
Toca +47690
vrijdag 14 september 2018 om 15:28
Ik ben daar vanaf gestapt. Heb je ondertussen mss wel gemerkt.
Vind ik leuk
Hhti +1589
vrijdag 14 september 2018 om 15:20
Als Hein ooit eens iets positiefs zal vertellen over FCB, dan zitten morgen 2 zonnen uit en kerstdag op Pasen!!
Vind ik leuk
K1908 +2031
vrijdag 14 september 2018 om 15:24
Het is niet zijn taak iets positiefs over Brugge te zeggen. Wat denk je trouwens dat er bij de Anderlecht supporters gebeurd als hij dat zou doen? Bij ons zitten ook mensen van jouw bedenkeleijke niveau hoor :-)
Vind ik leuk
Kris1 +1130
vrijdag 14 september 2018 om 15:32
Natuurlijk wil Hein provoceren maar deze keer heeft hij gelijk over de sterkte van Genk. Genk is absoluut titelkandidaat. Ze hebben een fantastische mix van kwaliteiten. Club is ook titelkandidaat met zijn ervaren ploeg. Anderlecht is momenteel net iets minder dan Club en Genk en daarom probeert Hein de rol van de derde hond op te nemen. Als hij het bot wil, zal er toch nog iets bij moeten. Met Markovic had je drie evenwaardige kandidaten gehad
Vind ik leuk
K1908 +2031
vrijdag 14 september 2018 om 15:42
Ik denk dat ze alledrie nog steeds op gelijke hoogte staan betreft titelkandidaat zijn. Zeker gezien onze competitieformule.

Genk en Brugge staan verder, laat dat duidelijk zijn, maar er is nog een lange weg te gaan. aangezien Anderlecht met een toch vrij nieuwe groep werkt, zit daar wel meer groeimarge dan in pakweg Brugge. Ook Brugge kan nog verbeteren, maar ze zitten veel dichter bij hun maximum dan bij Anderlecht het geval is.

Ik bedoel hier trouwens niets mee he boertjes, gewoon een mening! ;-)
Vind ik leuk
CedricVDE +1297
vrijdag 14 september 2018 om 17:49
Honderd procent de waarheid. Brugge is momenteel beter, Anderlecht heeft nog het meeste groeimarge. Dank u wel!
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 15:41
Voor 1 keer heeft Hein gelijk. Genk wordt de grootste concurrent voor Club Brugge. Hij is zich al aan het indekken, want weet dat Europa Ligue het hoogst haalbare wordt voor Anderlecht. Daarvoor missen ze een spelmaker. En Trebel is dat niet (wel gedreven speler), en Kums is te zwak voor de top.
Vind ik leuk
K1908 +2031
vrijdag 14 september 2018 om 15:43
Laughing My F*cking *ss Off :-)
Vind ik leuk
hoekschop +3690
vrijdag 14 september 2018 om 16:51
Velen hier praten over Hein als mijnen bompa vroeger over den Duits. Wat Hein hen aangedaan heeft mag nooit vergeten of vergeven worden.
Vind ik leuk
Boktor +776
vrijdag 14 september 2018 om 17:06
Natuurlijk vindt hij niet dat Club de grootste titelkandidaat is. Hij kan toch niet zeggen dat hij weeral aan het falen is als trainer van de zgn grootste club van België. Inderdaad, Genk en zeker ook Club zijn momenteel 2 klassen beter dan zijn ploeg.
Vind ik leuk
K1908 +2031
vrijdag 14 september 2018 om 17:10
Daar ben je dik verkeerd, de reden staat hierboven al ergens :-)
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 17:22
Het zal voor RSCA wel weer zijn zoals de laatste x aantal jaren, eeen hoop miskopen doen en denken dat ze goud hebben binnen gehaald ! triestig ik had gehoopt dat er met couke verandering in zou komen , zie het voor morgen tegen Genk weer helemaal niet goed komen en dan hebben we onze start weer helemaal gemist.
Vind ik leuk
freeman +13420
vrijdag 14 september 2018 om 17:34
Zegt al 3 jaar dat Genk gaat meedoen voor de titel .
Wordt nu dus voor het vierde jaar op rij een misrekening voor Geintje .... :-)
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 17:36
KRC Genk de best voetballende ploeg in JPL en daardoor titelkandidaat nr.1 ?? verleden week toch wel met de hakken over de sloot in de 3-3 gelijkspel op KVK....KVK was wel beste ploeg in de 2e helft ! Club wordt opnieuw kampioen met een straat voorsprong en Calimero..ja tzal weer niet voor deze keer zijn, ook niet met Markovic.
Vind ik leuk
Vlad +3713
vrijdag 14 september 2018 om 18:08
De beste ploeg is deze die op het einde van de rit de titiel binnen haalt, al dat gepalaver onderweg is praat voor de vaak.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 18:14
Dus jij bent tevreden met wat ze op het veld brengen en daar nog veel geld voor betalen ! triestig na morgen zal je anders denken .
Vind ik leuk
Vlad +3713
vrijdag 14 september 2018 om 22:29
Ik blijf bij mijn stelling, geen enkele ploeg die Belgie trouwens een hele competitie lang een hoog niveau kan etaleren. En als jij dat triestig vindt wil ik je gerust een zakdoekje brengen, ik lig er niet wakker van
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 19:19
Hein zegt hier niets verkeerd, hij zegt wat velen momenteel zien en denken. KRC Genk is momenteel de meest attractieve ploeg in de JPL en als ze dit een gans seizoen kunnen volhouden dan zijn ze zeker titelkandidaat nr 1
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 19:44
ik denk dat tov vorig jaar alles dichter bij elkaar ligt en dat in PO1 het vormpeil en pech of geluk gaat uitmaken wie er kampioen wordt. Ik zie dit jaar elke ploeg uit de G5 meedoen in de PO1 + waarschijnlijk Antwerp de andere ploegen vind ik dit jaar veel minder
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 20:20
Door hun sterke Europese campagne staat Genk al een stukje verder dan FCB en RSCA voor die ploegen begint het echte werk nu pas.Anderlecht heeft het bijkomende probleem dat ze bijna een nieuwe ploeg hebben waardoor de spelers elkaar nog moeten leren aanvoelen.ik verwacht een sterke en spannende PO1
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 20:07
Hein dekt zich weeral in....
Vind ik leuk
mapolean +1069
zaterdag 15 september 2018 om 07:24
Ja, ik denk dat Hein gelijk heeft... Het zal gaan tussen Genk en Club Brugge...
Vind ik leuk
blondel +3282
zaterdag 15 september 2018 om 22:58
Ik heb 11 jaar gezegd dat Brugge de grootste titelkandidaat was.En eindelijk na 11 jaar heb ik gelijk gekregen.Zo is het gemakkelijk he Hein,als je elk jaar zegt dat Genk de grootste titelkandidaad is.Eénmaal zul je toch gelijk kunnen krijgen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws